Poster: JJenzz
Bedankt voor de snelle reactie! Zitten ze niet op de phono aansluiting? nee Heb je al een andere cd of kabel geprobeert? Ja, gekopierde en niet gekopierde en andere kabels, toch nog ruis Zijn er nog andere dingen in het huis die ruisen? Nee Heb je ze nieuw of gebruikt gekocht? Gebruikt, ie had een video gemaakt en ging perfect geen ruis hij had wel gezegt dat er om de 10 min 5sec ruis was en dat dit komt door de laser en dat je een cd lens cleaner moet kopen, hij zei dat dit enkel bij 1cdspeler was maar ze doen het alle 2. en ruisen doet ie lang Heb je nog garantie? Neen Welke mixer gebruik je? Jbsystems lam 92 = oudje maar werkt nog perfect want mijn platenspelers en oudere cdspeler werkte er perfect op
Poster: JJenzz
Ik heb geprutst en geprult met de kabels en in gewoonweg alle ingangen gestoken en het werkt weer.
Ik had ze in Phono gestoken daardoor dat ze ruiste, wat ik raar vind want me draaitafels ruisen niet in Phono dus heb ze nu in Line gestoken en ze ruisen niet meerBen van plan ze dus te kopen want het zijn lekkere cd-spelertjes waar je toch veel mee kan
. Toch bedankt voor de snelle reacties allemaal!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.