[TK] Gemini Ps626i
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

TheSupercrab    posted on 02-08-2005 19:00
Ik heb de Instap Mixer te koop, De Gemini Ps-626i (3 kanaals). Ik doe hem weg omdat ik zelf een Nuo 5 heb aangeschaft. De mixer is minder dan een jaar oud en is altijd goed behandeld. Hij was altijd afgedekt als ie niet in gebruik was etc. De doos en alle boekjes etc zitten dr nog gewoon bij.

Prijs : 100 euro

Mail mij maar voor meer info.

Je kan em bij mij ophaalen en probeeren als je dat wil.
Groetjes

<mail>The_supercrab@hotmail.com</mail>

Iedereen weet wel hoe ie dr uit ziet hoop ik Happy, laughing

Verstop je mail adres door met < m a i l > te beginnen en < / m a i l > te eindigen! zo voorkom je SPAM!
User edit by TheSupercrab on 02-08-2005 @ 19:14:43 (4%)
Mod edit by Nvie on 18-08-2005 12:29 (50%)

What do you think about [TK] Gemini Ps626i ??

Vote :   

tairip    posted on 02-08-2005 19:28
database error, mail functie werkt niet :S ik zal Lead even aanschieten!
Lead    posted on 02-08-2005 19:47
Hehehe, dit ben ik al vaker tegen gekomen. Meestal is de post dan na plaatsing een keer ge-edit en daar raakt de tekst editor van in de war.

Als je op de knop HTML drukt kun je 'onder-water' kijken welke codes er gepost zijn. De <MAIL>-tag moet niet onderwater staan, maar gewoon in het veld worden ingetikt.

Echter als je de post EDIT, dan bewerkt de editor de tags en krijg je een zooitje....

Selecteer dan het e-mail adres en een spatie ervoor/erna, druk vervolgens op , alle formatting wordt dan verwijderd, als je nu opnieuw de <mail> tags intikt werkt het weer...
Let the BASS be louder
Lead    posted on 02-08-2005 19:48
Back on topic : Hij hoeft toch niet in Sheffield te worden opgehaald Winking my eye
Let the BASS be louder
TheSupercrab    posted on 02-08-2005 20:26
Oh eh nee Happy, laughing Ik zit momenteel in Arnhem dus gewoon in arnhem kommen ophaalen bij interesse Winking my eye
TheSupercrab    posted on 17-08-2005 21:20
Prijs verlaagd naar 75 Euro!
Nvie    posted on 18-08-2005 09:59
Poster: Lead
Hehehe, dit ben ik al vaker tegen gekomen. Meestal is de post dan na plaatsing een keer ge-edit en daar raakt de tekst editor van in de war.

Als je op de knop HTML drukt kun je 'onder-water' kijken welke codes er gepost zijn. De -tag moet niet onderwater staan, maar gewoon in het veld worden ingetikt.

Echter als je de post EDIT, dan bewerkt de editor de tags en krijg je een zooitje....

Selecteer dan het e-mail adres en een spatie ervoor/erna, druk vervolgens op , alle formatting wordt dan verwijderd, als je nu opnieuw de tags intikt werkt het weer...

wil ook wel eens zijn dat het mailadres als link staat, dan moet je hem ook eerst even ont-linken. Maar dat gebeurt ook met die gum Winking my eye
Jorrit    posted on 18-08-2005 10:56
Maar nu verder over de verkoop van de Gemini Ps626i :D
Nvie    posted on 18-08-2005 12:25
Ik ga even een plaatje zoeken Happy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 7.345 days.
 Post CommentThat would be 244.8 months
or a whopping 20.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

179 Users online: 35 Guests (144 Unknown)
Pages generated today : 25.798
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.792.916