Logic studio - delen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

retsek    posted on 05-01-2009 12:22
Ik vroeg me af, als je Logic studio koop of je dan ook 2 pakketen hebt zoals bij Ableton. Dit is handig, want dan kan je dit met 2 kopen. Groeten,

What do you think about Logic studio - delen ??

Vote :   

Hardshort    posted on 12-01-2009 22:11
Dat vroeg ik me dus ook al af,.. Al ben ik bang dat je maar 1 licentie hebt dus ook maar op 1 pc mag instaleren, en zeer waarschijnlijk er ook nog een dongle bij zit die in je usb moet zitten om het programma te kunnen gebruiken dus het zal niet mogelijk zijn om het op meerdere pc`s te instaleren. Mocht iemand het weten dan ben ik ook zeer benieuwd.
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
Prozei    posted on 12-01-2009 22:28
volgens mij niet alleen single license versies. of een 5+ licence
maar dit scheelt 50 € per licentie.
mischien zou je het met een meerdere mensen kunnen kopen.
bambamstudio    posted on 12-01-2009 22:42
bij Logic zit toch ook een dongle net als bij Cubase? Dus kun je hem op 4 miljoen computers installeren en dan gewoon je dongle overprikken....
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
User edit by bambamstudio on 12-01-2009 @ 22:42:41 (1%)
Hardshort    posted on 13-01-2009 01:52
Dus jij en ik kopen logic, instaleren we vervolgens op onze macjes, en dan rijd ik/jij ff heen en weer van eindhoven naar schiedam om de dongle over te prikken Cool..Zoals jij het zegt zal het indd wel kloppen, maar dan hou je het probleem met die dongle over.

Werkt RefX-nexus niet met dit zelfde systeem trouwens ?
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

313 Users online: 251 Guests (62 Unknown)
Pages generated today : 18.144
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.767.616