Welke prijs voor deze baskasten
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MuffHouse    posted on 07-01-2009 16:27
Beste mede dj-resource fans,

Even een vraagje waar iemand mij misschien wel antwoord op kan geven. In verband met het stoppen met mijn drive in wil ik mijn baskasten verkopen. Ze zijn vrij versleten (buitenkant) maar de woofers zijn nog erg gaaf. Het betreft de Martin Blackline S15 2x. Nieuw kosten deze kasten 1400 euro per stuk ongeveer. Ze zijn nu ongeveer 7 jaar oud en ik wil ze dus verkopen maar ik heb werkelijk geen notie van wat dit nog waard kan zijn.

Heeft iemand enig idee wat dit nog waard kan zijn?

Bij voorbaat dank voor een antwoord.

Groeten Sander

What do you think about Welke prijs voor deze baskasten ??

Vote :   

brecht    posted on 07-01-2009 16:38
Hallo,

Ik persoonlijk denk aan een 600€ per stuk.
ArTy    posted on 07-01-2009 17:07
Misschien even een foto erbij zette..

En als de buitenkant erg versleten is zullen mensen niet snel een hoog bedrag gaan bieden aangezien ze er niet in kunnen kijken.. Je weet niet hoe de binnenkant eruit ziet en als de buitenkant er slecht uit zien verwachten mensen ook vaak dat hij van de binnenkant ook geen 100% meer is..

Denk persoonlijk dat 600 euro per stuk erg hoog is
Bart_    posted on 07-01-2009 17:21
Klopt helemaal wat ArTy zegt.
Is er geen mogelijkheid om de subs op te schuren en er met warnex over te gaan?
Dan is er al een betere verkoopwaarde.
Indien je ze netjes geverft hebt, kan je er wel 500 à 600 euro's per stuk voor vragen.

Voor de waarde in de staat waarin ze nu zijn, zou ik een fototje moeten zien Winking my eye

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

324 Users online: 193 Guests (131 Unknown)
Pages generated today : 41.131
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.934.676