koop je eigen dj booth. (2/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : je eigen dj booth voor ongeveer 200 euro

-Ja! dat lijkt me wel wat!
-Nee lijkt me niets
-Waar kan ik hem halen!!

Voting is only possible for our Members
djmamo    posted on 03-08-2005 22:56
**** edit****

Ik heb dit topic heropend, en wel voor het volgende.
Vanaf heden?is het mogelijk om bij mij dj booths en flightcases te bestellen, dit topic heeft aangetoond dat er zeker vraag naar is.

Deze worden dan opmaat gemaakt, en natuurlijk naar jouw wensen gemaakt.
Alles mogelijk, ook met electra, wielen, traanplaat speciaal hout, speciaal design.

Dus heb je intresse en je hebt te weinig tijd of je bent niet zo handig dan kan ik een offerte voor je maken.
Hopelijk heb ik spoedig een voorbeeld van een flightcase en een dj booth.

Booths en flightcases worden in Valkenswaard (bij Eindhoven) gemaakt.?levering door heel Nederland/Belgie mogelijk, ophalen ook mogelijk natuurlijk.

Prijs is op aanvraag, tenzij ik standaart modellen heb, maar dat word hier dan vermeld en getoond.

****begin post****
?

hoi ik vraag me af... ik zie dat heel veel mensen op deze site een mooie dj booth willen maar vaak te weinig tijd hebben of gewoon niet handig genoeg zijn om er een te maken.

dus als je een dj booth hebt waar al je apparatuur op de zelfde hoogte licht, verzonken?(draaitafels, mixer en eventueel cd spelers) en als deze dan mooi is afgewerkt niet geschildert (dat kun je zelf en kun je je eigen speciale kleur pakken)? zou je die dan eventueel kopen als je er bijvoorbeeld rond de 200 euro voor betaald. en dan wordt deze wel van hout gemaakt.

en natuurlijk dat je jouw merk erin kunt zetten (dus je geeft de mate van de spullen door)

en als je het bijvoorbeeld niet goed vind waarom..
www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 28-08-2009 @ 22:16:01 (100%)

What do you think about koop je eigen dj booth. ??

Vote :   

Lead    posted on 05-08-2005 10:05
Och, ik hou zelf ook van bouwen, ik timmer mijn meubel gewoon voor de lol en omdat ik het gewoon wil zoals ik het wel.... Ik zou hem niet kopen, want dan hij toch nooit 100% zoals ik het wil....

Maar het idee is zeker goed, neit iedereen kan zomaar een kast in elkaar timmeren en velen zullen best een beetje geld over hebben voor een meubel...
Let the BASS be louder
djmamo    posted on 05-08-2005 12:47
kijk dat zijn reacties waar ik iets aan heb...

ok dus wil je een dj booth stuur dan ff een mailtje met wat je wilt en kunnen we er ff over praten wat er kan.

<mail>maartenmoonen@hotmail.com</mail>
www.moonentertainment.nl
Mod edit by Nvie on 05-08-2005 14:22 (14%)
[MOD Edit] mail
Maartenb    posted on 05-08-2005 13:33
Moet de koper de booth dan op komen halen? nja, versturen is ook leuk  staat de postbode hijgend voor de deur met een kant-en-klare dj-booth

djmamo    posted on 05-08-2005 13:53
lijkt me wel dat mensen hem dan komen halen gewoon het zelfde princiepe als een winkel. kan hem wel opsturen maar denk dat je dan beter kan rijden of laten rijden.

maar schilderen en zo is ook geen probleem en een beetje moeilijke booth kan ook, overal is een oplossing voor.
www.moonentertainment.nl
Nvie    posted on 05-08-2005 14:26
Denk ook niet dat ik het zou doen. Het is nooit helemaal zoals je het wilt, en ik hecht er persoonlijk veel meer waarde aan als ik het zelf gemaakt heb.

Versturen volgens het ikea principe? (bouwpakketten met onduidelijke beschrijvingen en heel veel rare verschillende boutjes waar je eerst weer schroevendraaiers voor moet gaan kopen )
djmamo    posted on 05-08-2005 15:40
nou je kan ook jou idee van je booth door sturen met uitleg hoe jij het wil. dus heb je jouw booth die je wilt (allleen door iemand anders gemaakt)

ook met ventilatoren en dergelijke is geen probleem, ook niet als je hem aan het plafond wil hangen of aan de muur.

(wordt dan mischien wel iets duurder)
www.moonentertainment.nl
Me-Jay    posted on 05-08-2005 15:44
Je, ik heb dus 'Waar kan ik hem halen' gekozen, waarom? omdat ik dus dacht, de volledige booth, dus alle apparatuur erbij. Je weet nooit :D  . Maar nu ik een deeltje gelezen heb, zou ik dus graag op mijn beslissing terug komen: Dit lijkt mij NIETS. Ik ben bezig met mijn booth te maken, voor (tot hiertoe) 95 euro. En er zijn nog een 20 euro kosten aan. Dus: 115 euro.
djmamo    posted on 05-08-2005 15:49
ja maar als je het iemand laat doen mag diegene ook wel de uren tellen die daar aan besteed, en als je zelf je booth maakt moet je maar eens je uren tellen die je maakt.

en als je dan 10 euro per uur rekent, en natuurlijk mag diegene er ook wel een beetje op verdienen (vind ik)
www.moonentertainment.nl
W.i.M    posted on 05-08-2005 16:02
Poster: Me-Jay
Je, ik heb dus 'Waar kan ik hem halen' gekozen, waarom? omdat ik dus dacht, de volledige booth, dus alle apparatuur erbij. Je weet nooit :D  . Maar nu ik een deeltje gelezen heb, zou ik dus graag op mijn beslissing terug komen: Dit lijkt mij NIETS. Ik ben bezig met mijn booth te maken, voor (tot hiertoe) 95 euro. En er zijn nog een 20 euro kosten aan. Dus: 115 euro.

Ik vind het ook een beetje tegenvallen...

Voor 200 euro krijg je geen eens een op maat gemaakte Dj-Booth, met 2 CDJ-1000, en Xone:92, 2 x 1210 en een paar monitor boxen...

wat dacht je dan wat voor apparatuur je erbij kreeg ?

Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Mod edit by W.i.M on 05-08-2005 16:40 (3%)
djmamo    posted on 05-08-2005 16:08
ja leek mij ook wel vrij logies dat dat zonder apaaratuur is, maar als je er apparatuur in wilt kan ik daar wel voor zorgen.

(kan namelijk ook erg goed plakken en knippen)
www.moonentertainment.nl
Nvie    posted on 05-08-2005 21:59
@ Mamo: Oh... begrijp ik het nou goed? Ga jij dat doen?
djmamo    posted on 05-08-2005 22:13
ja als het rendabel is wel dan zit ik er wel aan te denken om dat te gaan doen,
ben timmerman en heb mijn drive-in show meubel en zo ook gemaakt zie foto

dus denk dat ik z'n meubel best kan maken en ik vind het leuk om te doen, ben nu op vakantie zie vlaggetje... maar na de vakantie ga ik er een maken voor mezelf.

en dat wordt dat mijn show model denk dat ik mijn tafel die toch wel iets uitgebreider wordt in een halve dag klaar heb met schilderen en monteren.

en dan zal ik hem bij de dj booths posten, want je weet niet wat je tezien krijgt.
hij wordt echt ontzettend vet
www.moonentertainment.nl
Nvie    posted on 05-08-2005 22:15
viva la France
djmamo    posted on 05-08-2005 22:19
is wel weer sentiment de foto want heb hem een maand gelede verkocht (voor 200 euro) maar ach nu is er ook weer iemand anders blij mee
www.moonentertainment.nl
jordy    posted on 06-08-2005 01:31
nou... 3 dB is een verdubbeling van de geluidsbron (niet hardheid dus...)

als ik 2 scooters bij elkaar zet... krijg ik ook niet dubbel zoveel lawaai... maar wel een +3dB (mjah bij dezelde scoots dan hèWinking my eye

1dB zou dus 1/3e meer audiobron zijn dat hoor je echt niet hoor

een laag wattage kan ook zeer hard gaan.. moet alleen goed op elkaar afgesteld zijn

hoger wattage heeft meer te maken met klank (dat je vooral hoort als het verder open staat)

maar goed voor slaapkamer is een totaal van 250W (2 speakers 75W + sub 100W actief) naar mijn mening genoeg

meer is leuk.. maar overbodig tenzij je doof wilt worden (en dan heb ik het dus over wattage waarbij het geluid helder genoeg blijft op lekker volume

soprry voor schoonheidsfoutjes.. ik ben al 25 uur op... ga maar eens slapen
djmamo    posted on 06-08-2005 01:52
ja leuk maar wat heb ik er hier aan
www.moonentertainment.nl
jordy    posted on 06-08-2005 02:02
idd niet veel.. srry.. back to je eigen dj booth voor ongeveer 200 euro   
jordy    posted on 06-08-2005 02:05
als je hiermee wilt gaan proberen zou ik eens wat kostenplaatjes maken:

eerst kijken wat voorn materialen er zijn en wat deze kosten
dan voor een cdj ongeveer kijken wat nodig is
hetzelfde voor mixers/mixers/etc

dan als iemand bv. een tafel wilt voor 2 cdj's 1 TT en nog een bak voor pakweg 75 platen/ rekje voor 100 cd's, zodat je weet hoeveel je ongeveer nodig zal hebben en wat het dan meer/minder zou kosten
djmamo    posted on 06-08-2005 12:00
als je de moeite neemt om te lezen kun je zien dat ik al standaard meubels heb,

en aangezien ik timmerman ben, denk ik dat ik wel weet hoe ik iets moet doen.

en of je nou 2 tt's of 2 cdj's pakt heb je alleen minder hout verlies maar je betaald toch per plaat...
www.moonentertainment.nl
jordy    posted on 06-08-2005 13:50
Poster: djmamo
als je de moeite neemt om te lezen kun je zien dat ik al standaard meubels heb,

en aangezien ik timmerman ben, denk ik dat ik wel weet hoe ik iets moet doen.

en of je nou 2 tt's of 2 cdj's pakt heb je alleen minder hout verlies maar je betaald toch per plaat...

sorry dat heb ik dan gemist maar.. ik betaal niet pp... maar alleen dat wat ik nodig heb bij mijn houtboer

dus als 1 plaat 20€ kost en ik heb maar een meter nodig kost het me ook maar 8/10€

maar ik bedoelde meer dat je dioe prijzen bekend maakt, denk dat mensen dan duidelijker beeld krijgen van de kosten (minder of meer als 200€ etc.)

voor een tafel met 2 cdj's en mixer zal minder kosten als een tafel met 2 TT's en mixer

dan even gerekend op het feit dat de meeste cdj's kleiner als tt's zijn (CDX telt dus ff niet mee )
djmamo    posted on 06-08-2005 23:59
ok voor de duidelijkheid er komt een standaad tafel.
waar je 2 tt's op kwijt kunt en een mixer. (of 2 cd spelers en een mixer maar zelfde grote als de tafel voor de tt's)

dit alles wordt zo gemaakt dat je tt's en je mixer ingebouwd zijn dus gelijk met bovenkant blad. (dit geld ook voor je cd spelers)

onder het blad komen dan 2, 19" kasten (je moet dit zien als poten) waar je dan je versterkers of platen in kunt zetten.

en dat wordt van multiplex gemaakt (das beter dan mdf sterker en meer kras vrij en beter te schilderen)

dit wordt dan de standaard uitvoering.

en daar wil ik dan 200 euro voor vragen (dan is deze nog niet geschildert)

hee jordy ik wil dan wel graag weten waar jij je hout haalt want bij mij in de buurt is er niemand die dat doet: een meter plaat kost zo veel.
bij mij is het altijd je hebt dat nodig en dat haal ik uit zoveel platen dus dan moet je het aantal platen kopen ook al is het maar 1 meter. (dit wordt ook standaard gedaan door elke bouwmarkt, heb het opgezocht)

hoop dat je nu snapt wat ik begrijp
www.moonentertainment.nl
jordy    posted on 07-08-2005 12:04
ja weet ik wel... probeer het eens bij een klein dorp in de buurt

als ik een stukje nodig heb van laat zeggen 50*70 en daar is een nieuwe plaat voor nodig.. dan berekenen ze uit hoeveel dat stukje kost

zagen is ook gewoon gratis

een volle plaat kost wel ietsjes meer als bij bv. de gamma maar soms wel zo fijn Happy, laughing hoef je niet te kijken naar hoeveel platen dat kijken hun wel voor je

ik woon in maarheeze... saai klein dorpje  heeft soms dus voordelen h3h3
User edit by jordy on 07-08-2005 @ 12:05:13 (21%)
djmamo    posted on 08-08-2005 15:59
hee jordy dan zeg maar waar het is want ik woon in valkenswaard.

valkenswaard, maarheeze zal ongeveer 15 km zijn?
www.moonentertainment.nl
Mount    posted on 08-08-2005 16:26
Vind het initiatief heel oke, al hecht ik zelf niet zo veel waarden aan de booth zelf Winking my eye

ik denk dat het best een kans van slagen heeft, al zou ik het wel via het "ikea" systeem maken.. want een complete booth is niet iets wat je zo in de auto zet.

ben heel benieuwd naar de eerste foto's
jordy    posted on 08-08-2005 17:36
iets meer denk ik, maar (tegenover de rabobank)
Stationsstr 16
6026CV Maarheeze

Tel: 0495-591869
Fax: 0495-591031

Rubriek: Doe-het-zelfartikelen en -materialen

maar het heeft natuurlijk alleen zin voor kleine stukjes.. volle platen kan je beter bij gamma halen/laten zagen (als je ze dus volledig nodig hebt)

User edit by jordy on 08-08-2005 @ 17:38:06 (82%)

242 Users online: 60 Guests (182 Unknown)
Pages generated today : 5.548
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.479.321