[T] Finally (Lawrenz Latin Bootleg) (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lawrenz    posted on 04-01-2009 21:06
Vandaag even 4 uur in FL bezig geweest door een briljante ingeving die ik vanochtend kreeg, en zie hier het resultaat! Na het zoeken naar de pella ging ik pas echt los op m'n bureaustoel en kwam deze latin track eruit rollen: Ce Ce Peniston - Finally (Lawrenz Latin Bootleg).

Check hem in de HM!

Hidden Message

Reply to view the Secret Message

What do you think about [T] Finally (Lawrenz Latin Bootleg) ??

Vote :   

Bart_    posted on 04-01-2009 21:18
zal 'm is als eerste beluisteren!Happy, laughing

vindt hem een beetje saai en kaal. Ikzelf vindt dat er ook niet echt een climax in zit, bij 3.00 kan je niet echt een climax noemen vindt ik. Maargoed, toen ik het net begon te luisteren had ik eigelijk best wel een wow-gevoel. Maar het gaat wat vervelen na 3 minuten Winking my eye Ook niet echt een beat in vindt ik, maar dat ligt uiteraard aan de stijl.

Zo, dat was mijn mening Happy, laughing
User edit by Bart_ on 04-01-2009 @ 21:23:18 (100%)
Bartjens    posted on 04-01-2009 22:45
Check it
www.djbrowbeat.com
jannickv    posted on 04-01-2009 23:01
check heb hier verschillende versies van dus we zullen eens luisteren :D
Lawrenz    posted on 05-01-2009 08:33
@ Bart_: Ik heb hem nu ook een paar keer geluisterd, en die break is inderdaad te lang. Ik heb 1 keer refrein eruitgesloopt waardoor hij al wat korter is. Ik heb hem nu bewerkt en ga nu een nieuwe versie online zetten Winking my eye
Trouwens, even voor de duidelijkheid, wat je hoort is niet het hele nummer he! Er zit nog een introotje voor in de volledige versie Winking my eye
justjustin    posted on 05-01-2009 10:41
ben ook benieuwd

Vandaag even 4 uur in FL bezig geweest door een briljante ingeving die ik vanochtend kreeg, en zie hier het resultaat! Na het zoeken naar de pella ging ik pas echt los op m'n bureaustoel en kwam deze latin track eruit rollen: Ce Ce Peniston - Finally (Lawrenz Latin Bootleg).

Ingeving?...bart b more was je toch echt voor Winking my eye
http://nl.youtube.com/watch?v=Zm2eJj9XJW0

Maar dat doet er niet toe...hij klinkt goed!
User edit by justjustin on 05-01-2009 @ 10:46:55 (100%)
Lawrenz    posted on 05-01-2009 10:45
Poster: justjustin
ben ook benieuwd

Klopt, ik kreeg ook een ingeving om die track te bewerken :P
Gery    posted on 05-01-2009 10:46
eens luisteren!
DJ - Producer
justjustin    posted on 05-01-2009 10:48
Poster: Lawrenz
Poster: justjustin
ben ook benieuwd

Klopt, ik kreeg ook een ingeving om die track te bewerken :P

dacht alleen het finally gedeelte dat je dat bedoelde...verder respect voor de track hoorWinking my eye

nicknaughty    posted on 05-01-2009 12:05
heb em gechckt, en vind em eigenlijk niet zo dope. dat zelf ingespeelde klinkt niet lekker in mijn oren. wel tof idee voor het latin element erin. maar dat hebben menvilla ook al gedaan, maar net ff anders
Stefjuuh    posted on 05-01-2009 12:08
Check..!Winking my eye
Lawrenz    posted on 05-01-2009 14:42
Poster: nicknaughty
heb em gechckt, en vind em eigenlijk niet zo dope. dat zelf ingespeelde klinkt niet lekker in mijn oren. wel tof idee voor het latin element erin. maar dat hebben menvilla ook al gedaan, maar net ff anders

Kun je even uitleggen waarom het niet lekker klinkt? Ligt het aan de loop, aan de sound van de piano, of aan iets anders? Die van Menvilla heb ik ook gehoord, maar die vond ik toch iets dieper dan deze. Iig thanks voor het luisteren Winking my eye
Gery    posted on 05-01-2009 15:26
heel leuk gedaan! Happy, laughing

wat mij wel opviel is dat de piano vrij luid staat tov de rest van het nummer en de stem, miss eens proberen deze iets zachter te zetten
DJ - Producer
nicknaughty    posted on 05-01-2009 16:28
Poster: Lawrenz

Kun je even uitleggen waarom het niet lekker klinkt? Ligt het aan de loop, aan de sound van de piano, of aan iets anders? Die van Menvilla heb ik ook gehoord, maar die vond ik toch iets dieper dan deze. Iig thanks voor het luisteren Winking my eye

het is meer het geluid van de piano wat te hard staat en daarom vreemd in de oren klinkt (afkappen van geluidsspectrum) en het drukt op je oren, wat niet prettig wegluisterd. verder is de piano loop te eentonig, iets van avriatie zou wel lekker zijn. je snipp begintmet een break die al veel te lang duurt (zou eigenlijk de helft moeten denk ik) naar mijn mening. als debreak afgelopen is komt er geen climax, maar blijft ie rustig. ik zou em op deze manier niet draaien, omdat ie saai is
Tonniej    posted on 05-01-2009 16:32
ff checken!
Tonniej    posted on 05-01-2009 16:38
Piano is idd te luid en te aanwezig. Hierdoor komt het gezang niet lekker door zonder dat de piano irritant aanwezig is. Ook wat meer variatie, tsja het is eigenlijk voor me al gezegd.

Succes!
Lawrenz    posted on 05-01-2009 18:47
Bedankt voor de comments, het ziet er naar uit dat jullie het unaniem eens zijn over de piano Winking my eye Ik ga er weer is even wat mee doen!

edit: weer een updateje! Heb jullie advies opgevolgd Winking my eye
User edit by Lawrenz on 05-01-2009 @ 19:16:42 (43%)
Laidback    posted on 06-01-2009 00:49
let me hear
ADMhS    posted on 06-01-2009 00:55
Even luisteren
Down_Town    posted on 06-01-2009 07:13
Ben erg benieuwd.

Ik vind hem in beginsel zeer leuk. Wat ik wel mis is een goede beat op deze manier lijkt het een hele lange break.
En ik vind de piano loop ook wat overheersen qua volume.

Ga zo door.
User edit by Down_Town on 06-01-2009 @ 07:21:11 (100%)
Nandi    posted on 06-01-2009 16:12
checken
nicknaughty    posted on 06-01-2009 17:39
Poster: Down_Town
...Wat ik wel mis is een goede beat op deze manier lijkt het een hele lange break.

ja dat vind ik ook, maar omdat het een snippet is ga ik er vanuit dat de full version wel beats heeft en opgebouwd is als een pro track zeg maar.
Stevenvdvorm    posted on 06-01-2009 17:41
check
thomassmith    posted on 06-01-2009 19:00
check
Laidback    posted on 07-01-2009 13:24
ik ben geintresseerd in de Full Version!! Happy, laughing
Lawrenz    posted on 07-01-2009 14:58
Poster: Laidback
ik ben geintresseerd in de Full Version!! Happy, laughing

Tof! Je hebt een PM Winking my eye

275 Users online: 93 Guests (182 Unknown)
Pages generated today : 31.033
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.504.806