3 maanden oude ecler nuo 3. Bijna niet gebruikt, doe hem weg wegens het aanschaffen van een nieuwe mixer. Fotos volgen nog. Verdere vragen? Mail me, pm me of reply!
Vraagprijs 250 euro
What do you think about [TK] Ecler nuo3 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ja dat snap ik ook vandaar die :P . Ik zou 175 euro willen bijbetalen. Ligt er ook maar net aan hoe oud de mixer is enz. En anders mag je m ook gewoon kopen natuurlijk
Ja dan ga ik het niet doen. Vind ik wat aan de lage kant... Als je mss 200 gaat bieden, zouden we mss zaken kunnen gaan doen. De mixer van mij is ongeveer iets ouder als 2 jaar, maar eigelijk perfect in staat. Gaat het hier om de nieuwe nuo3 of de vorige versie nog? en kan je eventueel wat foto's sturen? (raf_013@hotmail...)
Ja dan ga ik het niet doen. Vind ik wat aan de lage kant... Als je mss 200 gaat bieden, zouden we mss zaken kunnen gaan doen. De mixer van mij is ongeveer iets ouder als 2 jaar, maar eigelijk perfect in staat. Gaat het hier om de nieuwe nuo3 of de vorige versie nog? en kan je eventueel wat foto's sturen? (raf_013@hotmail...)
Kheb zelf deze mixer. Super ding... en de vraagprijs is ook erg okee... Dus zoek je een 3-kanaals mixer zonder poespas, maar met super EQ met dikke potmeters, faders, bass-kill-switch en send/return: dan is dit je mixer!
Ik ben wel geintereseert in uw ecler nuo3, maar dan moet'k eerst mijn RODEC BX-14 Verkopen. Misschien intresse in de rodec bx-14? ( nieuwprijs = 850€ in Belgie ) ( Ik dacht eraan om deze te verkopen voor een 450€ ofzo )
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.108 days. Post CommentThat would be 203.6 months or a whopping 16.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...