Poster: Snoey
100 EURO!
Poster: Hardshort
Extremerrrr ik had je een poosje terug nog gepmd omdat je hem met kerst weg zou doenPm me even over de prijs locatie etc dan komen we er zeker uit!
Poster: DJ-Xtremer
Ga iemand anders vervelen.
Maar dan nog blijft mijn bod serieus.
En daarnaast blijft nog steeds het principe 'wat een gek er voor geeft'. En daar is geen enkele formule vantoepassing.
Bied er iemand hoger dan gun ik dat van harte voor Xtremer.
Poster: Hardshort
bij deze er dan ook 275 op geboden
Poster: Convert
Als iemand betrouwbaar spul verkoopt, is Xtremer het welAltijd goed onderhouden, en voor deze prijs zeker doen!
Alvast veel plezier met je DJM-800!
Je snapt toch wel dat een mixer die nieuw E369 kost en net 10 maanden oud is niet voor E100 de deur uit gaat. Als je weet in wat voor staat hij is en hoe ik hem onderhouden heb wil ik daar wel E275 voor hebben, ZEKER met garantie!
Poster: tym
He xtremer.. heb je inmiddels al een djm800 gekocht?
ik heb er namelijk eentje staan uit okt08, gekocht bij new-line. je hebt dus nog volledige garantie en alles zit er nog bij (doos, boekjes etc). hij gaat weg omdat ik toch liever een xone92 koop!
Poster: tym
He xtremer.. heb je inmiddels al een djm800 gekocht?
ik heb er namelijk eentje staan uit okt08, gekocht bij new-line. je hebt dus nog volledige garantie en alles zit er nog bij (doos, boekjes etc). hij gaat weg omdat ik toch liever een xone92 koop!
wat moet die Djm kosten?
wat moet die Djm kosten?
Prima dat je je DJM wilt verkopen, maar zou je verder willen gaan in je eigen topic:P?