Poster: Bartjens
Zelf zat ik ook te denken aan dezelfde die bax-shop adviseerd, de M-Audio Oxygen 49. Is volgens mij een leuke beginners controller, het enige nadeel is dat je maar 2 octaven hebt met deze.
Mocht je er meer willen dan moet je naar de grotere broer hiervan kijken (de 61), maar is voor beginners zoals wij niet nodig dacht ik
Maar ervaring met een midi controller heb ikzelf nog niet!
Poster: NielsR
De 61 is zeker niet nodig, je kunt beter de 25 nemen die heb ik ook op het aanraden van enkele djr members hij is echt zeer goed en meer als genoeg voor een beginner want je edit het toch nog met muis en toetsenbord.
Dus ik zou de 25 nemen in de plaats van de 49, zeker voor een beginner.
Poster: Bartjens
Wist niet eens dat de 25 ook bestond![]()
Ga eens zoeken!
Poster: NielsR
Jah het noemt de oxygen 8 v2 maar ik doel op de 25 keys.
Poster: RoyBeware
En wat is het voordeel van deze:
Behringer B-Control BCF2000 USB/MIDI Controller Desk
Daar mee bedien je zeker je mengpaneel?
De E-MU Xboard 25 USB MIDI controller is dan een optie (?)
M-Audio KeyRig?25 USB keyboard workstation
Poster: Prozei
Je geeft ook aan dat je een 19"kast gaat maken.
Mischien een idee om gelijk een 19" geluidskaart in te hangen.
Deze zijn wel iets duurder als de native instruments kaart,
Maar je hebt hier dan veel meer in en uitgangen op.
hierdoor ben je iig zeker dat je in de toekomst geen in en uitgangen tekort komt.
een patchbay is mischien ook handig.
een patchbay zorgt er voor dat je al je in en uitgangen op 1 plek hebt zitten.
je verbind al je appratuur achter op je patchbay en aan de voorkant kan je een het door patchen.
bvb als je een keer een dj set wil opnemen is het ff 2 patchkabels inprikken en je hebt in enkele seconde je mixer met je ingang van je geluidskaart verbonden.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.