koop je eigen dj booth. (3/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : je eigen dj booth voor ongeveer 200 euro

-Ja! dat lijkt me wel wat!
-Nee lijkt me niets
-Waar kan ik hem halen!!

Voting is only possible for our Members
djmamo    posted on 03-08-2005 22:56
**** edit****

Ik heb dit topic heropend, en wel voor het volgende.
Vanaf heden?is het mogelijk om bij mij dj booths en flightcases te bestellen, dit topic heeft aangetoond dat er zeker vraag naar is.

Deze worden dan opmaat gemaakt, en natuurlijk naar jouw wensen gemaakt.
Alles mogelijk, ook met electra, wielen, traanplaat speciaal hout, speciaal design.

Dus heb je intresse en je hebt te weinig tijd of je bent niet zo handig dan kan ik een offerte voor je maken.
Hopelijk heb ik spoedig een voorbeeld van een flightcase en een dj booth.

Booths en flightcases worden in Valkenswaard (bij Eindhoven) gemaakt.?levering door heel Nederland/Belgie mogelijk, ophalen ook mogelijk natuurlijk.

Prijs is op aanvraag, tenzij ik standaart modellen heb, maar dat word hier dan vermeld en getoond.

****begin post****
?

hoi ik vraag me af... ik zie dat heel veel mensen op deze site een mooie dj booth willen maar vaak te weinig tijd hebben of gewoon niet handig genoeg zijn om er een te maken.

dus als je een dj booth hebt waar al je apparatuur op de zelfde hoogte licht, verzonken?(draaitafels, mixer en eventueel cd spelers) en als deze dan mooi is afgewerkt niet geschildert (dat kun je zelf en kun je je eigen speciale kleur pakken)? zou je die dan eventueel kopen als je er bijvoorbeeld rond de 200 euro voor betaald. en dan wordt deze wel van hout gemaakt.

en natuurlijk dat je jouw merk erin kunt zetten (dus je geeft de mate van de spullen door)

en als je het bijvoorbeeld niet goed vind waarom..
www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 28-08-2009 @ 22:16:01 (100%)

What do you think about koop je eigen dj booth. ??

Vote :   

djmamo    posted on 08-08-2005 22:52
ja en er gaat nogal wat hout in een booth, maar ben nu thuis dus ga er binnenkort een maken en zal hem hier tonen
www.moonentertainment.nl
djmamo    posted on 10-08-2005 00:59
ja ga er morgen aan beginnen had ergens gezegd dat ik er een halve dag over ging doen (klopt wel) maar ik ga hem bij mij thuis maken en zal er een foto reportage van maken...

altijd leuk om te doen
www.moonentertainment.nl
djmamo    posted on 13-08-2005 16:50
binnenkort fotos van dj booth
www.moonentertainment.nl
djmamo    posted on 05-09-2005 16:33

100_1143.JPG
zo dat is hem dan heeft ff geduurd maar dan heb je ook wat,

www.moonentertainment.nl
djmamo    posted on 05-09-2005 16:36
hij is wel wat groot weet niet hoe ik hem kleiner moet maken,
maar hier gaat het om.

moet hem nog schilderen maar weet nog niet welke kleur, hij wordt zeker niet zwart
www.moonentertainment.nl
djmamo    posted on 05-09-2005 17:00
Enlarge dj booth dj mamo
zo is die beter

dit is het wat ik wil gaan verkopen,
alles ingebouwd en mooi afgewerkt, je moet hem wel zelf schilderen.

voor de standaart uitvoering dat is het zelfde als hierboven maar zonder dat het mengpaneel schuin staat vraag ik 175 euro en dat. natuurlijk zonder apparatuur
www.moonentertainment.nl
Frantic    posted on 05-09-2005 17:00
Je foto werkt niet :x?
edit: laat maar Winking my eye
User edit by Frantic on 05-09-2005 @ 17:04:23 (91%)
djmamo    posted on 05-09-2005 17:01
je bent net te laat geweest
www.moonentertainment.nl
djmamo    posted on 05-09-2005 17:01
of te vroeg
www.moonentertainment.nl
ccc    posted on 05-09-2005 18:24
Wordt je dit keer niet opgelicht?
wallum    posted on 05-09-2005 18:41
nou ik ben voor +-60 euro klaar en dan heb ik een dj-booth met verzonken materiaal en met een grote van b180xh100xd50 maar dat heb je he als je bij de bouwmaat (bouwmaterialenzaak) werkt en ik kan daar ook alles op maat zagen. dus doe het lekker zelf en van mij hoeft het niet zo mooi
djmamo    posted on 05-09-2005 18:50
ja maar je moet ook kijken naar hoeveel uur je eraan besteed..

en aan ccc deze keer wordt je ook niet opgelicht, want de z700 is een goede koptelefoon
www.moonentertainment.nl
Lead    posted on 05-09-2005 19:06
jaja, maar wel nep !
Let the BASS be louder
Jorrit    posted on 05-09-2005 20:15
ik denk ook niet dat ccc doelt op de kwaliteit, maar dat hij bedoelt dat jij niet de waarheid heb vertelt over de koptelefoon (of je deze nou wist of niet)
maargoed daar gaat het nu niet meer om Winking my eye
djmamo    posted on 05-09-2005 20:28
ik ben er net zo hard in getrapt als iedereen.

ik wist het niet dat ze nep waren.

maar met de dj booth is alles goed en kan je verzekeren dat het kwaliteit is zal kijken of ik een goede foto van de binnen kant kan maken

www.moonentertainment.nl
ccc    posted on 05-09-2005 22:28
Ja hoor jij gaat mij niet wijs maken dat toen je ze aan iedereen verkocht niet wist dat ze nep waren. Als dat wel zo was dan had je er heus wel wat meer voor gevraagd Winking my eye
Maar ik houd erover op.
User edit by ccc on 05-09-2005 @ 22:28:45 (14%)
djmamo    posted on 05-09-2005 22:50

nou als je dingen inkoopt is het ook de bedoeling ze ook weer te verkopen.

ik wist niet toen ik de party kocht en praat over 10 koptelefoons dat ze klonen waren (nep is hier niet van toepassing), want het is wel een echt door sony geproduceert model alleen wordt deze in Japan gemaakt en niet hier verkocht omdat wij de v700 en de v500 hebben. dus hij bestaat wel degelijk.

en als je dingen gaat verkopen ga je natuurlijk kijken wat er over het algemeen voor gevraagd word, en de vraagprijs lag rond de 90 euro.

ik vroeg 80 euro voor de koptelefoons omdat ik het gewoon voor de handel deed, leuk wat geld verdienen en mensen een relatief goedkopen maar wel goede koptelefoon verkopen want het is kwalitatief een goede koptelefoon.

ik zeg niet dat deze net zo goed is als de v700 (wat ik eerst wel dacht) maar voor zijn prijs, kwaliteits verhouding is het een uitstekende koptelefoon.

en weet eigenlijk niet zo goed waar sommige zich druk om maken want je kan er net zolang mee doen als de v700 alleen licht het aan jou hoe je ermee omgaat.

en ja het is ook schandalig als je voor 80 euro een koptelefoon verkoopt die het uitstekend doet.  
wie doet dat nou....vergissen is menselijk ik wist het ook niet dat het klonen waren, maar ga je behringer er dan ook op aanspreken dat ze een kloon van pioneer voor minder geld verkopen? nee dat doe je ook niet.

ik zal het ook niet meer doen, zal me volgende keer (als het nog voorkomt) eerst in het product verdiepen en dan zal ik het op correcte wijze aan bieden. zodat ik achter af dit gezeik om niets want dat is het (een goede koptelefoon voor 80 euro)ook niet meer heb.

dus hoop ik ook dat het bij deze afgehandelt is en dat we nu weer on-topic kunnen gaan en dat gaat over de dj-booth.

www.moonentertainment.nl
Lead    posted on 05-09-2005 23:59
Klopt, graag weer ontopic, de topics over deze hoofdtelefoon zijn gesloten.

Iemand interesse in een DJ Booth Winking my eye
Let the BASS be louder
Illusion    posted on 14-11-2005 21:22
wij hebben een hele Drive-In Kast gebouwt, en de apparatuur ingebouwt zoals: mengpaneel cd-speler controle panel, switchbox, en andere apparatuur, een gaatje er in voor de rookmachine, Sticker voorop, Perfect En dit kwam niet eens tot 200 euro.Niet eens tot 100 euro. Heel Simpel, maar t'werkt wel, en het is genoeg voor een Drive-In.

zie foto's
http://www.dj-myth.com/images/albums/BouwDjBar/index.html

Groeten Illusion

22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
robbert    posted on 15-11-2005 17:23
Ik zal eens foto's maken van mijn drive-in meubel.
Dit is nog veel makkelijker te vervoeren en het ziet er nog een stuk mooier uit dan het meubel dat hier boven staat Winking my eye
djmamo    posted on 15-11-2005 18:07
ja wil ook niet vervelend zijn maar dat meubel is ook niet echt iets vind je zelf wel?
www.moonentertainment.nl
Jorrit    posted on 15-11-2005 18:12
En dat maakt in dit geval dus helemaal niets uit, dit meubel is duidelijk voor drive in gebruik, kosten-efficient, en alles past erin...
Dus of het niets is? Dacht het niet...

djmamo    posted on 15-11-2005 18:59
ja maar het lijkt niet erg handelbaar (wat toch wel makkelijk is voor op de weg) en denk dat het mooier kone voor  de zelfde tijd..
www.moonentertainment.nl
Tekhead    posted on 25-11-2005 20:44
@ DJmamo

Booth gemaakt uit multiplex zeg je, welke multiplex, en de dikte ? lijkt me onwaarschijnlijk
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
djmamo    posted on 24-07-2006 11:33
heeft er nog iemand intresse?
www.moonentertainment.nl

233 Users online: 52 Guests (181 Unknown)
Pages generated today : 399
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.474.172