Poster: Bartjuh74
Als het al wat beter gaat moet je gewoon met je ogen dicht proberen
Of gewoon je bpm counter afplakken zoals eerder gezegd, het liefst nooit naar de nummertjes kijken!
Het moet echt op je gevoel gaan!
Poster: bastianheckeryeps, ken het gevoel. & gewoon je deur blokeren of op slot doen :p
Ik heb het ook geleerd op vinyl, in het begin snapte ik zelfs niet echt wat draaien was ik had me setje toen een weekje en ik gebruikte de pitch helemaal niet ik deed gewoon toen er een rust stuk kwam de andere plaat erin. Het klonk natuurlijk nergens naar alleen dat komt denk ik omdat ik nog bezig was te ontdekken wat ik allemaal met mijn setje kon! Ik ben zelfs zo diep gezonken dat ik een kabeltje voor mijn ipod? had gekocht met de illusie dat ik nu alles kon mixen vanaf mijn ipod niet dus want ja kan dan niet pitchen.
Ik doe het nu al een tijdje en ik draai nu ook op cdj?s voor mij werkt het het beste als ik me echt ga inleve niet dat denken ff snel?maar gewoon echt mee zweven op de beats, sterker nog als ik zoon lekker plaatje heb sta ik als een mongool te dansen met een hand aan de eq en me andere hand aan de jog. Dan sta ik met me voeten echt mee te gaan en dan vind ik het zo heeeeeeeeerlijk als ik dan op de qlimax de andere track eruit haal en gewoon die heerlijke beats door mijn lijf voel gaan. Misschien is dat ook de reden dat mijn geluid naarmate het draaien steeds harder en harder gaat.
Worden jullie ook helemaal gek als je dan midden in je set gestoord word van we gaan eten of mama gaat slapen of ik moet leren dan wordt ik echt helemaal gek! want als ik dan een uur later weer wil beginnen heb ik die vibe niet meer! Helaas, maar toch als het goed gaat vind ik het het fijnste wat er is!
Poster: Illusion
Dan kan je je EQ ja niet zien:p en je faders hehe :p
Poster: Lightzoneanders ik wel! te gruwelijk irritant. Dan sta je met je kop telefoon op en staan ze in mijn geval blijkbaar achter me te praten. En het dan gek vinden dat ik ze niet hoor. Dan wordt ik weer boos dat ze me storen want dan is natuurlijk standaard me overgang vertieft. Want ze zullen dan nooit binnen komen op het moment dat je ff een andere plaat pakt of weet ik veel wat. Nee standaard als je met een overgang bezig bent haha crisis mensen
yeps, ken het gevoel. & gewoon je deur blokeren of op slot doen :p
Poster: bastianhecker
Worden jullie ook helemaal gek als je dan midden in je set gestoord word van we gaan eten of mama gaat slapen of ik moet leren dan wordt ik echt helemaal gek! want als ik dan een uur later weer wil beginnen heb ik die vibe niet meer! Helaas, maar toch als het goed gaat vind ik het het fijnste wat er is!
Poster: Bartjuh74
ik weet alles blind te vinden hoor:D
Poster: kuituhhPoster: Lightzone
yeps, ken het gevoel. anders ik wel! te gruwelijk irritant. Dan sta je met je kop telefoon op en staan ze in mijn geval blijkbaar achter me te praten. En het dan gek vinden dat ik ze niet hoor. Dan wordt ik weer boos dat ze me storen want dan is natuurlijk standaard me overgang vertieft. Want ze zullen dan nooit binnen komen op het moment dat je ff een andere plaat pakt of weet ik veel wat. Nee standaard als je met een overgang bezig bent haha crisis mensen![]()
zoooo herkenbaar.. dan wordt ik zo pissig :P
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.