Poster: JazzyMax
Mackie's klinken super. hebben ook veel vermogen , zet ze op een statief en je kunt feestjes tot 150-200 man van geluid voorzien.
Poster: greup
ik hoop dat je ze toch al wel hebt beluisterd
Poster: Twello
Jongens het is uiteindelijk toch een setje Mackie SRM-450's gewordenik laat nog weten hoe ik ze vind!
Mackie's klinken super. hebben ook veel vermogen , zet ze op een statief en je kunt feestjes tot 150-200 man van geluid voorzien.
Poster: Abram
Ik snap dat je het goede speakers vindt maar nu moet je niet gaan overdrijven.De 450's hebben een RMS vermogen van 450watt p/s. Samen dus 900Watt. Voor een feestje van 200 man gebruik ik al een JBL SRX set van 3.2kw RMS op 90 - 100%Zo'n Mackie heeft ongeveer dezelfde output als een JBL EON 15P G2 en die gebruik ik als monitor. Vroeger werden die EON's ook wel eens voor kleinere feestjes gebruikt op mijn school maar dan waren dat 4x EON toppen en 2x EON baskasten.Het is voor mij dus een raadsel hoe jij denkt met 2 450Watt RMS speakers een feest voor 200 man te kunnen hosten.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.