ADMhS steld zich even voor (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ADMhS    posted on 05-01-2009 00:39
Hallo iedereen,

Vergis je niet, ADMhS is niet mijn artiesten naam Cool Deze naam gebruik ik gewoon in een forum als deze....Eigenlijk heb ik geen artiesten naam..... of toch?
Mijn echte naam is David Auwerx en ik ben van Genk (België - Limburg - Genk)Ik ben al ongeveer 14 tal jaar bezig met muziek maken waaronder ik 10 jaar lang in een liveband heb gespeeld.Voor deze liveband heb ik mij heel veel bezig gehouden met het maken van techno/dance muziek...(niet profecioneel). Met deze muziek heb in 1997 de kans gekregen om mee te doen met "Limbomania" (muziekwedstrijd in limburg). Hieruit is eigenlijk niet veel gegroeid buiten dat ik samen met mijn kameraadmuziekant een andere weg ingeslagen zijn, namelijk livemusic (Coverband JellyFish's).

Na 10 jaar hebben we met de groep JellyFish's besloten een kleine rustpauzen in te lassen. Deze pauze heb ik gebruikt om terug mijn oude liefde (het maken van muziek op mijn eentje thuis) op te frissen.

Zo ben ik op dit moment samen met één van de zangeressen van de groep JellyFish's met een project bezig.
Dit project heeft geen naam, maar wel een concept.
Ons concept is het coveren en VERNIEUWEN (eigenstijl) van dance muziek jaren '90 en begin '00.
Of dit concept goed is... laat ik nu even in het midden....

Maar dit brengt mij eigenlijk op deze site!
Eigenlijk ben ik opzoek naar producers/DJ's die de zelfde interessen hebben, waar ik eventueel ervaringen en kennis mee kan uitwisselen.

Mijn werktuigen zijn geen draaitafels maar wel keyboards & computers
Mijn programma's die ik het liefst gebruik zijn.
voor live gebruik (zie jellyfish's): Reason 4
Voor mijn project: Voornamelijk FL studio 8 XXL & Reason 4
Bijkomende handige progy's 4 editing: Adobe Audition 3.0, Audacity 1.3 Beta

Hopelijk kom ik hier mensen tegen waarvan ik zelf veel kan leren... en misschien wel mensen waar ik nog leuk kan mee samen werken....

Ohja .... voor ik het vergeet!
Voor iedereen hier mijn beste "muziekale wensen" voor het nieuwe jaar!

What do you think about ADMhS steld zich even voor ??

Vote :   

maartenwreesmann    posted on 14-01-2009 13:18
welkom,
en wat lead ook zegt! mermaak je hier en vragen stellen mag!
Lomme_    posted on 10-02-2009 21:46
Poster: ADMhS

Dag buurman....   hazelnootstraatCool

Zozo, nog eentje op de wijk :D
dacuba    posted on 11-02-2009 19:10
Lomme is mijn neefje, he D. Ik bel je nu trouwens even, heb een vraagje nog betreffende je voorstel :D

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

354 Users online: 154 Guests (200 Unknown)
Pages generated today : 31.578
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.505.351