koop je eigen dj booth. (4/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : je eigen dj booth voor ongeveer 200 euro

-Ja! dat lijkt me wel wat!
-Nee lijkt me niets
-Waar kan ik hem halen!!

Voting is only possible for our Members
djmamo    posted on 03-08-2005 22:56
**** edit****

Ik heb dit topic heropend, en wel voor het volgende.
Vanaf heden?is het mogelijk om bij mij dj booths en flightcases te bestellen, dit topic heeft aangetoond dat er zeker vraag naar is.

Deze worden dan opmaat gemaakt, en natuurlijk naar jouw wensen gemaakt.
Alles mogelijk, ook met electra, wielen, traanplaat speciaal hout, speciaal design.

Dus heb je intresse en je hebt te weinig tijd of je bent niet zo handig dan kan ik een offerte voor je maken.
Hopelijk heb ik spoedig een voorbeeld van een flightcase en een dj booth.

Booths en flightcases worden in Valkenswaard (bij Eindhoven) gemaakt.?levering door heel Nederland/Belgie mogelijk, ophalen ook mogelijk natuurlijk.

Prijs is op aanvraag, tenzij ik standaart modellen heb, maar dat word hier dan vermeld en getoond.

****begin post****
?

hoi ik vraag me af... ik zie dat heel veel mensen op deze site een mooie dj booth willen maar vaak te weinig tijd hebben of gewoon niet handig genoeg zijn om er een te maken.

dus als je een dj booth hebt waar al je apparatuur op de zelfde hoogte licht, verzonken?(draaitafels, mixer en eventueel cd spelers) en als deze dan mooi is afgewerkt niet geschildert (dat kun je zelf en kun je je eigen speciale kleur pakken)? zou je die dan eventueel kopen als je er bijvoorbeeld rond de 200 euro voor betaald. en dan wordt deze wel van hout gemaakt.

en natuurlijk dat je jouw merk erin kunt zetten (dus je geeft de mate van de spullen door)

en als je het bijvoorbeeld niet goed vind waarom..
www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 28-08-2009 @ 22:16:01 (100%)

What do you think about koop je eigen dj booth. ??

Vote :   

Illusion    posted on 24-07-2006 17:23
Poster: djmamo
ja wil ook niet vervelend zijn maar dat meubel is ook niet echt iets vind je zelf wel?

nou:d uhm:d om eerlijk te zijn:D

Het is het ghanstste klotending dat ik ooit heb gezien...

ff een aantal punten.

- weegt meer dan 100 kg.
- afwerking is slecht
- te klein voor de aankomende apparatuur
- irriterend door het zware gewicht
- kleurtje staat me niet aan
- en that's it

Tijdens het draaien hebben we er wel lol mee gehad, maar tís niet goed genoeg, en slecht om te vervoeren.

Ik ben het helemaal met je eens hoor!!

We gaan maar eens over op flightcase materiaal.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Klonic    posted on 31-05-2009 15:20
Ik weet dat dit een erg oud topic is maar ik wil toch even een reactie geven op Jordy verhaal over geluidsniveau.
@ Jordy
Geluidsiniveau (in dB uitgedrukt) heeft wel degelijk iets met de intensiteit (in Watt/m2) te maken wat weer te te maken heeft met het vermogen (in J/s of watt)! djmamo had het over 300 watt, dit zal ik als voobeeld overnemen.
Als de speaker elke seconde 300 joule gebruikt om heen en weer te gaan (te trillen) dan kan de intensiteit bepaald worden door I=Pbron/(4 PI r). Als je op een afstand van 2 meter meet dan kan je stellen dat I=300/(4*Pi*2)=11,9366 watt/m2. De geluidsniveau is dan L=10 log (I/I0)=10 log 11,9366/10^-12=13,07 dB(A), 10^-12 is hierin een constante.
Het input wattage heef tinderdaad niets met het output wattage te maken, dit komt omdat er een 10kohm weerstand tussen de speaker en de input zou kunnen zitten, met andere woorden: het gaat om de effientie waarmee de speaker de electrische energie omzet in kinetische energie.
Een intressant regeltje is dat een verdubbeling van de geluidsintensiteit ongeveer +0,3 dB(A) is (bij hele grote waarden geldt dit niet).?
Ik vind het een beetje lullig dat je mensen dingen verteld die niet helemaal kloppen.
User edit by Klonic on 31-05-2009 @ 15:23:57 (21%)
Tekhead    posted on 01-06-2009 00:01
Een unieke custom-made dj booth voor 200,00 euro, dat is een buitenkans als hij kwalitatief top is.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Prozei    posted on 01-06-2009 00:37
ik denk dat mamo op dit moment te druk is met het organiseren van feesten en geen booth's meer maakt.
djmamo    posted on 28-08-2009 22:04
ik heb soms nog wel eens wat ideeen gehad die zo af en toe toch nog niet zo slecht waren.
Daarom heb ik dit topic maar weer eens geopend.

heb ook even de start post aangepast.

dus vanaf nu kun je bij mij dj booths en flight cases opmaat kopen.
Ben jij niet zo handig maar je hebt wel een goed idee? je kan je idee naar mij opsturen (via PM) en ik stuur je een offerte voor de booth of voor de flightcase.
www.moonentertainment.nl
MaximDJ    posted on 29-08-2009 00:08
Poster: Dj_Danny
Ja toch?... een box van 1000watt produceerd meer kracht en trilling dan een box van 100watt of zie ik dat verkeerd?

Ligt volgens mij ook meer aan de grootte van de woofer. 15" of 18' ?, dat hoor je zeker! En dat voel je vooral ook! En verder meer naar de dB's kijken idd...Maar 'waarschijnlijk' gaat die van 1000 watt wel harder dan ??n van 100 watt..
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Estacy    posted on 29-08-2009 10:58
nou zal het er nog om spannen als je bijv. een skytec sub van 1000w vergelijkt met bijv. een 300w sub van Dynacord of RCF.
Maar over dat meubel, helaas heeft Ikea ook een DJ meubel (de expeditCool) die een stuk goedkoper is, en ook mooi en handig (kunt hem altijd weer uit elkaar schroeven)
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
djmamo    posted on 29-08-2009 12:19
Poster: Estacy

Maar over dat meubel, helaas heeft Ikea ook een DJ meubel (de expeditCool) die een stuk goedkoper is, en ook mooi en handig (kunt hem altijd weer uit elkaar schroeven)

het is ook bedoeld voor mensen die dat nou net niet willen en een mooie handgemaakte booth willen.
Alle vormen en maten zijn mogelijk, zoals je kunt lezen in de begin post, en ja dat heb je niet bij iKEA.

www.moonentertainment.nl
Estacy    posted on 29-08-2009 12:51
tja, maar helaas zie ik meer Ikea booths dan Mamo booths, al zou ik het toch graag omgekeerd willen zien
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

248 Users online: 59 Guests (189 Unknown)
Pages generated today : 731
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.474.504