hallo , ik wil graag mijn dj setje verkopen bestaande uit: citronic cd-6 dubbele cd speler + de smfx 500 mixer in een mooie flightcase. Heb ook nog een beltdrive draaitafel van gemini een microfoon van senheisser wel een oud model, een behringer koptelefoon de hpx 4000 en een mengpaneel phonic yellow limited edition. Bied maar een leuke prijs en misschien is de set dan van jou groetjes. Btw bij interesse heb ik ook foto's.
MODEDIT : Graag een linkje naar de Gearbase en een foto toevoegen.... anders moet ik er een slotje aan hangen....
What do you think about [TK] citronic cd-6 dubbele cd speler +smfx500 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.119 days. Post CommentThat would be 204 months or a whopping 16.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.