Flightcase 2x Reloop rmp-2 en 1x RMX 40 DSP
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Milo    posted on 29-12-2008 11:56
Hallo,

Ik heb thuis 1x Reloop rmp-2 en 1x RMX 40 DSP en nu wil ik een 2e rmp-2 kopen maar daarvoor nog een flightcase zodat het meteen netjes staat..

Nu is een beetje het probleem ik kan niet een bedrijf vinden waar ze op voorraad zijn en verkocht worden. zijn ze wel al uitgebracht?

is er iemand die meer informatie heeft over de flightcase?

alvast bedankt,

Milo 

What do you think about Flightcase 2x Reloop rmp-2 en 1x RMX 40 DSP ??

Vote :   

Phenix    posted on 29-12-2008 12:55
Wil je een flightcase voor je nieuwe RMP of voor je hele set en als het voor je hele set is, wil je dan losse cases of 1 grote flightcase.
Want Reloop heeft zelf flighcases voor de RMP en voor de hele set.
http://www.djmillhouse.nl
User edit by Phenix on 29-12-2008 @ 13:00:46 (90%)
DJADMIN    posted on 29-12-2008 13:16
Inderdaad, die reloop case die komt binnenkort nieuw uit...zal rond de 150 euro kosten, kan je je hele set in opbergen, en die zijn in principe ideaal.

Wanneer je net even iets meer kwaliteit en stevigheid enzo wil, kan ik je de prodjuser case aanraden, rond de 220 euro, maar extreem stevig, wieletjes aan de onderkant, en daar past ook alles in (mocht je willen upgraden naar cdj1000 dan past dit ook allemaal!)

CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Milo    posted on 29-12-2008 13:31
@ Phenix: Het is voor mijn hele set....@ DJADMIN: Indd die case had ik in gedachte van reloop maar heb jij toevallig een idee hoelang dat nog gaat duren?Alvast bedankt..Milo
Bas_del_Mar    posted on 29-12-2008 13:40
Ik heb afgelopen april die case van Reloop besteld, omdat ik deze in juni nodig zou hebben. De levertijd werd steeds langer en langer dus toen heb ik het bedrijf opgebeld. 

Er werd mij verteld dat niemand met zekerheid wist hoelang het ging duren. Hij zei toen aan de telefoon dat hij verwachtte dat het in december zou zijn dat de eerste cases geleverd konden worden. De vraag is zo hoog, maar de producent kan de vraag nauwelijks aan.

Ik ben dus benieuwd hoelang het nog gaat duren, want ik heb inderdaad laatst nog gekeken, en de levertijd is nog steeds onbekend.

Ik weet niet op welke termijn je hem nodig hebt? Anders zou ik zeker kijken naar de Prodjuser kist..
Milo    posted on 29-12-2008 14:01
Weet je toevallig waar ik die Prodjuser kist vandaan kan halen of mag dat neit gezegt worden
PS: ik ben neit lui of zo maar misschien weten jullie het zo uit je hoofd.. maar ik ga wel even googlen als ik het heb gevondenn dan post ik het wel even

greetzz, Milo

UPDATE:
Zozo best snel gevonden...
Alleen 1 probleem hij is 2 keer zo duur Cool en dit kan mijn spaarvarken neit aan Cool dit vind ik eigenlijk iets teveel van het geode voor een flightcase en vooral omdat ik toestemming aan mijn ouders meot vragen of ik het mag kopen Cool

ik denk dat het wachten word op die van reloop maar in elk geval bedankt!! voor jullie hulp mocht er iemand zijn die toch informatie heeft altijd welkom

User edit by Milo on 29-12-2008 @ 14:09:15 (100%)
DJADMIN    posted on 29-12-2008 15:58
Het is een eenmalige investering....ga dan voor kwaliteit...ik weet dat er op webshops (geloof RJ) ook cases staan voor zon set van 190 euro...beetje zoeken...maar je moet zo denken...het gaat uiteindelijk ontzettend lang (jaaaaaren) mee....het is dus echt een eenmalige investering die je moet doen om je gear goed beschermd te houden...als je rpm2 of je rmx40 kapot gaat ben je meer geld kwijt...

in ieder geval veel succes !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Boyd    posted on 29-12-2008 17:04
Case's kan je gerust 2de hands kopen!

Als er iets stuk is kan je het met je eigen ogen vaak zien, bij elecktronica is dit een ander verhaal!
Milo    posted on 02-01-2009 16:10
Okok daar hebben jullie alle bij (DJADMIN & BoydGrift) een punt daar zal ik nog een over praten met mijn ouders....

bedankt. Milo

This is an old Topic

No new postings for 5.974 days.
 Post CommentThat would be 199.1 months
or a whopping 16.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

165 Users online: 23 Guests (142 Unknown)
Pages generated today : 27.669
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.700.621