Ik ga even reactie geven op alle geluisterde countdowns die hier geplaatst zijn:
@ Denle:
De countdown viel niet echt op, terwijl dat toch het belangrijkst is om oud en nieuw. Bovendien is het moeilijk timen om eerst het nummer af te spelen en vervolgens de countdown precies goed uit te laten komen.
De rest vond ik zeker niet onaardig.
@ Dyno
Dit was meer wat ik voor ogen had, alleen vond ik die vrouwen stem met die echo niet zo lekker.. Als je daar de originele accapella had kunnen vinden (is mij ook nog niet gelukt) was het goed geweest!
@ Bambilaner
Ik hoor helemaal geen countdown, voor halfverwege de avond is het wel te doen maar dit zal ik nooit draaien om 12 uur.
@ Paul Brugel
Lekker gedaan alleen de countdown is niet helemaal naar me zin, die had wel iets dikker erbovenop mogen liggen. Ik denk wel dat ik de short versie neem omdat ik het om 12 uur wel wil laten knallen. De lange versie komt dan iets te langzaam opgang.
@ Iedereen.
Ik denk dat ik de Paul Brugel mix ga gebruiken maar dan met een eigen countdown ervoor (of die van Dyno) Ik hoop volgend jaar iedereen hier te kunnen verbazen met mijn eigen mix

Bedankt allemaal voor jullie reacties en moeite!
Prettige jaarwisseling!