Ik heb verschillende livesets en ik zet er ook altijd een aantal op CD om te luisteren. Zijn bijna allemaal 2 uur en ik kom meestal niet aan het laatste half uur toe van een liveset omdat ik dan iets anders ga doen. En om anderhalf uur vooruit te spoelen in de auto trek ik ook niet aan.:P
Nu dacht ik , als ik die livesets gewoon splits in bijvoorbeeld 5 delen en dan op cd brand kan ik gewoon gelijk naar de laatste track gaan en vanaf daar luisteren.
Is er iemand die een programma kent waarmee ik zo'n mp3 makkelijk splits in een aantal delen?
What do you think about Livesets splitsen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
alternatieve manier,,, je opent gwoon de hele liveset in een audioprogramma als audacity,, en splits ze vervolgens gwoon op. simpel,, maar best n karwei..
Poster: Twizz alternatieve manier,,, je opent gwoon de hele liveset in een audioprogramma als audacity,, en splits ze vervolgens gwoon op. simpel,, maar best n karwei..
valt best! gewoon je cursor neerzetten op het gewenste eindpunt, dan selecteren van cursor tot het begin (kun je vinde bij 'bewerken') en dan 'slectie exporteren als WAV/MP3'. klaar! maar misschien wist je dit al
Hier is een mooi programmaatje voor: link Het is heelaas geen freeware, maar je kan hem volgensmij 2 weken gebruiken. Dus je hebt iig een tijdelijke oplossing.
Gaat tenminste wat sneller. Bij audicity is ie namelij kal 5 minuten bezig met inladen.
This is an old Topic
No new postings for 6.105 days. Post CommentThat would be 203.5 months or a whopping 16.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.