meer meiden vanwege dj (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

dondanielo    posted on 17-12-2008 19:05
men hoort altijd iedereen zeggen dat als je dj bent, je alle chicks om je heen hebt Cool
hoe zien jullie dat?

heb je doordat de dj bent:

meer meiden ontmoet?
de meid van je dromen gevonden?
andere spannende dingen gedaan?

(of jongens in het geval van een djane Smile having fun Winking my eye

post hier al je verhalen Cool
User edit by dondanielo on 17-12-2008 @ 19:06:06 (2%)

What do you think about meer meiden vanwege dj ??

Vote :   

Dj_Fantasy    posted on 17-12-2008 21:25
Poster: Convert

We hebben hier met een pro te maken Cool

Ik zelf wordt wel op sgool aangesproken met Hé DJ maar dat zijn een paar jongens die dat doen en nee ik ben geen gay :P Voor de rest nog niks van gemerkt veel meiden houden ook niet van mijn muziek smaak Unhappy

Dan heb ik het klote aan mijn school, dat dus zowat 99% jonges zijn en maar 1% meisjes:p
In totaal op de 500 personen, maar 3 meisjes, en dan zijn het nog van die ugley dozen:o!!
dj2dj.nl
tom-j    posted on 17-12-2008 21:42
meer meiden:
mja valt moeilijk te zeggen! op feesten zie je er wel meer enzo en ik word ook weleens aangesproken!  grappig zijn soms wel de reacties:
zij *normale blik*: 'wat zijn je hobbies dan??'
ik: 'ow ik ben DJ!'
zij *ineens hele geile blik*: egtCool? ow...euh...WAUW!

meid van me dromen:
dacht ik gevonden te hebben (toch niet!!) maar niet vanwege DJ-en. heeft er wel een beetje aan mee geholpen.

spannende dingen:
ja opzich wel. laatst stond ik te draaien sta even een goede CD uit te zoeken, kijk terug de zaal in en staan er ineens een groepje nouu...hele mooie dames naar me te kijke dat je ook denkt van: WOW!Cool
en dan weer: focus, focus, focus, nee niet kijken...tog wel!! met asl gevolg dat de track bijna afgelopen was zonder in te mixen! dat doe je ook nooit meer! voortaan met blinddoek draaien ofzoCool

het is wel een handige binnenkomer (SOMS!!!) maar ben zeker niet daarom DJ!
ben het gewoon omdat ik een zware music addict ben! hell yeah!!!
DjVictorF    posted on 17-12-2008 21:48
Ik heb het volgensmij nog niet echt gehad.. nouja een klein beetje misschien. Maar het licht ook aan je populariteit denk ik.. Als je op school bijvoorbeeld echt een kneusje bent en je gaat draaien, word er al zoiezo verwacht dat je ziek slecht bent en er niks van bakt (dit had zo'n gozer) Maar als je popiejopie bent krijg je helemaal niet zulke kut kritieken.
Het was bij mij ooit begonnen toen ik de school dj zag draaien en toen mocht ik ook even achter de booth staan. En toen dacht ik.. Dat wil ik ook kunnen! Kende toen nog niet zo veel muziek maar leerde steeds meer muziek kennen en nu is het gewoon mijn passie!
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Bart_    posted on 17-12-2008 22:06
meer meiden ontmoet:

zeker wel, dat heeft iedereen volgens mij wel.
Maar niet al die meiden zijn zo lekker... zitten toch wel een paar vieze tussen,
en nee jongens (en meiden), dat ligt NIET aan mij Cool (denk ik dan toch........)

Ben nu al 8 maanden samen met de meid van m'n dromen samen Winking my eye
Ook niet via het DJ'en. Overigens vondt ze het wel leuk toen ik zei; 'ik ben dj',
zal waarschijnlijk toch wel iets doen met het vrouwelijk geslacht lijkt meCool

ooit een klein kleutertje van 6 jaar leren een plaatje op te zetten,
of is dat niet spannend genoeg voor jullie? Cool
User edit by Bart_ on 17-12-2008 @ 22:07:23 (4%)
Bouncy    posted on 17-12-2008 22:14
meer meiden ontmoet? Ja, en die zoeken je dan op, op hyves of iets dergelijks en dan zeggen ze: "jah, jij was die DJ op dat eneuh feest" Yeah... Right... moet je me op hyves omdat ik een DJ ben of what?! de meid van je dromen gevonden? Zou maar zo kunnen, nog te vroeg om dat te zeggen andere spannende dingen gedaan? Nee Verder nog even, er zijn ook vrouwen die zo blind zijn dat ze een foto van mij op de voorkant van hun agenda plakken... Dan denk ik echt... What The F!? En soms kom ik thuis van een feestje waar best wel lekkere chicks rondliepen en dan weet ik me er geen een meer te herinerren, komt vaak doordat ik zo geconcentreed bezig ben, want ja The Beat Must Go On!
RenéKuppens    posted on 17-12-2008 22:31
zie dit topic nu. je merkt het wel maar ik heb echt niks met zulke die komen omdat je dj bent.
sommige dj's zie ik ook half over de booth hangend tijdens het mixen met van die dames platen overgang kut dan denk ik WTF man.

dat die dames komen oke maar het draaien staat voorop
Dj_Fantasy    posted on 17-12-2008 22:36
Ren? verder kun je ook nog zeggen: Hoi, ik ben Ren?, ben een Dj, en heb al ondertussen ook al platen aan het uitbrengenWinking my eye. Ik denk dat er niet veel mensen hier zijn die het voor de girls doen, en dat diegene die het doen, het niet langer doen dan een half jaartjeHappy, laughing
dj2dj.nl
Stefjuuh    posted on 17-12-2008 22:36
Poster: Ren?Kuppens

Leg dat maar ns uit aan je vriendin..:P

Maar heeft elke redelijk opvallende hobby niet hetzelfde fenomeen? (dus niet als je 2 keer in de week een ahlfuurtje achter de piano hangt, maar je speelt een band, bent een goeie skater/voetballer, watdanook)

Edit: @ Fantasy: Zie ook niet in hoe dat soort DJ's idd blijvertjes kunnen zijn. Halfjaartje, de laatste 2 maanden omdat ze het zonde vinden van de set die ze gekocht hebben..
User edit by Stefjuuh on 17-12-2008 @ 22:38:21 (52%)
gilan    posted on 18-12-2008 00:09
meiden zijn gewoon geeinterseerd in je als je dj bent Coolhet is wel lachen als het gebeurt, maar mijn bedoeling is niet om op te gaan opscheppen of te overdrijven
Sebasz    posted on 18-12-2008 00:57
Poster: Ywe
Was het maar waar! Ik let altijd zo op de muziek dat ik de vrouwen niet zie CoolMaar verder ben ik best wel verlegen qua vrouwen, dus ik sta zowiezo aan de kant te kijken hoe anderen dat leuke meisje nou aan het versieren zijn.Ach... Music was my first love, and it will be my last....*trieste modus aan* oh en ik heb 2 SCHATJES van lieve jonge poesjes waar ik zielsveel van hou!! Voor foto's en video's check mn hyves Cool *trieste modus uit*

I LOVE PUSSY Cool
sorry moest er ff uit Cool

Poster: RenéKuppens
zie dit topic nu. je merkt het wel maar ik heb echt niks met zulke die komen omdat je dj bent.
sommige dj's zie ik ook half over de booth hangend tijdens het mixen met van die dames platen overgang kut dan denk ik WTF man.

Haha achja boeie het gros van de mensen merkt er toch niks van, en het verpest jouw avond toch niet echt. Misschien alleen als je stiekem keihard een oogje had op een van die dames Cool
User edit by Sebasz on 18-12-2008 @ 01:01:37 (100%)
Snoey    posted on 18-12-2008 02:19
Ik lees hier weer veel spannende verhalen :D 

Maar vaak zijn het toch de mooie jongens in de zaal die met de leuke meiden naar huis gaan, en blijven de dronken verdwaalde meiden achter tegen sluit. En ja die zijn wel erg makkelijk te fixen.

www.soundcloud.com/ten-hooven
Hardshort    posted on 18-12-2008 03:12
Poster: Snoey

Maar vaak zijn het toch de mooie jongens in de zaal die met de leuke meiden naar huis gaan, en blijven de dronken verdwaalde meiden achter tegen sluit. En ja die zijn wel erg makkelijk te fixen.

Heel doordacht en Heel hard Cool
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
Jorrit    posted on 18-12-2008 08:27
Tuurlijk heb je als DJ meer aandacht van vrouwen, maar het is vaak wel een simpele uitvoering van de vrouw-mens wat je dan tegen komt.
Ik maak vaak zat mee dat ze willen praten / dansen / nummers uitwisselen etc., maar het is wel heel opvallend wat voor soort types het vaak zijn...

Ik denk trouwens dat vrouwen eerder op geld vallen dan op DJ'en :P

Ik was trouwens laatst met een vriendin aan het praten, en haar zusje dacht dat ik een player was, want: "Alle DJ's zijn toch players?!"
Ik denk dat er meer mensen rondlopen met dat beeld van de plaatjesdraaiert.

M'n vriendin (overigens ontmoet tijdens het uitgaan in een van de tenten waar ik wel eens draai) boeit het niks. Ik sta met oud en nieuw op het feest van deze omgeving te draaien, 2.500 mensen komen er op af, al d'r vriendinnen weten niet wat ze zien als ik op de posters sta, maar als ze aan mijn vriendin vragen: "Is dat JOU Jorrit in De Tent?!", snapt ze niet wat daar zo bijzonder aan is, en zegt ze: "ja,... hoezo?"

DJ wordt geloof ik wel als 'cool' beschouwd, dus de mensen om je heen vinden dat ook wel tof.
nicknaughty    posted on 18-12-2008 11:33
ik heb een geweldige vriendin, die ik niet heb ontmoet tijdens het draaien of omdat ik dj ben. Ze vind het juist 'vervelend' als ikmoet draaien, omdat ik dan minder (lees: nauwelijks) aandacht aan haar kan besteden die avond. Gelukkig begrijpt ze dat het mijn (uit zijn voegen gegroeide) hobby / bijbaan is en vind ze het leuk voor mij. Dit kan dus ook nog ... Happy, laughing
LLCoolP    posted on 18-12-2008 12:06
Poster: Dj_FantasyDan heb ik het klote aan mijn school, dat dus zowat 99% jonges zijn en maar 1% meisjes:p
In totaal op de 500 personen, maar 3 meisjes, en dan zijn het nog van die ugley dozen:o!!

Toch neit toevallig SJm in maaseiK?Daar zat ik dus,echt balen 1500 leerlingen en 10 meiden ofzo
Maarja buiten school ging het wel goed! Op feestje wel bietje genieten van de aandacht,maar niet teveel laten afleiden want moet ook nog gedraaid worden!
Join the party and become famous!
User edit by LLCoolP on 18-12-2008 @ 12:11:13 (100%)
Tomazos    posted on 18-12-2008 12:40
Poster: Tomazos
meer meiden ontmoet?
antw: ja

antw: ja, maar niet door het draaien

antw: nou.. vorig jaar zat ik 3 maanden als dj in lorret de mar,blanes,malgrat de mar.. en heb me prima vermaakt
Cool (meer slapen en gratis meeleven in hotels dan in je eigen huisje zitten.. maar komop.. het is toch beetje een vakantie ver van huis waar niemand je kentCool..

wat ik wel merk hier in de regio.. dat iedereen je kent.. omdat je (regionaal) bekend dj bent..

als een meid aan me vraagt wat voor werk ik doe bijv.. zeg ik niet dat ik dj ben..
heb tegenwoordig het idee dat als je zegt dat je dj bent.. dat dat meer negatief is.. als positief..

bij sommige meiden staan dj's als vriendje.. bekend als "player"..
en sommige meiden vinden het wel leuk.. een vriendje als dj.. todat ze merken dat je veel van huis bent savonds, en hun toch altijd de gedachten hebben: "hij is aan het draaien met allemaal meiden in de zaal" wat ze toch een onprettig gevoel heeft, en door je dj vak een relatie niet erg lang duurd

dit is wat ik tot nu toe heb geconcludeerd, mischien zien andere mensen hier, hier ook wel wat in.. of komt het bekent voor,

zelf heb ik nu 11 maanden een vriendin, die in het begin moeite had met mijn afwezigheid savonds 3 a 4x per week (zoiezo 3x per week @ hmh rotterdam), maar die heeft er genoegen mee genomen.. en die ziet toch in dat ik nogsteeds na die 11 maanden elke avond naast haar slaap.

Poster: Jorrit
Tuurlijk heb je als DJ meer aandacht van vrouwen, maar het is vaak wel een simpele uitvoering van de vrouw-mens wat je dan tegen komt.
Ik maak vaak zat mee dat ze willen praten / dansen / nummers uitwisselen etc., maar het is wel heel opvallend wat voor soort types het vaak zijn...

Ik denk trouwens dat vrouwen eerder op geld vallen dan op DJ'en :P

Ik was trouwens laatst met een vriendin aan het praten, en haar zusje dacht dat ik een player was, want: "Alle DJ's zijn toch players?!"
Ik denk dat er meer mensen rondlopen met dat beeld van de plaatjesdraaiert.

M'n vriendin (overigens ontmoet tijdens het uitgaan in een van de tenten waar ik wel eens draai) boeit het niks. Ik sta met oud en nieuw op het feest van deze omgeving te draaien, 2.500 mensen komen er op af, al d'r vriendinnen weten niet wat ze zien als ik op de posters sta, maar als ze aan mijn vriendin vragen: "Is dat JOU Jorrit in De Tent?!", snapt ze niet wat daar zo bijzonder aan is, en zegt ze: "ja,... hoezo?"

DJ wordt geloof ik wel als 'cool' beschouwd, dus de mensen om je heen vinden dat ook wel tof.

komt wel beetje overeen dus:P
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Lawrenz    posted on 18-12-2008 13:18
Bij mij heeft het nog niks opgeleverd... misschien komt dat nog :P
Snoey    posted on 18-12-2008 13:35
Ik hoop niet dat de leuke dames van Nederland dit topic ooit te lezen krijgen :P 
www.soundcloud.com/ten-hooven
User edit by Snoey on 18-12-2008 @ 13:35:56 (4%)
Hardshort    posted on 18-12-2008 15:08
Het is vaak ook wel merkbaar bij je eigen vrienden vind ik.Ik denk zowel mannen als vrouwen graag zeggen dat ze met een ''dj'' omgaan.
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
Dj_Fantasy    posted on 18-12-2008 15:18
Poster: LLCoolP

Toch neit toevallig SJm in maaseiK?Daar zat ik dus,echt balen 1500 leerlingen en 10 meiden ofzo
Maarja buiten school ging het wel goed! Op feestje wel bietje genieten van de aandacht,maar niet teveel laten afleiden want moet ook nog gedraaid worden!

VTI in BeringenWinking my eye
Vakschool:p en natuurlijk de vrouwen die daar zitten doen hout!
dj2dj.nl
LLCoolP    posted on 18-12-2008 15:41
Poster: Dj_Fantasy

VTI in BeringenWinking my eye
Vakschool:p en natuurlijk de vrouwen die daar zitten doen hout!

Winking my eyegeheh dat komt wel overheen Unhappyhelaas.  .voor jou
:DIk ben er gelukkig vanaf!
Wel jammer want nu zit er een kapperschool bij waar we ooit nog eens een feestje wouden bouwenUnhappy
Join the party and become famous!
dacuba    posted on 18-12-2008 16:36
Poster: LLCoolP

Om nog even offtopic te gaan: in mijn school zijn 700 leerlingen waarvan 20% jongens (H).

Ontopic: ik draai nog maar net :$
PaulBrugel    posted on 18-12-2008 16:45
Waar gaat dit over....

(Edit: Maar wel grappig om te lezenCool)
User edit by PaulBrugel on 18-12-2008 @ 16:47:34 (31%)
Tizio    posted on 18-12-2008 18:56
Poster: dacuba

Om nog even offtopic te gaan: in mijn school zijn 700 leerlingen waarvan 20% jongens (H).

DAMN!
dondanielo    posted on 18-12-2008 21:13
Poster: dacuba

Ontopic: ik draai nog maar net :$

"bofkont" Cool

359 Users online: 293 Guests (66 Unknown)
Pages generated today : 18.413
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.767.885