Poster: DeteqBoyJup met FL Studio.. Bartjens, als je wil heel graag, zal ik mijn msn pm'en?
heb je hiervoor wel is met een ander programma gewerkt of niet?
Poster: Tizio
Heb ook sinds kort Logic 8 en ik moet zeggen het werkt zeer lekker.. Heb nog laang niet alle functies eruit gehaald maar ben op weg..
Hier een vraagje van mij: Hoe maak ik zegmaar makkelijk een cliway in m'n track? Zoals een filter sweep over bijv. 8 bars? En een effect maar over een klein stukje van het spoor toepassen..
Poster: RiX
Ik zou zeggen een soort masker toepassen op het effect, zodat het alleen hoorbaar is waar je het wilt horen.
Poster: Bartjens
Ik kopieer het spoor, zet daar een bepaald effect over en zet daar alleen de stukjes in waarover ik het effect wil hebben. Misschien een beetje omslachtig, maar zou niet weten hoe het anders kan :P
Poster: Ilja
Mensen, vraagje:
Hoeveel tijd heeft het jullie gekost om Logiceen beetje onder de knie te krijgen. ?( dat er producties uitkwamen )
En klopt het dat Logic Express leeg zonder samples wordt geleverd ??
Poster: Tizio
Heb ook sinds kort Logic 8 en ik moet zeggen het werkt zeer lekker.. Heb nog laang niet alle functies eruit gehaald maar ben op weg..
Hier een vraagje van mij: Hoe maak ik zegmaar makkelijk een cliway in m'n track? Zoals een filter sweep over bijv. 8 bars? En een effect maar over een klein stukje van het spoor toepassen..
Mensen vraagje,
Zodra ik een sample naar de Track veld sleep en die probeer af te spelen, ?hoor ik geen geluid maar zie wel de lichtbalk op en neer gaan, ?kan iemand mij vertellen wat voor instelling ik moet wijzigen.?
Mensen vraagje: ?
Waneer ik Logic open, krijg ik een scherm met 3 onderwerpen.
Explore
Compose
Produce ?
welke is het fijnste ( volgens jullie ) om te gebruiken om lekker aan de slag te kunnen gaan ?