User edit by Fonkdelando on 23-12-2008 @ 20:32:40 (25%)
What do you think about [T]Juice String - Sex Weed(FonkdelandoRemix) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
deze had ik al een tijdje, maar hij klopt gewoon niet. de vocal ligt op een gegeven moment gewoon schots en scheef op de rest van de plaat. zonde ... anders wassie dope, echt doper dan de lbl remix zelfs
User edit by nicknaughty on 22-12-2008 @ 11:09:06 (1%)
Ik heb nog nooit een reactie gehad, dat de vocal er scheef op lag. Hoewel ik al heel wat reacties heb gehad van verschillende forums. Verder is schots en scheef overdreven. Ik kan et er zelf iniedergeval niet uithalen. Vanaf waar vind je em scheef lopen?
Tog bedankt voor de relply. Ik bekijk et nog effe in et programma.
User edit by Fonkdelando on 22-12-2008 @ 18:20:30 (17%)
Bedankt mannen, als je goed luisterd op dat stuk zit er idd iets dat een beetje scheef zit. Blijkbaar heb ik daar overheen gekeken nadat ik de track te vaak heb beluisterd voor afmixing en dergelijke.
Ik ga het een dezer dagen aanpassen, en dan komt de refix op het forum!
No new postings for 6.118 days. Post CommentThat would be 203.9 months or a whopping 16.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.