Help! Cd-spelers ruisen!!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JJenzz    posted on 30-12-2008 12:54
Hallo,
Ik heb net 2 denon dn-s1000's binnengekregen en heb ze onmiddelijk ingestoken en ermee gespeelt.
Nu als ik een cd afspeel dan ruist het geluid van de 2 CDspelers! Ik heb gekeken of alles tegoei instak en dit klopte. Ik heb dus mijn oudere cd-speler ingestoken en die ruiste niet?
Wat moet ik nou doen?
Help ajb!
thx

What do you think about Help! Cd-spelers ruisen!! ??

Vote :   

Boyd    posted on 30-12-2008 12:56
Zitten ze niet op de phono aansluiting?

Heb je al een andere cd of kabel geprobeert?

Zijn er nog andere dingen in het huis die ruisen?

Heb je ze nieuw of gebruikt gekocht?

Heb je nog garantie?

Welke mixer gebruik je?
JJenzz    posted on 30-12-2008 13:00
Bedankt voor de snelle reactie! Zitten ze niet op de phono aansluiting? nee Heb je al een andere cd of kabel geprobeert? Ja, gekopierde en niet gekopierde en andere kabels, toch nog ruis Zijn er nog andere dingen in het huis die ruisen? Nee Heb je ze nieuw of gebruikt gekocht? Gebruikt, ie had een video gemaakt en ging perfect geen ruis hij had wel gezegt dat er om de 10 min 5sec ruis was en dat dit komt door de laser en dat je een cd lens cleaner moet kopen, hij zei dat dit enkel bij 1cdspeler was maar ze doen het alle 2. en ruisen doet ie lang Heb je nog garantie? Neen Welke mixer gebruik je? Jbsystems lam 92 = oudje maar werkt nog perfect want mijn platenspelers en oudere cdspeler werkte er perfect op
Boyd    posted on 30-12-2008 13:06
Dan heb je dus problemen met bijde lasers, en ben je afgezet!

Een reinigings cd mag je nooit in een slot-in speler stoppen, en werkt vaak voor een cd-tje en daarna is het weer over!

Waarschijnlijk zijn bijde lasers dus naar de koalere. Zelf had ik geen speler gekocht die om die 10 minuten zou 'ruissen'. Ik zou kijken wat je nog kan regelen met die gozer, of dat hij ze terugneemt!

Klinkt mischien een beetje bot, sorry dan daarvoor!
JollyJunkie    posted on 30-12-2008 13:07
Poster: JJenzz
Bedankt voor de snelle reactie! Zitten ze niet op de phono aansluiting? nee Heb je al een andere cd of kabel geprobeert? Ja, gekopierde en niet gekopierde en andere kabels, toch nog ruis Zijn er nog andere dingen in het huis die ruisen? Nee Heb je ze nieuw of gebruikt gekocht? Gebruikt, ie had een video gemaakt en ging perfect geen ruis hij had wel gezegt dat er om de 10 min 5sec ruis was en dat dit komt door de laser en dat je een cd lens cleaner moet kopen, hij zei dat dit enkel bij 1cdspeler was maar ze doen het alle 2. en ruisen doet ie lang Heb je nog garantie? Neen Welke mixer gebruik je? Jbsystems lam 92 = oudje maar werkt nog perfect want mijn platenspelers en oudere cdspeler werkte er perfect op

Lijkt me idd de laser.
Ik schat zo dat die verkoper niet helemaal te vertrouwen was Cool
Met een laser clean setje kan je opzich weinig, als het echt aan de laser ligt kan dat wel eens iets zijn waardoor je een nieuwe laser moet kopen.
En ik geloof dat ongeveer de heft (prijs) of meer van de speler zelf kost Cool
User edit by JollyJunkie on 30-12-2008 @ 13:08:11 (1%)
JJenzz    posted on 30-12-2008 13:09
Nu, ik denk dat ie heel erg te vertrouwen is want ik heb namelijk nog niet betaalt, hij zei ik stuur het eerst op je test het maar en dan betaal je maar.
JJenzz    posted on 30-12-2008 14:32
Ik heb geprutst en geprult met de kabels en in gewoonweg alle ingangen gestoken en het werkt weer.
Ik had ze in Phono gestoken daardoor dat ze ruiste, wat ik raar vind want me draaitafels ruisen niet in Phono dus heb ze nu in Line gestoken en ze ruisen niet meer Cool Ben van plan ze dus te kopen want het zijn lekkere cd-spelertjes waar je toch veel mee kan Cool. Toch bedankt voor de snelle reacties allemaal!
JollyJunkie    posted on 30-12-2008 14:36
Poster: JJenzz
Ik heb geprutst en geprult met de kabels en in gewoonweg alle ingangen gestoken en het werkt weer.
Ik had ze in Phono gestoken daardoor dat ze ruiste, wat ik raar vind want me draaitafels ruisen niet in Phono dus heb ze nu in Line gestoken en ze ruisen niet meer Cool Ben van plan ze dus te kopen want het zijn lekkere cd-spelertjes waar je toch veel mee kan Cool. Toch bedankt voor de snelle reacties allemaal!

Oke, hier volgt even een belangrijk lesje voor jou: :P

1. Eerst kijken of je ze egt niet in phono hebt gestoken voordat je nee antwoord op de vraag
 Cool

2. het is niet zo gek dat je TT's niet ruisen op phono, dat zit namelijk zo: Phono heeft een veel hogere gevoeligheid omdat TT's een veel lager s\uitgangsignaal hebben, cd-spelers daarin tegen moeten op line aangesloten worden. Jij had ze op een te gevoelig kanaal aangesloten waardoor dat gaat ruisen, phono ingangen zijn apart gemaakt voor TT's Happy, laughing

Maar in ieder geval mooizo dat ze het weer doen.

User edit by JollyJunkie on 30-12-2008 @ 14:37:50 (7%)
RiX    posted on 30-12-2008 14:38
lol, dit was de eerste vraag van Boydgrift... Goed lezen dus. Maar fijn dat de spelers het doen, nu nog betalen :P
JJenzz    posted on 30-12-2008 14:41
Oké thanx, sorry daarvoor, al weer iets bijgeleerd dan hé Cool
Boyd    posted on 30-12-2008 16:13
Geeft niks hoor! Ben al lang blij voor je dat het je lasers niet zijn,!
Convert    posted on 30-12-2008 17:33
Anders had ie ongv. 70euro per laser kunne betalen:P Winking my eye
zalo    posted on 30-12-2008 17:36
tenslotte zitten wij hier op een forum met als rede om van elkaar te leren....

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

308 Users online: 178 Guests (130 Unknown)
Pages generated today : 41.202
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.934.747