Invoerrechten (5/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

JollyJunkie    posted on 19-12-2008 21:23
Hallo mede-DJR-ers,

De pond is inmiddels nog maar 1,10 euries waard dus ik dacht zo van: Waarom zou ik dan geen nieuwe gear in Engeland kopen. Happy, laughing
En dan is een mixer van een Engels bedrijf (Allen & Heath) al helemaal goedkoop, ik dacht dat hij in nederland ongeveer 900 is en daar is hij omgerekend nog geen 400!
Maar ikzei dat dus tege een vriend van me, en hij zei toen het volgende:
Dat kan niet want dan moet je invoerrechten betalen als hij langs de douane gaat zodat je ze niet kan doorverkopen of er winst op maken...
Heeft iemand enig idee of dat waar is en hoe dat preices werkt, of misschien wel een manier om het te omzeilen? Cool

What do you think about Invoerrechten ??

Vote :   

Victor    posted on 14-03-2009 16:34
Poster: Look
Nooit wat gehoord over invoerrechten!

Dat komt (zoals in een eerdere post al is gezegd) omdat Engeland in de EU ligt. En binnen de EU heb je nooit invoerrechten.
bambamstudio    posted on 14-03-2009 16:37
ik wil niet voor mod spelen maar sluit dit topic aub...dit is al de 20e x dat iemand roept/vraagt of er invoerrechten in de uk gelden en of dat er geen invoerrechten betaald dient worden.....
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
LouisCasper    posted on 14-03-2009 16:38
Topicreport dan maar Winking my eye
http://www.louiscasper.com
tairip    posted on 14-03-2009 16:45
Poster: Look
Topicreport dan maar Winking my eye
  Als je topic report zet er dan ook even in waarom! Winking my eye Dan zien wij dat ook.
Hie zijn inderdaad al veel topics over, gebruik vanaf nu maar de search.
Lead    posted on 14-03-2009 17:27
Sterker nog, ik denk dat mensen gewoon dit topid moeten doorlezen, dan zijn ze al heel wat wijzer....
Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

287 Users online: 245 Guests (42 Unknown)
Pages generated today : 1.462
Most visitors online this month : 626
Lifetime Pageviews since 2003 : 241.335.748