Poster: bram-vercammen
Draaien gaat niet over rozen,
Als je iets moois wil zal je er ook zelf wat meer tijd in moeten steken.
Dat zorgt weer voor een grotere voldoening en daar draai(t) het/jij uiteindelijk om.
Aangezien jij vrij weinig tot geen inzicht heb in mijn tijdsbesteding heb je hier vrij weinig recht van spreken.
Ik heb het draaien mezelf aangeleerd en daarbij van bijna niemand hulp gehad. Ik heb zelf me connecties gemaakt en me ingangen gevonden. Dit heeft me gebracht waar ik nu ben en daar ben ik best trots op.
Echter gaat het hier niet om draaien maar op produceren. Ik heb cubase gekocht, een cursus gevolgd en het vervolgens even moeten laten rusten omdat andere dingen even voorrang moesten krijgen.
Ik ben van plan om binnenkort het cubasen weer op te pakken omdat ik er dan weer de tijd voor heb.
Helaas is het al sneller oud en nieuw dan dat ik weer tijd heb om cubase uit te vogelen.
En dat is nou precies de reden dat ik deze vraag stel.
*Nuttig meedoen op een forum gaat niet over rozen, iets meer nadenken en wie weet lukt het om iets nuttigs te posten. Dat geeft jou en andere forumleden meer voldoening en daar draait het uiteindelijk om.*
Poster: Denle
Hey Sandr
Ik heb aardig wat ervaring in cubase
Ik zou het gerust willen proberen.
Als je geintresseerd bent hoor ik het wel
greetz denle
Graag graag, ik ben zeer geintresseerd... Heb je zelf samples waarmee je het gaat redden of moet ik ervoor zorgen dat jij ze hebt? Je mag me ook even PMen voor mijn e-mail adres.