destortion needle - concorde - Serato
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

retsek    posted on 18-12-2008 13:50
Hallo Ik heb sinds drie maanden nieuwe naalden (concorde pro S) maar 1 daarvan dot al raar. Als ik draai is het net alsof er stof op de plaat ligt, maar volgens het serato scherm zou mijn naald al beschadigd zijn. Dit is mogenlijk, want het is de linkse naald en ik scratch links. Ik ben geen scratch dj, maar ik scratch graag door techno heen. Dus het kan. Alles is goed aangesloten en ik heb de naald al verstoken op mijn andere tt, dus het ligt echt aan de naald. Had ik mij beter scratch naalden gekocht? Of ligt het probleem volgens jullie ergens anders?

What do you think about destortion needle - concorde - Serato ??

Vote :   

Convert    posted on 18-12-2008 15:49
Na 3 maanden je naald al kapot, dan ligt het waarschijnlijk aan je Contra gewicht Happy, laughing
Lead    posted on 18-12-2008 17:53
Deze naalden zouden zeker langer mee moeten gaan dan 3 maanden.
Heb je hem niet per ongeluk in je slipmat gehangen ?
Let the BASS be louder
retsek    posted on 18-12-2008 18:09
Neen hoor,

En contra gewicht staat goed, 4gram. Heb je garantie op naalden denkje?

Convert    posted on 19-12-2008 00:12
Ik denk het wel Winking my eye Ff bellen Winking my eye
tairip    posted on 19-12-2008 01:01
Poster: retsek
Neen hoor,

En contra gewicht staat goed, 4gram. Heb je garantie op naalden denkje?

Nee, een verkooppunt kan nooit nagaan wat jij er mee gedaan hebt! Officieel geen garantie dus, officieus misschien wel maar dat is een ander verhaal. Ligt eraan hoe goed je het kan vinden met de desbetreffende leverancier!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

181 Users online: 16 Guests (165 Unknown)
Pages generated today : 20.698
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.757.213