Poster: dacuba
Om nog even offtopic te gaan: in mijn school zijn 700 leerlingen waarvan 20% jongens (H).
Poster: PaulBrugel
Ik draaide in 2000 op een radiozender, met een collega DJ slap ouwhoeren (U ken het wel) En dan zeggen: de eerste die nu belt mag met de enige echte DJ Paul Brugel naar de cinema. (Belgisch voor bioscoop)
toen: telefoon -> Blind date -> setje -> samen wonen -> verloofd -> getrouwd ->inmiddels 4 jaar getrouwd.
Zo kan het ook
Poster: Bartjens
Lol, mooi verhaal :P
Poster: Bartjenswas ik al bang voor... heb er nog wel een filmpje van zal m snel posten
Whahaha, ja dat was idd lache!! Heb ook werkelijk geen idee waar die dames nou ineens vandaan kwamen :P
Idd ook een leuk verhaal, maar zoals je zegt, je zal er bij geweest moeten zijn
Poster: justjustin
heb er nog wel een filmpje van zal m snel posten
Ik draaide in 2000 op een radiozender, met een collega DJ slap ouwhoeren (U ken het wel) En dan zeggen: de eerste die nu belt mag met de enige echte DJ Paul Brugel naar de cinema. (Belgisch voor bioscoop)
toen: telefoon -> Blind date -> setje -> samen wonen -> verloofd -> getrouwd ->inmiddels 4 jaar getrouwd.
Zo kan het ook
Poster: DjVictorF
Haha wat een verhaal! Maar zat je niet zo van.. Ohnee! Hopelijk belt er niet een of andere snol?
Poster: djvnzza
Behalve op de avond dat ik me shirtje aan had met draaien:
Don't fuck the system,
fuck me instead
(de hardstyle kenners weten wel van welke track dat is afgeleid:P)
Ik zat die avond nog aan de bar,
had er meteen wat naast me zitten:P
Poster: DjVictorF
Haha wat een verhaal! Maar zat je niet zo van.. Ohnee! Hopelijk belt er niet een of andere snol?
Het is gelukkig goed afgelopen. Maar wie verwacht er nu dat er nog iemand serieus op ingaat?
Toch maak je als DJ wel wat mee vind ik.
Een paar keer gehoord op einde van een avond plaatjes draaien: Goh mijn taxi rijd niet meer, kan jij me wegbrengen. Of: Goh, dat Diedjeejen interesseert me erg, kan ik les krijgen? toch leuk om mee te maken.
Het mooiste (Of mag ik dat zo niet noemen) wat ik heb meegemaakt is dat er een meisje vroeg of ik verkering had. Toen mijn antwoord daarop "ja"was, begon ze te huilen naast de DJ booth en vertelde dat ze speciaal naar de desbetreffende discotheek kwam voor mij.
Vroeg ze ook nog hoe groot de kans is dat het uit zou gaan. Zijn toch wel erg leuke dingen om mee te maken
Poster: Ywe
das vragen om problemen ja :p
Poster: YweHaha bedoel je dat ze omgebouwd waren? Haha!
Ik had zondag echt 2 dames voor de booth staan die de hele tijd platen kwamen aanvragen en mij knuffelen omdat ik zo lekker draaide. En ik heb nooit zoveel koosnamen op 1 dag gehad....
toch jammer dat het van origine mannen waren?en dan geen kelly succesverhalen :p
maar wel super sfeer!
Poster: Ywe
toch jammer dat het van origine mannen waren
maar wel super sfeer!