Hallo, Hier mijn eerste track ooit gemaakt, het is maar om uit te proberen en heb verdr ook noggeen ervaring ds verwacht niet teveel. Het is ook maar een heel klein sampletje. Track is gemaakt in FL. Het is trouwens een House nummer, Maar ook een beetje Minimal achtig. Commentaar is altijd welkom! Link in de HM.
Hidden Message
Reply to view the Secret Message
User edit by JollyJunkie on 28-12-2008 @ 13:26:26 (36%)
What do you think about [T] JollyJunkie - Jumping n Dancing ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Edit: Klinkt wel leuk, nu nog even afmaken. Wil namelijk wel wat meer horen voordat ik een oordeel erover geef. Ik zou het wel wat afwisseld maken, niet de hele tijd hetzelfde dus:P.
Edit: Klinkt wel leuk, nu nog even afmaken. Wil namelijk wel wat meer horen voordat ik een oordeel erover geef. Ik zou het wel wat afwisseld maken, niet de hele tijd hetzelfde dus:P.
Ja, moet alleen nog even uitvinden hoe FL werkt voordat ik verder ga :P
No new postings for 6.113 days. Post CommentThat would be 203.8 months or a whopping 16.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.