Poster: Snoey
Ik heb hier een Senheiser HD25 liggen waarvan slechts een oor het doed. Doe een leuk bod en wie weet mag je hem komen ophalen.
Poster: focus
Heb nog een Sennheiser HD 205 liggen hier. absoluut zgan, slechts enkele malen gebruikt, maar ik ben toch voor een andere gegaan die óm het oor heen valt, vandaar eigenlijk veelal werkeloos als kastopvulling deze sennheiser hier :D .
Poster: Dubbel_Fristie
Dat is in mijn ogen niet echt een dj hp.
Maar bedankt voor het aanbod
Poster: donkeyik vind de meeste sennheisers ook eerder geschikt om op het gemak een beetje te zitten luisteren. Ook persoonlijk natuurlijk, sla mij niet dood, sennheiserfans!
ik heb hem ook,
& vind hem tog een uitstekende HP,
maar dt is misschien persoonlijk
Poster: DJADMIN
even offtopic, ben ik wel benieuwd welke tent dat dát was !
Poster: Dubbel_Fristie
Hey...
Misschien wel interesse. Welke versie is het? Krulsnoer/rechtsnoer? Ouderdom?
Kan je me even op msn toevoegen Tristan _ TDB@hotmail.com
Inmiddels 2,5 jaar oud waarvan die nu anderhalf jaar al in de kast ligt. Heeft een recht snoertje. En nee ik voeg je niet toe op msn.
Kabel had ik laten vervangen, maar dat verhielp het probleem niet.
Ik was toen alleen nog maar bezig met Dj'en dus ik denk de dj variant.
Ik heb hem niet opgestuurd, dus ik geen idee wat er stuk is, maar ik vermoed dat de speaker stuk is.
Voor 50 euro ben ik hardstikke blij.
Sennheiser HD 25-II staat op dat ding.
De foto zoek je zelf maar op want ik weet niet hoe dat werkt allemaal.
Meer informatie kan ik je dan ook niet geven, en heb verder geen zin om hier meer tijd in te steken.
Je vraagt namelijk veel voor weinig geld en ik vind het voorlopig ook niet erg om die senheiser nog een jaar in me kast te laten liggen.
Dus zeg gewoon 'ja' of 'nee', want dan weet ik waar ik aan toe ben.
Nog een fijne jaarwisseling toegewenst.