Uhm.. Bijna iedereen zit min punten van een DJM-400 op te noemen maar je kijkt er niet eens na, je verdiept je er niet in en je ziet aleen maar de tekst PIONEER, mag ik vragen waarom je dan advies vraagt?
Je hebt duidelijk nog niet zo heel erg veel verstand van DJ mixers aangezien de genoemde gebrekken op de DJM je allemaal totaal niks zeiden. Zou je je dan niet eens eerst gaan verdiepen in de functies van het apparaat en dan gaan kijken wat je nodig hebt.
Ik zelf zou denk ik niet eens kijken naar een DJM-400, het is een leuk apparaat hoor maar er is in deze tijd gewoon meer voor minder te krijgen, en zeker voor op je slaapkamer is dit een leuk beeld denk ik zo.. Je zult de eerste paar maanden toch nergens anders draaien dan op je slaapkamer. Dan heb je ook nog echt geen mixer nodig die de pioneer feeling heeft. (al hebben bijna alle mixers dit wel, t is altijd 2 sec wennen)
Ook is de DJM-400 niet echt vergelijkbaar met een DJM-700/800 dus heb je ook niiet echt een voorsprong mocht je in een club gaan draaien ofzo.
Ik maak even een lijstje met mixers die mij beter lijken dan een DJM-400 en die ongeveer even duur zijn of zelfs goedkoper. Wat je er vervolgens mee doet moet je zelf weten, maar aangezienje toch naar een schop gaat zou ik er zoveel mogelijk proberen.
- Reloop IQ² (lijkt op een DJM maar is goedkoper en zeker niet slechter,
kijk hier een review- Korg KM 202, mixer met ingebouwde korg effector. Ook als 4 kanaals beschikbaar
Review- De Bovengenoemde verstax
- Reloop RMX-40
- Synq SMX-2/3
Deze lijken me allemaal al leuker dan de DJM-400