Ik heb een paar problemen, en ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Vraag 1 : Op mijn mixer (Reloop RMX 40 DSP) heb ik 2 master out kanalen master1 en master2. Welke van de twee moet ik gebruiken want ik heb alleen een gain knopje voor master 2 op mijn mixer
Vraag 2 : Als ik mijn Axis 9 op kanaal 1 aanzet dan blijft de db meter altijd vast staan, ook als ik mijn nummer op pauze heb zie ik de balkjes opgelicht, hoe kan dat?
Vraag 3 : Ik heb een master 2 gain op mijn mixer maar ik zie de metertjes helemaal niet bewegen bij de balance L & R, wat moet ik doen?
Vraag 4 : Een van de twee boxen klinkt veel zachter, balance staat goed maar toch krijg ik minder geluid uit mijn boxen, wat moet ik doen?
What do you think about Paar vraagjes over Axis 9 i.c.m Reloop RMX 40 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik heb dat probleem ook gehad met m'n MX-4 mixer, nadat ik deze mixer had uitgestofzuigd was het weg. Het kan dus zijn dat de schuifpotmeter in de mixer vies is aan 1 kant! (ik heb het over vraag 4 btw)
User edit by Bouncy on 28-12-2008 @ 14:52:03 (17%)
Ik heb mijn axis nu opgestuurd naar Numark, eerst heb ik 50 euro onderzoek kosten betaald bij een plaatselijke Numark dealer in de buurt, nu moet ik 20 euro betalen voor het versturen naar Numark want de printplaat is kapot, dan moet ik nog 25 euro onderzoek bij Numark betalen, dan moet ik nog de nieuwe printplaat betalen dat is 80 euro en dan moet ik ook nog de arbeidskosten betalen! Al die prijzen zijn excl. BTW, dat betekend dus 50+20+25+80+arbeidskosten= minimaal 175 euro wat echt belachelijk is. Wat raden jullie mij aan?
als daar, zoals stefjuuh zegt, idd nog arbeids kosten bij komen, wordt dat een duur grapje!! ervan uitgaand dat die rond de 60 euro zullen zijn, kom je aan 235 euro! voor 70 euro meer heb je een nieuwe! ik zou dan nog even door sparen en een nieuwe kopen, of op marktplaats zoeken naar een (goedwerkende) tweede hands.
mijn plan om gewoon een tweedehands nieuwe erbij te halen en dan voor thuis met 3 decks te draaien (want je kan er nog wel mee draaien) is ook wel een goed plan. Ik denk dat dat wel een goede oplossing is! Maar zou ik dan voor de Axis 9 gaan ik bedoel er zijn nog zoveel andere leuke spelers in die prijscategorie, zoals RMP1 of misschien een tweedehands RMP2?
Vraag 4 : Een van de twee boxen klinkt veel zachter, balance staat goed maar toch krijg ik minder geluid uit mijn boxen, wat moet ik doen?
Alvast bedankt! :d
Hier heb ik ook al over gepost. Uiteindelijk geen oplossing...
Party Sensations. Excellence in entertainment.
This is an old Topic
No new postings for 5.973 days. Post CommentThat would be 199.1 months or a whopping 16.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.