Pioneer onderdeel typenummer
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RAS    posted on 05-01-2009 18:01
Hoi, ik vroeg me af of iemand me hier aan het typenummer kan helpen van het cdj-100 jogwheel. Alleen dat plastic ronde schijfje dus. Ik vraag het typenummer hier maar even want de pioneer dealer waar ik em zal moeten gaan halen zal ongetwijfeld geen flauw idee hebben waar ik het over heb. (ik spreek uit ervaring). Of kun je tegenwoordig ook direct bij Pioneer bestellen zoals dat bij Dateq kan?

Even de uitleg waarom het kapot is Winking my eye:
Ik ben door de jaren heen steeds onvoorzichtiger geworden met m'n cdj-100's, vooral aangezien ik nu cdj-1000's heb staan. De 100 vervoer ik nu gewoon los in m'n rugzak, en daar is laatst de onderkant van de jogwheel (het plastic rondje wat op de potmeter gedrukt word) vervormd waardoor de jogwheel niet meer goed reageerd. Nieuw jogwheel nodig dus.

What do you think about Pioneer onderdeel typenummer ??

Vote :   

Xitrate    posted on 05-01-2009 18:02
Even Pioneer bellen?
Stefjuuh    posted on 05-01-2009 18:24
De potmeter eronder is nog wel goed?

Ik zou pioneer idd even bellen/mailen. Bestellen van het onderdeel gaat via een verkooppunt.
Dyno    posted on 05-01-2009 20:16
Kost je € 23,- bij een webshop uit Duitsland.

Original Pioneer replacement for Pioneer CD-Player CDJ 100 S

Of Pioneer NL bellen/mailen/faxen
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
RAS    posted on 05-01-2009 20:16
De potmeter is idd nog prima in orde. Als ik het jogwheel van m'n andere cdj-100 er op druk dan reageerd de cd-speler normaal.
BassCracker    posted on 05-01-2009 21:38
Barbaar! Hoe kun je zo'n pracht apparaat dat aandoen! Hahaha

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

49 Users online: 14 Guests (35 Unknown)
Pages generated today : 19.496
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.243.913