Ik vroeg me af, als je Logic studio koop of je dan ook 2 pakketen hebt zoals bij Ableton.
Dit is handig, want dan kan je dit met 2 kopen.
Groeten,
What do you think about Logic studio - delen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Dat vroeg ik me dus ook al af,..
Al ben ik bang dat je maar 1 licentie hebt dus ook maar op 1 pc mag instaleren, en zeer waarschijnlijk er ook nog een dongle bij zit die in je usb moet zitten om het programma te kunnen gebruiken dus het zal niet mogelijk zijn om het op meerdere pc`s te instaleren.
Mocht iemand het weten dan ben ik ook zeer benieuwd.
volgens mij niet alleen single license versies. of een 5+ licence maar dit scheelt 50 € per licentie. mischien zou je het met een meerdere mensen kunnen kopen.
Dus jij en ik kopen logic, instaleren we vervolgens op onze macjes, en dan rijd ik/jij ff heen en weer van eindhoven naar schiedam om de dongle over te prikken ..Zoals jij het zegt zal het indd wel kloppen, maar dan hou je het probleem met die dongle over.
Werkt RefX-nexus niet met dit zelfde systeem trouwens ?
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.