meer meiden vanwege dj (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

dondanielo    posted on 17-12-2008 19:05
men hoort altijd iedereen zeggen dat als je dj bent, je alle chicks om je heen hebt Cool
hoe zien jullie dat?

heb je doordat de dj bent:

meer meiden ontmoet?
de meid van je dromen gevonden?
andere spannende dingen gedaan?

(of jongens in het geval van een djane Smile having fun Winking my eye

post hier al je verhalen Cool
User edit by dondanielo on 17-12-2008 @ 19:06:06 (2%)

What do you think about meer meiden vanwege dj ??

Vote :   

Xtremer    posted on 17-12-2008 19:08
Er word natuurlijk meer naar je gekeken als je daar op het podium staat. Word op school ook aangesproken met Hé DJ! enzo... Maar ze lopen niet met z'n 10-en achter me aan ofzo:P. Je kunt misschien wel DJ zijn, maar verder veranderd er echt niets hoor. Als je tegenwoordig kijkt dan is een DJ al iemand die voor het eerst VDJ heeft gezienCool
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
dondanielo    posted on 17-12-2008 19:11
ja dat is wel zo, maar misschien van die gestoorde groupies die achter je aanlopen als je een super set hebt gedraait.. das bij ons tenminste wel zo Cool
het zijn dan wel allemaal van die 16, 17 jaar oude meiden die dat doen.. Cool
Sebasz    posted on 17-12-2008 19:19
Poster: dondanielo
heb je doordat de dj bent:

hehe eigenlijk wel ja :P
User edit by Sebasz on 17-12-2008 @ 19:20:23 (34%)
Bart_    posted on 17-12-2008 19:21
Aanzien heb je zoiezo.
Maar meer chickies klopt volgens mij niet Winking my eye
ik ken wel een paar DJ's die hun vriendin via DJ'en kennen, maar dat zijn er maar een paar :p
Denvo    posted on 17-12-2008 19:25
De enige vrouw die vaker bij me is.. is me moeder klagen over het geluid:P
User edit by Denvo on 17-12-2008 @ 19:25:47 (12%)
dondanielo    posted on 17-12-2008 19:26
Poster: Denvo
De enige vrouw die vaker bij me is.. is me moeder klagen over het geluid:P

Cool
tairip    posted on 17-12-2008 19:42
Ik kom er  maar niet vanaf!
MatthiasDB    posted on 17-12-2008 19:51
wat ik soms wel erg vind zijn van die individuen die om deze reden gaan beginnen draaien!
"oh, naar dj's kijken alle meiden op dus laat ik ook maar dj worden! heb ik ook prijs!"

die doen het niet uit liefde voor de muziek maar om te kunnen scoren, en das zwak!
Convert    posted on 17-12-2008 19:52
Poster: tairip
Ik kom er  maar niet vanaf!

We hebben hier met een pro te maken Cool

Ik zelf wordt wel op sgool aangesproken met Hé DJ maar dat zijn een paar jongens die dat doen en nee ik ben geen gay :P Voor de rest nog niks van gemerkt veel meiden houden ook niet van mijn muziek smaak Unhappy
Roov    posted on 17-12-2008 19:54
Poster: Convert
...veel meiden houden ook niet van mijn muziek smaak Unhappy

Dan moet je misschien toch maar house etc. gaan draaien :P
DeteqBoy    posted on 17-12-2008 19:54
vrij nutteloos topic :P
Boyd    posted on 17-12-2008 20:00
Poster: Roov

Dan moet je misschien toch maar house etc. gaan draaien :P
  Neuh, als je meiden wil versieren moet je R&B gaan draaien! Maarja dat is 10km uit richting van mijn muziek smaak,
OneSixty    posted on 17-12-2008 20:04
kheb het alleen een beetje als ik aan het draaien ben en ik kom achter men set vandaan voor een korte pauze ofzo.

gewoon dat dan iedereen een praatje met je begint en dat iedereen dan complimentjes geeft enzo :p

Stefjuuh    posted on 17-12-2008 20:09
Buiten complimentjes, en een keertje flinke inkijk tijdens een verzoekje, niets eigenlijk.

Heb dit soort stellingen wel vaker gelezen, en het is idd jammer dat er mensen zijn die het voor de chicks doen...

Poster: Denvo
De enige vrouw die vaker bij?me is.. is me moeder klagen over het geluid:P

Bij mij is dat mn stiefpa..
Ferrox    posted on 17-12-2008 20:20
Meer meiden ontmoet?

Jawel! maar of die interessant zijn? nee, niet echt. Allemaal leeghoofdige types. En zij lopen meer met de gedachten "ik heb met een DJ!!" dan: "Hij is DJ!!!"  (let op het subtiele verschil) Ze denken dus meer aan zichzelf dan aan hun vriendje, nee bedankt!

Dat denk ik wel ja, loop al ruim 2 jaar achteraan, en het dj wezen heeft niet in mijn voordeel gewerkt (in tegendeel, moest mezelf ook met andere dingen bewijzen :P). Maar ik heb 'r ,en zij houdt ook van mij Winking my eye

1 keer, had met 2 (lekker) crackhoeren in bed kunnen liggen na een feest. Alleen het gedeelte crack (ze gebruikten alles wat los en vast zat) en het gedeelte hoer (uiteindelijk moet jij de stuff gaan dokken) bevallen me niet. Dus ranzig mee gedanst en meer ook niet.

Zo, gooi ff heel mijn DJ-Liefdes-leven op tafel. 
User edit by Ferrox on 17-12-2008 @ 20:22:13 (4%)
Sebasz    posted on 17-12-2008 20:27
Poster: MatthiasDB
wat ik soms wel erg vind zijn van die individuen die om deze reden gaan beginnen draaien!
"oh, naar dj's kijken alle meiden op dus laat ik ook maar dj worden! heb ik ook prijs!"

die doen het niet uit liefde voor de muziek maar om te kunnen scoren, en das zwak!

Ik denk serieus niet dat iemand zo kansloos is om daarom maar DJ te worden Dat soort personen hebben meestal sowieso te weinig vertrouwen in zichzelf en zelfrespect om zoiets ook maar te durven ondernemen, laat staan kunnen
Hardshort    posted on 17-12-2008 20:34
Er verandert heel weinig wat betreft de vrouwen als je dj bent.
Je word er zowiso niet knapper van, maar veel vrouwen vinden het wel weer een uitdaging.

Voorbeeld:

Vrouw1: Heej kijk de dj.
Vrouw2: Wedde dat ik die kan krijgen
Vrouw1: Probeer dan, we gaan gewoon ff vooraan staan.
Vrouw2: Goed plan, hallo dj, is dat nou niet moeilijk al die knopjes?

Etc.

Uiteraard hebbie dr ook nog veel bij die denken dat je stapels met geld heb en daar op belust zijn. (die zou je evt ook kunnen hebben) maar het word vaak overschat, door zowel mannen als vrouwen.

En dan heb je ook nog de types die gewoon graag met populaire mensen optrekken en ik denk dat dat vaak de trigger is.

Persoonlijk heb ik wel gemerkt dat ik veel meer vrouwelijke aandacht krijg dan voor mn dj cariére.

De vraag is alleen waarom ?

Cool
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
User edit by Hardshort on 17-12-2008 @ 20:46:22 (4%)
Roov    posted on 17-12-2008 20:38
Poster: Hardshort
Wijf1: Heej kijk de dj.
Wijf2: Wedde dat ik die kan krijgen
Wijf1: Probeer dan, we gaan gewoon ff vooraan staan.
Wijf2: Goed plan, hallo dj, is dat nou niet moeilijk al die knopjes?

DJ: Is het moeilijk om kansloos te zijn? :P
User edit by Roov on 17-12-2008 @ 20:38:50 (2%)
Convert    posted on 17-12-2008 20:45

Even wat fatsoenlijke woordkeuze :P
Boyd    posted on 17-12-2008 20:46
Poster: Ferrox

1 keer, had met 2 (lekker) crackhoeren in bed kunnen liggen na een feest. Alleen het gedeelte crack (ze gebruikten alles wat los en vast zat) en het gedeelte hoer (uiteindelijk moet jij de stuff gaan dokken) bevallen me niet. Dus ranzig mee gedanst en meer ook niet.

Zo, gooi ff heel mijn DJ-Liefdes-leven op tafel. 

Dan blijft er niets anders over dan alleen lekker, kuch*.

Wie deed ook al weer ooit die uitspraak: 'Niet te hoeven betalen voor je sex is wel zo fijn'   Ghehehee
Hardshort    posted on 17-12-2008 20:47
Poster: Convert

Even wat fatsoenlijke woordkeuze :P

Heb t al ge-edit mijn excuus Cool
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
Ywe    posted on 17-12-2008 21:07
Was het maar waar! Ik let altijd zo op de muziek dat ik de vrouwen niet zie Cool

Maar verder ben ik best wel verlegen qua vrouwen, dus ik sta zowiezo aan de kant te kijken hoe anderen dat leuke meisje nou aan het versieren zijn.

Ach... Music was my first love, and it will be my last....

*trieste modus aan* oh en ik heb 2 SCHATJES van lieve jonge poesjes waar ik zielsveel van hou!! Voor foto's en video's check mn hyves Cool *trieste modus uit*
User edit by Ywe on 19-12-2008 @ 17:46:48 (1%)
Stefjuuh    posted on 17-12-2008 21:08
Er verandert heel weinig wat betreft de vrouwen als je dj bent.
Je word er zowiso niet knapper van, maar veel vrouwen vinden het wel weer een uitdaging.

Voorbeeld:

Etc.

Uiteraard hebbie dr ook nog veel bij die denken dat je stapels met geld heb en daar op belust zijn. (die zou je evt ook kunnen hebben) maar het word vaak overschat, door zowel mannen als vrouwen.

En dan heb je ook nog de types die gewoon graag met populaire mensen optrekken en ik denk dat dat vaak de trigger is.

Persoonlijk heb ik wel gemerkt dat ik veel meer vrouwelijke aandacht krijg dan voor mn dj cari?re.

De vraag is alleen waarom ?

Cool

Stuur ze even langs het master audio gebeuren Winking my eye
Roov    posted on 17-12-2008 21:09
Poster: Ywe
oh en ik heb 2 SCHATJES van lieve jonge poesjes waar ik zielsveel van hou!! Voor foto's en video's check mn hyves Cool *trieste modus uit*

Ik dacht dat alleen vrouwen van zulke uitspraken deden? :P
Tomazos    posted on 17-12-2008 21:25
meer meiden ontmoet?
antw: ja

antw: ja, maar niet door het draaien

antw: nou.. vorig jaar zat ik 3 maanden als dj in lorret de mar,blanes,malgrat de mar.. en heb me prima vermaakt
Cool (meer slapen en gratis meeleven in hotels dan in je eigen huisje zitten.. maar komop.. het is toch beetje een vakantie ver van huis waar niemand je kentCool..

wat ik wel merk hier in de regio.. dat iedereen je kent.. omdat je (regionaal) bekend dj bent..

als een meid aan me vraagt wat voor werk ik doe bijv.. zeg ik niet dat ik dj ben..
heb tegenwoordig het idee dat als je zegt dat je dj bent.. dat dat meer negatief is.. als positief..

bij sommige meiden staan dj's als vriendje.. bekend als "player"..
en sommige meiden vinden het wel leuk.. een vriendje als dj.. todat ze merken dat je veel van huis bent savonds, en hun toch altijd de gedachten hebben: "hij is aan het draaien met allemaal meiden in de zaal" wat ze toch een onprettig gevoel heeft, en door je dj vak een relatie niet erg lang duurd

dit is wat ik tot nu toe heb geconcludeerd, mischien zien andere mensen hier, hier ook wel wat in.. of komt het bekent voor,

zelf heb ik nu 11 maanden een vriendin, die in het begin moeite had met mijn afwezigheid savonds 3 a 4x per week (zoiezo 3x per week @ hmh rotterdam), maar die heeft er genoegen mee genomen.. en die ziet toch in dat ik nogsteeds na die 11 maanden elke avond naast haar slaap.
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 17-12-2008 @ 21:29:01 (14%)

91 Users online: 71 Guests (20 Unknown)
Pages generated today : 8.866
Most visitors online this month : 390
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.693.546