Poster: dondanielo
heb je doordat de dj bent:
de meid van je dromen gevonden?
Poster: Denvo
De enige vrouw die vaker bij me is.. is me moeder klagen over het geluid:P
Poster: tairip
Ik kom er maar niet vanaf!
Poster: Convert
...veel meiden houden ook niet van mijn muziek smaak
Poster: RoovNeuh, als je meiden wil versieren moet je R&B gaan draaien! Maarja dat is 10km uit richting van mijn muziek smaak,
Dan moet je misschien toch maar house etc. gaan draaien :P
Poster: Denvo
De enige vrouw die vaker bij?me is.. is me moeder klagen over het geluid:P
Poster: MatthiasDB
wat ik soms wel erg vind zijn van die individuen die om deze reden gaan beginnen draaien!
"oh, naar dj's kijken alle meiden op dus laat ik ook maar dj worden! heb ik ook prijs!"
die doen het niet uit liefde voor de muziek maar om te kunnen scoren, en das zwak!
Poster: Hardshort
Wijf1: Heej kijk de dj.
Wijf2: Wedde dat ik die kan krijgen
Wijf1: Probeer dan, we gaan gewoon ff vooraan staan.
Wijf2: Goed plan, hallo dj, is dat nou niet moeilijk al die knopjes?
Vrouw1: Heej kijk de dj.
Vrouw2: Wedde dat ik die kan krijgen
Vrouw1: Probeer dan, we gaan gewoon ff vooraan staan.
Vrouw2: Goed plan, hallo dj, is dat nou niet moeilijk al die knopjes?
Poster: Ferrox
andere spannende dingen gedaan?1 keer, had met 2 (lekker) crackhoeren in bed kunnen liggen na een feest. Alleen het gedeelte crack (ze gebruikten alles wat los en vast zat) en het gedeelte hoer (uiteindelijk moet jij de stuff gaan dokken) bevallen me niet. Dus ranzig mee gedanst en meer ook niet.Zo, gooi ff heel mijn DJ-Liefdes-leven op tafel.
Poster: Convert
Even wat fatsoenlijke woordkeuze :P
Er verandert heel weinig wat betreft de vrouwen als je dj bent.
Je word er zowiso niet knapper van, maar veel vrouwen vinden het wel weer een uitdaging.
Voorbeeld:
Vrouw1: Heej kijk de dj.
Vrouw2: Wedde dat ik die kan krijgen
Vrouw1: Probeer dan, we gaan gewoon ff vooraan staan.
Vrouw2: Goed plan, hallo dj, is dat nou niet moeilijk al die knopjes?
Etc.
Uiteraard hebbie dr ook nog veel bij die denken dat je stapels met geld heb en daar op belust zijn. (die zou je evt ook kunnen hebben) maar het word vaak overschat, door zowel mannen als vrouwen.
En dan heb je ook nog de types die gewoon graag met populaire mensen optrekken en ik denk dat dat vaak de trigger is.
Persoonlijk heb ik wel gemerkt dat ik veel meer vrouwelijke aandacht krijg dan voor mn dj cari?re.
De vraag is alleen waarom ?
Poster: Ywe
oh en ik heb 2 SCHATJES van lieve jonge poesjes waar ik zielsveel van hou!! Voor foto's en video's check mn hyves*trieste modus uit*