meer meiden vanwege dj (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

dondanielo    posted on 17-12-2008 19:05
men hoort altijd iedereen zeggen dat als je dj bent, je alle chicks om je heen hebt Cool
hoe zien jullie dat?

heb je doordat de dj bent:

meer meiden ontmoet?
de meid van je dromen gevonden?
andere spannende dingen gedaan?

(of jongens in het geval van een djane Smile having fun Winking my eye

post hier al je verhalen Cool
User edit by dondanielo on 17-12-2008 @ 19:06:06 (2%)

What do you think about meer meiden vanwege dj ??

Vote :   

RiX    posted on 18-12-2008 23:09
Poster: dacuba
Om nog even offtopic te gaan: in mijn school zijn 700 leerlingen waarvan 20% jongens (H).

School voor steward(essen)(s)? :d
Alert : Mensen, dit topic ging niet over scholen en het gehalte vrouwen erop. Ontopic aub.
Mod edit by Jorrit on 19-12-2008 08:24 (1%)
PaulBrugel    posted on 19-12-2008 12:31
Ik draaide in 2000 op een radiozender, met een collega DJ slap ouwhoeren (U ken het wel) En dan zeggen: de eerste die nu belt mag met de enige echte DJ Paul Brugel naar de cinema. (Belgisch voor bioscoop)

toen: telefoon -> Blind date -> setje -> samen wonen -> verloofd -> getrouwd ->inmiddels  4 jaar getrouwd.

Zo kan het ook Smile having fun
User edit by PaulBrugel on 19-12-2008 @ 12:31:51 (10%)
Bartjens    posted on 19-12-2008 12:35
Poster: PaulBrugel
Ik draaide in 2000 op een radiozender, met een collega DJ slap ouwhoeren (U ken het wel) En dan zeggen: de eerste die nu belt mag met de enige echte DJ Paul Brugel naar de cinema. (Belgisch voor bioscoop)

toen: telefoon -> Blind date -> setje -> samen wonen -> verloofd -> getrouwd ->inmiddels  4 jaar getrouwd.

Lol, mooi verhaal :P
www.djbrowbeat.com
justjustin    posted on 19-12-2008 13:06
Poster: Bartjens

Lol, mooi verhaal :P

Ik ken ook nog een mooi verhaal bartjens

pioneer Dj contest te hmh rotterdam, Ik ben aan het draaien en na mij komt Bartjens!

Even een box want ik ben bijna klaar, Komen er een stuk of 6 vrouwtjes voor de booth staan voor de volgende dj (Bartjens) En gillen, dansen, knipogen, handtekening vragen aan bartjens, dus ik moest al lachen...wat voor vrouwen heeft hij nou meegenomenConfused....

Op de djr gearmeeting vraag ik nog wie die vrouwen waren...Kent hij die Dames HELEMAAL niet...

moet je denk ik bij geweest zijn hahahhaa
Bartjens    posted on 19-12-2008 13:10
Whahaha, ja dat was idd lache!! Heb ook werkelijk geen idee waar die dames nou ineens vandaan kwamen :P

Idd ook een leuk verhaal, maar zoals je zegt, je zal er bij geweest moeten zijn Winking my eye
www.djbrowbeat.com
justjustin    posted on 19-12-2008 13:44
Poster: Bartjens
Whahaha, ja dat was idd lache!! Heb ook werkelijk geen idee waar die dames nou ineens vandaan kwamen :P

Idd ook een leuk verhaal, maar zoals je zegt, je zal er bij geweest moeten zijn Winking my eye
  was ik al bang voor... heb er nog wel een filmpje van zal m snel posten
Bartjens    posted on 19-12-2008 16:12
Poster: justjustin
 heb er nog wel een filmpje van zal m snel posten

Ah, nice!z
www.djbrowbeat.com
DjVictorF    posted on 19-12-2008 18:48

Haha wat een verhaal! Maar zat je niet zo van.. Ohnee! Hopelijk belt er niet een of andere snol?
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
justjustin    posted on 19-12-2008 18:55
Poster: DjVictorF

Haha wat een verhaal! Maar zat je niet zo van.. Ohnee! Hopelijk belt er niet een of andere snol?

Schitterd!!!!! Verhaal
Mixt-Ape    posted on 29-12-2008 18:42
Ik merk er niet speciaal iets van maar ik loop er dan ook nietecht mee te koop...
djvnzza    posted on 29-12-2008 18:46
Behalve op de avond dat ik me shirtje aan had met draaien:
Don't fuck the system,
fuck me instead
(de hardstyle kenners weten wel van welke track dat is afgeleid:P)
Ik zat die avond nog aan de bar,
had er meteen wat naast me zitten:P
User edit by djvnzza on 29-12-2008 @ 18:46:59 (9%)
Ywe    posted on 30-12-2008 16:38
Poster: djvnzza
Behalve op de avond dat ik me shirtje aan had met draaien:
Don't fuck the system,
fuck me instead
(de hardstyle kenners weten wel van welke track dat is afgeleid:P)
Ik zat die avond nog aan de bar,
had er meteen wat naast me zitten:P

das vragen om problemen ja :p
PaulBrugel    posted on 30-12-2008 16:40
Poster: DjVictorF

Het is gelukkig goed afgelopen. Maar wie verwacht er nu dat er nog iemand serieus op ingaat?

Toch maak je als DJ wel wat mee vind ik.
Een paar keer gehoord op einde van een avond plaatjes draaien: Goh mijn taxi rijd niet meer, kan jij me wegbrengen. Of: Goh, dat Diedjeejen interesseert me erg, kan ik les krijgen? toch leuk om mee te maken. 

Het mooiste (Of mag ik dat zo niet noemen) wat ik heb meegemaakt is dat er een meisje vroeg of ik verkering had. Toen mijn antwoord daarop "ja"was, begon ze te huilen naast de DJ booth en vertelde dat ze speciaal naar de desbetreffende discotheek kwam voor mij.
Vroeg ze ook nog hoe groot de kans is dat het uit zou gaan. Zijn toch wel erg leuke dingen om mee te maken Cool
User edit by PaulBrugel on 30-12-2008 @ 16:41:46 (6%)
Ywe    posted on 30-12-2008 16:44

Het is gelukkig goed afgelopen. Maar wie verwacht er nu dat er nog iemand serieus op ingaat?

Toch maak je als DJ wel wat mee vind ik.
Een paar keer gehoord op einde van een avond plaatjes draaien: Goh mijn taxi rijd niet meer, kan jij me wegbrengen. Of: Goh, dat Diedjeejen interesseert me erg, kan ik les krijgen? toch leuk om mee te maken. 

Het mooiste (Of mag ik dat zo niet noemen) wat ik heb meegemaakt is dat er een meisje vroeg of ik verkering had. Toen mijn antwoord daarop "ja"was, begon ze te huilen naast de DJ booth en vertelde dat ze speciaal naar de desbetreffende discotheek kwam voor mij.
Vroeg ze ook nog hoe groot de kans is dat het uit zou gaan. Zijn toch wel erg leuke dingen om mee te maken Cool

Ik had zondag echt 2 dames voor de booth staan die de hele tijd platen kwamen aanvragen en mij knuffelen omdat ik zo lekker draaide. En ik heb nooit zoveel koosnamen op 1 dag gehad....

toch jammer dat het van origine mannen waren Cool en dan geen kelly succesverhalen :p

maar wel super sfeer!
nickbn    posted on 30-12-2008 17:32
Mijn eerste echte feestje waarvoor ik moest draaien was het ook goed raak : een feestje voor 70 dames, varierend van de leeftijden 18 tot 35, en zo pak 'm beet 10 jongens. Er werd wat gegrapt over de aandacht en die was ook zeker niet mis Winking my eye, Echter moest ik me teveel concentreren op een zo foutloos mogelijke set dan dat het maximaal flirten werd, prioriteit lag en ligt nog steeds bij het kiezen van de juiste plaat, op de juiste tijd met de juiste overgang.

djvnzza    posted on 30-12-2008 17:34
Poster: Ywe

das vragen om problemen ja :p

Haha nou problemen,
is niks gebeurd hoor:P
Heb wel meer shirtjes met van die funtexten, dat is dus een typisch-mij iets:P
DjVictorF    posted on 30-12-2008 19:39

Ik had zondag echt 2 dames voor de booth staan die de hele tijd platen kwamen aanvragen en mij knuffelen omdat ik zo lekker draaide. En ik heb nooit zoveel koosnamen op 1 dag gehad....

toch jammer dat het van origine mannen waren Cool?en dan geen kelly succesverhalen :p

maar wel super sfeer!
  Haha bedoel je dat ze omgebouwd waren? Haha!
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
djvnzza    posted on 30-12-2008 21:09
haha ja dat denk ik :P
Boyd    posted on 30-12-2008 21:54
Dan mogen ze van mij wegblijven, gehehe!
OneSixty    posted on 30-12-2008 23:22

toch jammer dat het van origine mannen waren

maar wel super sfeer!

zal vast wel ! xD

wahah :p
Djdre    posted on 02-01-2009 17:58
ja meer chicks ontmoet hoor je op school hey dj cool gedraaid op schoolfeestCool

This is an old Topic

No new postings for 6.096 days.
 Post CommentThat would be 203.2 months
or a whopping 16.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

342 Users online: 274 Guests (68 Unknown)
Pages generated today : 13.353
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.762.825