Intro : V-Ray
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

V-Ray    posted on 26-12-2008 13:24

Hi,

Hier V-Ray. 28 lentes jong, uit het pittoreske Almere. Liefhebber van lekkere muziek, lekkere motorfietsen, lekkere vrouwen, lekker eten en nog veel meer. Cool 

Sinds enkele maanden actief op het forum, maar vooral een "lezer" en "luisteraar". Al sinds m'n jeugd de wens gehad om plaatjes te draaien, maar nooit de wens omgezet in daden. Ik wil daar de komende tijd weleens verandering in gaan brengen en ben rustig aan het kijken naar de juiste gear en opstelling.

Moet nog wel behoorlijk verdiepen in de techniek want ik snap nog lang niet alles van de diverse apparatuur die er is.Cool Maar leer gaandeweg aardig wat van DJResource en ook de meeting laatst was een mooi moment om kennis te maken met de materie.

Wishlist:
2x CDJ1000MK3
1x Allen & Heath XONE:4D of DJM800
1x MacBook met Traktor
meubeltje, set Monitors en headphone. (iets vergeten?) Cool

Steel niet! De belasting duldt geen concurrentie!

What do you think about Intro : V-Ray ??

Vote :   

Renzis    posted on 26-12-2008 13:31
Ik zou zeggen, DOEN, begin.

Koop een setje wat bij je budget past (veel mensen beginnen met dure set en doen het na 3 maand weg omdat ze het niks vinden, dat is geldverspilling)

Wat zijn de muziekstijlen die je zou willen draaien of die je lekker vind?
Roov    posted on 26-12-2008 13:32
Mooie wishlist heb je! Ik denk dat je hier zeker meer te leren krijgt over apparatuur etc.
Welcome @ DJR! :d
ccc    posted on 26-12-2008 16:13
Poster: V-Ray
 (iets vergeten?) Cool

Welkom.

Versterkertje?
V-Ray    posted on 26-12-2008 20:46
Poster: Renzis
Ik zou zeggen, DOEN, begin.

Koop een setje wat bij je budget past (veel mensen beginnen met dure set en doen het na 3 maand weg omdat ze het niks vinden, dat is geldverspilling)

Wat zijn de muziekstijlen die je zou willen draaien of die je lekker vind?

Starterssetjes zijn er zat, maar ik ken mezelf; twee weken later koop ik alsnog het andere/betere setje. Dus dit leek me een geschikte set wel. Zo onwijs hard schrijft de hardware niet af, dus in theorie zou je in een paar maanden wellicht 500/800 euro verliezen. Het is niet zo dat het direct geen reet meer waard is.

Muziek stijl die me erg aanspreekt is Eclectic zoals www.djvunk.com maakt. Vind de muziek super en kan uren naar dit soort dingen luisteren. Daarom lijkt het me ook te gek om het zelf te maken. Verder is de stijl van Chuckie ook erg lekker..... als ik dat toch eens uit m'n speakers getoverd krijg.....  dromen mag altijd. Cool

Poster: ccc

Welkom.

Versterkertje?

Thanks!

Ok, maarruh; monitor speakers als de KRK's VXT4 behoeven toch geen versterker? Daar zat ik naar te kijken in ieder geval.
ccc    posted on 26-12-2008 21:04
Nee inderdaad, dat zijn active monitors.
OneSixty    posted on 26-12-2008 21:37
welcome !
tom-j    posted on 26-12-2008 21:41
welcome!!
wat je vergeet: Muziek misschien:pConfused
V-Ray    posted on 27-12-2008 11:24
Poster: tom-j
welcome!!
wat je vergeet: Muziek misschien:pConfused

Mwoah.....  , is dat belangrijk dan? CoolMuziekcollectie is redelijk, maar erg allround en zeker niet geordend genoeg. Dus daar heb je zeker een punt. Daar gaat volgens mij meer tijd in zitten dan je denkt als ik het zo bekijk. En er valt nog veel te verzamelen. Vaak luister ik mixes en denk ik "Dat nummer MOET ik hebben!", maar ja, zie er dan maar achter te komen welk nummer het is. Cool Maar, dat komt wel goed.
Ft    posted on 27-12-2008 15:47
Poster: V-Ray

Mwoah.....  , is dat belangrijk dan? CoolMuziekcollectie is redelijk, maar erg allround en zeker niet geordend genoeg. Dus daar heb je zeker een punt. Daar gaat volgens mij meer tijd in zitten dan je denkt als ik het zo bekijk. En er valt nog veel te verzamelen. Vaak luister ik mixes en denk ik "Dat nummer MOET ik hebben!", maar ja, zie er dan maar achter te komen welk nummer het is. Cool Maar, dat komt wel goed.

Haha... en daar is dit forum dan weer handig voorWinking my eye zoveel dj's betekent vaak dat er wel iemand bij zit die weet hoe het nummer heet en we helpen je graagWinking my eye... gewoon even posten welke set en waar het nummer zit... zo ben ik er ook al vaker achter gekomen hoe dat ubervette nummer heet..
justjustin    posted on 27-12-2008 16:03
draaien motoren en mooie vrouwen...die voorkeuren komen mij bekent voor..'

Succes op DJR
djvnzza    posted on 27-12-2008 21:28
Succes op djr!
Je zult er veel aan hebbenWinking my eye!
Groetjes... Winking my eye
XMatiC    posted on 28-12-2008 14:54
Hoii
welkom op DJR
Nice gear
& leuke naam : V-Ray
www.youtube.com/LennertDJ
RiX    posted on 28-12-2008 15:25
Kijk, een echte tukker op 't forum. Welcome! ... en je ziet, bij een vraag wordt je hier gewoon goed geholpen Happy, laughing

Enjoy!
Milo    posted on 11-01-2009 15:38
Ey, suc6 op het forum hopelijk veel draai plezier in de toekomst....

Je hoeft natuurlijk neit altijd met pioneer te beginnen maar als je de kans krijgt zou ik hem aannemen.. anders kan je best kijken naar iets als reloop (2x rmp-2 en 1x rmx 40 DSP Blackfire) of natuurlijk andere setjes die je ook wel geregeld tegenkomt..

in ieder geval veel suc6 en veel daai plezier...

Gr, Milo
Mixt-Ape    posted on 11-01-2009 16:06
Hey daar, welkom@DJR! Enjoy your stay...
Ik zou met iets goedkopere gear beginnen...maar dat is natuurlijk jouw keuze..
Lead    posted on 11-01-2009 16:11
Hey V-Ray,

Welkom hier op DJResource... Genoeg hulp hier om eventuele vragen te beantwoorden Winking my eye

Enjoy your Stay !
Let the BASS be louder

This is an old Topic

No new postings for 6.100 days.
 Post CommentThat would be 203.3 months
or a whopping 16.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

441 Users online: 244 Guests (197 Unknown)
Pages generated today : 32.251
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.506.024