Vandaag even 4 uur in FL bezig geweest door een briljante ingeving die ik vanochtend kreeg, en zie hier het resultaat! Na het zoeken naar de pella ging ik pas echt los op m'n bureaustoel en kwam deze latin track eruit rollen: Ce Ce Peniston - Finally (Lawrenz Latin Bootleg). Ingeving?...bart b more was je toch echt voor ![]() http://nl.youtube.com/watch?v=Zm2eJj9XJW0 |
Poster: justjustin
ben ook benieuwd
Vandaag even 4 uur in FL bezig geweest door een briljante ingeving die ik vanochtend kreeg, en zie hier het resultaat! Na het zoeken naar de pella ging ik pas echt los op m'n bureaustoel en kwam deze latin track eruit rollen: Ce Ce Peniston - Finally (Lawrenz Latin Bootleg).
Ingeving?...bart b more was je toch echt voor
Poster: LawrenzPoster: justjustin
ben ook benieuwd
Vandaag even 4 uur in FL bezig geweest door een briljante ingeving die ik vanochtend kreeg, en zie hier het resultaat! Na het zoeken naar de pella ging ik pas echt los op m'n bureaustoel en kwam deze latin track eruit rollen: Ce Ce Peniston - Finally (Lawrenz Latin Bootleg).
Ingeving?...bart b more was je toch echt voor
Klopt, ik kreeg ook een ingeving om die track te bewerken :P
dacht alleen het finally gedeelte dat je dat bedoelde...verder respect voor de track hoor
Poster: nicknaughty
heb em gechckt, en vind em eigenlijk niet zo dope. dat zelf ingespeelde klinkt niet lekker in mijn oren. wel tof idee voor het latin element erin. maar dat hebben menvilla ook al gedaan, maar net ff anders
Poster: Lawrenz
Kun je even uitleggen waarom het niet lekker klinkt? Ligt het aan de loop, aan de sound van de piano, of aan iets anders? Die van Menvilla heb ik ook gehoord, maar die vond ik toch iets dieper dan deze. Iig thanks voor het luisteren
Poster: Down_Town
...Wat ik wel mis is een goede beat op deze manier lijkt het een hele lange break.
Poster: Laidback
ik ben geintresseerd in de Full Version!!