DJen met de iTunes Bibliotheek
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Twizz    posted on 20-12-2008 21:53
Hoi
Ik heb mijn muziekcollectie helemaal ingedeeld naar iTunes(helemaal netjes gemaakt enzo)

Ik houd van de manier van werken van iTunes(manier van zoeken, overzichtelijkheid)

Maar ik wil toch soms nog wat mixen,, hoe kan ik dit doen icm iTunes? (Dan bedoel ik Virtual DJ ofzo)

Ik heb al geprobeerd door gewoon iTunes en virtual DJ tegleijk te openen en dan nummers van iTunes naar de speler te slepen maar dit werkt niet erg praktisch.

Vandaar deze vraag.

MVG Erik Verhoeven

What do you think about DJen met de iTunes Bibliotheek ??

Vote :   

Roov    posted on 20-12-2008 22:15
Wil je dat het automatisch gemixt wordt, of wil je met je nummers uit iTunes mixen? :P
Twizz    posted on 20-12-2008 22:33
Poster: Roov
Wil je dat het automatisch gemixt wordt, of wil je met je nummers uit iTunes mixen? :P

Beste Roov,
DjResource is een site bedoelt voor DJ's.

Diskjockey

Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie

(Doorverwezen vanaf Dj)

Een diskjockey (van het Amerikaans-Engelse disc jockey) is van oorsprong de persoon die de platen op de draaitafel of platendraaier legt.

is van oorsprong de persoon die de platen op de draaitafel of platendraaier legt.

Dus dat doet degene zelf, niet de computer.

Snap je mijn punt??:P
Didier_Deluxe    posted on 20-12-2008 23:39
Traktor gebruiken, links op iTunes klikken et voila!
Twizz    posted on 21-12-2008 00:11
Poster: Didier_Deluxe
Traktor gebruiken, links op iTunes klikken et voila!

Njah ik heb via Virtual DJ al een handige manier gevonden.

Toch bedankt.

Topic kan voor mijn part gesloten worden.
Roov    posted on 21-12-2008 10:17
Om nog even terug te komen op jou opmerking. Ik vroeg dit omdat ik je vraag niet goed begreep. Ik dacht dat je gewoon iTunes aan wilde hebben en dat je gewoon muziek wilde luisteren en dat het gewoon een beetje overgemixt werd, niet met het idee dat je het zelf wilde doen...
Twizz    posted on 21-12-2008 15:02
Poster: Roov
Om nog even terug te komen op jou opmerking. Ik vroeg dit omdat ik je vraag niet goed begreep. Ik dacht dat je gewoon iTunes aan wilde hebben en dat je gewoon muziek wilde luisteren en dat het gewoon een beetje overgemixt werd, niet met het idee dat je het zelf wilde doen...

oh ok op die manierWinking my eye
Yorick    posted on 21-12-2008 15:10
Misschien wel handig om je manier die je gevonden heb met ons te delenWinking my eye
Als mensen ook dit probleem hebben!:D
Twizz    posted on 21-12-2008 15:17
Njah t lijkt me gewon vrij logisch.(toch?)

In de virtual dj bibliotheek is gwoon compitabiliteit aangemaakt met iTunes(je kunt gewoon je iTunes bibliotheek openen)

Probleem is echter, veel nummers kan hij niet inlezen.
Als ik vervolgens hetzelfde nummer vanuit iTunes naar het deck sleep, dan doetie het wel??:S
RiX    posted on 21-12-2008 15:18
in traktor: linksonder: Itunes dubbelklikken. Dan worden je playlists van Itunes geladen. Net als Didier zei.

Twizz    posted on 21-12-2008 15:45
Poster: RiX
in traktor: linksonder: Itunes dubbelklikken. Dan worden je playlists van Itunes geladen. Net als Didier zei.

Jup weet ik, maar met Virtual Dj kan het dus ook, en virtual dj ben ik al n beetje bekend mee..
Twizz    posted on 21-12-2008 15:50
Verr*k,,, nu kijk ik eens wat verder in Traktor.

Relaxed(h)

Bedankt, ik download nu ff de full versie.

En dan ga ik hem binnenkort natuurlijk ff bij de muziekhandel halenHappy, laughing
Ilja    posted on 14-04-2010 18:27
Dj's.
Weet iemand een plug-in of iets dergelijk dat mijn complete muziek verzameling in iTunes BPM gaat toevoegen.?
ThijsG    posted on 14-04-2010 18:31
Tjaa..eigenlijk weet ik alleen mixedinkey:p. Maar volgens mij is daar ook een soort gratis versie van maar ben de naam ff kwijt, die werkt niet op mac btwWinking my eye
Woudtje    posted on 14-04-2010 18:36
Poster: Ilja
Dj's.

Weet iemand een plug-in of iets dergelijk dat mijn complete muziek verzameling in iTunes BPM gaat toevoegen.?

Download Serato gewoon ff, is gratis en laat je heel bieb analyseren doort serato. Daarna werk je Itunes bij een voil? je hebt de Bpm's van je tracks in Itunes?Cool. Wel ff bij weergave de bpm aanvinken natuurlijk.
User edit by Woudtje on 14-04-2010 @ 18:36:47 (2%)
FML    posted on 14-04-2010 19:51
google even er zijn genoeg dj programma's die Itunes libary ondersteunen.
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3

This is an old Topic

No new postings for 5.625 days.
 Post CommentThat would be 187.5 months
or a whopping 15.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

342 Users online: 272 Guests (70 Unknown)
Pages generated today : 23.895
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.291.868