Hij gaat weg ivm aanschaf DJM 800. Is nog geen jaar oud. Factuur, manual en doos zitten er nog bij. Zowel aan de buitenkant als aan de binnenkant in prima staat. Vraagprijs: €350,-
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Dit is wel erg makkelijk zo. Ik zou er toch wat meer info(leeftijd, vraagprijs, waarom je verkoopt, in welke staat het apparaat verkeerd)bijzetten dan alleen een link, denk niet dat het zo echt goed verkoopt. Verder weet ik ook niet of dit zo wel mag.
User edit by ScottB on 28-12-2008 @ 14:38:32 (49%)
Das marktplaats, geen webwinkel. Ik rag hem opzettelijk ff in t rood zodat je kan zien dat de metertjes t doen. Normaal doe ik dat natuurlijk niet. Is er ook iemand met belangstelling?
Link naar Marktplaats verwijderd, daar stond niet echt aanvullende info. Wat we wel graag weten is hoe lang geleden je dem ixer hebt gekocht en waar (ivm garantie).
Heb je al een DJM800 gekocht? Ik heb heir nog eentje staan namelijk, gekocht in oktober 2008, bij new-line, dus je hebt nog volledige garantie. niet het huis uitgeweest, helemaal in perfecte staat met doos, boekjes, kabels etc. gaat weg ivm aanschaf xone92, die ik toch liever wil ;o
This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.
You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.