Poster: Roov
Ik heb een paar problemen, en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Vraag 1 : Op mijn mixer (Reloop RMX 40 DSP) heb ik 2 master out kanalen master1 en master2. Welke van de twee moet ik gebruiken want ik heb alleen een gain knopje voor master 2 op mijn mixer
Vraag 3 : Ik heb een master 2 gain op mijn mixer maar ik zie de metertjes helemaal niet bewegen bij de balance L & R, wat moet ik doen?
Maar het vreemde is dus dat als ik mijn tulpjes op master 1 aansluit ik niks hoor alleen bij master 2 :S
Poster: RiX
heb je het ook als je de cd helemaal niet draait? Dus ook niet op pauze?
Vraag 4 : Een van de twee boxen klinkt veel zachter, balance staat goed maar toch krijg ik minder geluid uit mijn boxen, wat moet ik doen?
Alvast bedankt! :d
Maar kan het kwaad dat mijn VU meter stil blijft staan ookal staat mijn CD op pauze?
Maar kan het kwaad dat mijn VU meter stil blijft staan ookal staat mijn CD op pauze?
Poster: Stefjuuh
Vu meter blijft altijd op de MAX waarde even plakken.. (Niet bij die 40 kanaals mengmixers, maar wel op DJ panelen..)
Poster: DJ-Xtremer
Heb je de RMX 2e hands gekocht? Dan zou ik denken dat de vorige eigenaar er niet zo netjes mee geweest is.
Poster: RoovVindt ik heel raar! Maar je cd-speler zend geen hoorbaar geluid uit? Heb je al een ander kabeltje geprobeert?
Het ligt waarschijnlijk aan mijn CD speler en niet aan mijn mixer, want als ik mijn CD speler op kanaal 1 aansluit krijg ik hangende VU maar op kanaal 2 enz. ook. Als ik de andere speler aansluit doet hij het wel gewoon...