Poster: DJ_InspirationIk werk zelf al enige maanden met Traktor (laatste versie) en 'k moet toegeven dat het toch het beste pakket is dat ik al heb gezien. (mede door de integratie met iTunes en de ondersteuning van AAC)
Deze hebben allemaal een klein mengpaneeltje erbij zitten.
Traktor DJ Studio is het meest geavanceerd, hier zit ook een goede toonregeling bij en record.
Mijn voorkeur gaat uit naar Traktor DJ Studio omdat dit toch wel het meest professionele is van de 3 volgens mij.
Poster: djmamo
bpm is eigenlijk meer een "cd" speler niet voor het software matig mixen voor op de computer, het kan natuurlijk wel
maar is eigenlijk ontworpen voor drive-in shows en cafe's die behoefte hadde aan een grote data base met veel verschillende muziek.
quote: |
Poster: Gery
Als je 't geluid vergelijkt tussen bvb vitrual dj en traktor is dat een immens verschil, bij synchronizeren in VDJ hoor je een vervorming van je geluid. (tijdens het afspelen) bij traktor enkel een verspringen in beat. Opnemen is idd ook leuk, maar wat er speciaal aan is is dat traktor geen audio opneemt maar wel al je bewegingen. Hoe dan ook, mixen op computer is wel es leuk maar niet voor altijd, daarom ga ik mij dan ook een denon dual cd player en mengpaneel aanschaffen ![]() Eventueel kan ik traktor dan nog gebruiken in de external mixer modus ![]() |
Poster: JensEen echt extern mengpaneel zit er niet bij hoor, volgende opties kan je gebruiken:
bedankt voor al de replies zover!
Ok? die traktor intresseert mij wel! Maar moet ik dan nog een extra geluidskaart kopen als ik op koptelefoon en luidsprekers verschillende muziek wil?
en heeft er iemand een foto van het mengpaneeltje dat er bij zit want op de site is er niets over te vinden...
thx
Waarom werkt er hier geen UBB code?
Poster: NvieI know, maar ik ben nog steeds gewoon van vroeger toen er nog geen wysiwyg interfaces bestonden... :D
Je hebt knopjes boven in je reply scherm
Poster: Gery
Ik werk zelf al enige maanden met Traktor (laatste versie) en 'k moet toegeven dat het toch het beste pakket is dat ik al heb gezien. (mede door de integratie met iTunes en de ondersteuning van AAC)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.