Ten Hooven - Terminal 7 (Preview)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Snoey    posted on 07-01-2009 14:47
Beste forumleden, de tentamenweken komen er weer aan en dat betekent in mijn geval altijd eerst muziek maken voordat ik de boeken induik. Dit keer heb ik besloten om weer iets helemaal zelf te componeren en te produceren. Het resultaat is flinke trance track en daarmee wil ik gelijk aantonen dat ik op het gebied van muziek overal voor open sta en ik zo veelzijdig mogelijk wil zijn als het gaat om produceren. 
Natuurlijk is het jullie mening die uiteindelijk beslist of deze preview de moeite is om af te maken, dus wees niet bang om feedback te geven. 

Ps. ben nu ook weer bezig met een house en raggaeton track, dus binnekort weer meer nieuwe producties. 

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
www.soundcloud.com/ten-hooven

What do you think about Ten Hooven - Terminal 7 (Preview) ??

Vote :   

DeteqBoy    posted on 07-01-2009 15:08
ik ga het even checken Happy, laughing
DeteqBoy    posted on 07-01-2009 15:11
- lekkere kick!
- vind je opbouw in de intro ook wel netjes Happy, laughing
- synth is wel ok maar te eentonig naar mijn mening, maak het wat spannender Happy, laughing

zit dus lekker in elkaar en kan zeker wat worden! zou er zeker mee doorgaan Happy, laughing

heb je een vst gebruikt voor die synth?

hoop dat je er wat aan hebt en als je hem verder af hebt gemaakt hoor ik het wel!
Snoey    posted on 07-01-2009 15:17
Bedankt voor de feedback :D

Nee ik haat vst's en FL en kan daar echt niet mee overweg. Ik gebruik Malstrom Synth die in Reason 3 zit, zo heb ik alle vrijheid mijn synths te maken hoe ik ze hebben wil. 

Over die eentonigheid bedoel je de melodie? Of bedoel je echt de sound? 
Dan weet ik namelijk of ik een subsynth erbij moet maken of dat ik me melodie moet weizigen.
www.soundcloud.com/ten-hooven
DeteqBoy    posted on 07-01-2009 23:09
melodie zelf vind ik wat te eentonig, subsynth zou je kunnen proberen Happy, laughing maar ik doelde vooral op de manier waarop je melodie loopt.
LouisCasper    posted on 08-01-2009 07:05
check
http://www.louiscasper.com
LouisCasper    posted on 08-01-2009 07:09
Klinkt zeker lekker maar ik ben het met DeteqBoy eens, die synth is inderdaad een beetje eentonig! Ook omdat je een lage synth gebruikt en er weinig hoge tonen inzitten kun je proberen er nog wat hoge tonen in te doen, of er een hogere synth bij te zetten.
http://www.louiscasper.com

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

271 Users online: 70 Guests (201 Unknown)
Pages generated today : 34.684
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.508.457