Poster: Convert
We hebben hier met een pro te maken
Ik zelf wordt wel op sgool aangesproken met Hé DJ maar dat zijn een paar jongens die dat doen en nee ik ben geen gay :P Voor de rest nog niks van gemerkt veel meiden houden ook niet van mijn muziek smaak
Poster: Ren?Kuppens
dat die dames komen oke maar het draaien staat voorop
Poster: Ywe
Was het maar waar! Ik let altijd zo op de muziek dat ik de vrouwen niet zieMaar verder ben ik best wel verlegen qua vrouwen, dus ik sta zowiezo aan de kant te kijken hoe anderen dat leuke meisje nou aan het versieren zijn.Ach... Music was my first love, and it will be my last....*trieste modus aan* oh en ik heb 2 SCHATJES van lieve jonge poesjes waar ik zielsveel van hou!! Voor foto's en video's check mn hyves
*trieste modus uit*
Poster: RenéKuppensHaha achja boeie het gros van de mensen merkt er toch niks van, en het verpest jouw avond toch niet echt. Misschien alleen als je stiekem keihard een oogje had op een van die dames
zie dit topic nu. je merkt het wel maar ik heb echt niks met zulke die komen omdat je dj bent.
sommige dj's zie ik ook half over de booth hangend tijdens het mixen met van die dames platen overgang kut dan denk ik WTF man.
dat die dames komen oke maar het draaien staat voorop
Poster: Snoey
Maar vaak zijn het toch de mooie jongens in de zaal die met de leuke meiden naar huis gaan, en blijven de dronken verdwaalde meiden achter tegen sluit. En ja die zijn wel erg makkelijk te fixen.
Poster: Dj_FantasyDan heb ik het klote aan mijn school, dat dus zowat 99% jonges zijn en maar 1% meisjes:p
In totaal op de 500 personen, maar 3 meisjes, en dan zijn het nog van die ugley dozen:o!!
Poster: Tomazos
meer meiden ontmoet?
antw: ja
de meid van je dromen gevonden?
antw: ja, maar niet door het draaien
andere spannende dingen gedaan?
antw: nou.. vorig jaar zat ik 3 maanden als dj in lorret de mar,blanes,malgrat de mar.. en heb me prima vermaakt(meer slapen en gratis meeleven in hotels dan in je eigen huisje zitten.. maar komop.. het is toch beetje een vakantie ver van huis waar niemand je kent
..
wat ik wel merk hier in de regio.. dat iedereen je kent.. omdat je (regionaal) bekend dj bent..
als een meid aan me vraagt wat voor werk ik doe bijv.. zeg ik niet dat ik dj ben..
heb tegenwoordig het idee dat als je zegt dat je dj bent.. dat dat meer negatief is.. als positief..
bij sommige meiden staan dj's als vriendje.. bekend als "player"..
en sommige meiden vinden het wel leuk.. een vriendje als dj.. todat ze merken dat je veel van huis bent savonds, en hun toch altijd de gedachten hebben: "hij is aan het draaien met allemaal meiden in de zaal" wat ze toch een onprettig gevoel heeft, en door je dj vak een relatie niet erg lang duurd
dit is wat ik tot nu toe heb geconcludeerd, mischien zien andere mensen hier, hier ook wel wat in.. of komt het bekent voor,
zelf heb ik nu 11 maanden een vriendin, die in het begin moeite had met mijn afwezigheid savonds 3 a 4x per week (zoiezo 3x per week @ hmh rotterdam), maar die heeft er genoegen mee genomen.. en die ziet toch in dat ik nogsteeds na die 11 maanden elke avond naast haar slaap.
Poster: Jorrit
Tuurlijk heb je als DJ meer aandacht van vrouwen, maar het is vaak wel een simpele uitvoering van de vrouw-mens wat je dan tegen komt.
Ik maak vaak zat mee dat ze willen praten / dansen / nummers uitwisselen etc., maar het is wel heel opvallend wat voor soort types het vaak zijn...
Ik denk trouwens dat vrouwen eerder op geld vallen dan op DJ'en :P
Ik was trouwens laatst met een vriendin aan het praten, en haar zusje dacht dat ik een player was, want: "Alle DJ's zijn toch players?!"
Ik denk dat er meer mensen rondlopen met dat beeld van de plaatjesdraaiert.
M'n vriendin (overigens ontmoet tijdens het uitgaan in een van de tenten waar ik wel eens draai) boeit het niks. Ik sta met oud en nieuw op het feest van deze omgeving te draaien, 2.500 mensen komen er op af, al d'r vriendinnen weten niet wat ze zien als ik op de posters sta, maar als ze aan mijn vriendin vragen: "Is dat JOU Jorrit in De Tent?!", snapt ze niet wat daar zo bijzonder aan is, en zegt ze: "ja,... hoezo?"
DJ wordt geloof ik wel als 'cool' beschouwd, dus de mensen om je heen vinden dat ook wel tof.
Poster: LLCoolP
Toch neit toevallig SJm in maaseiK?Daar zat ik dus,echt balen 1500 leerlingen en 10 meiden ofzo
Maarja buiten school ging het wel goed! Op feestje wel bietje genieten van de aandacht,maar niet teveel laten afleiden want moet ook nog gedraaid worden!
Poster: Dj_Fantasy
VTI in BeringenVakschool:p en natuurlijk de vrouwen die daar zitten doen hout!
Poster: LLCoolP
Toch neit toevallig SJm in maaseiK?Daar zat ik dus,echt balen 1500 leerlingen en 10 meiden ofzo
Maarja buiten school ging het wel goed! Op feestje wel bietje genieten van de aandacht,maar niet teveel laten afleiden want moet ook nog gedraaid worden!
Poster: dacuba
Om nog even offtopic te gaan: in mijn school zijn 700 leerlingen waarvan 20% jongens (H).
Poster: dacuba
Om nog even offtopic te gaan: in mijn school zijn 700 leerlingen waarvan 20% jongens (H).
Ontopic: ik draai nog maar net :$