Poster: Tomazos
als je het 'altijd' doet.. vind ik het een beetje aandacht trekken
Poster: Tomazos
je gaat voor de 1e keer in je leven draaien.. bij een kleine bar ofzo.. zou je het dan niet gek vinden om een mickymouse pak aan te trekken?
Poster: Dyno
Het voordeel van het dragen van maskers en dergelijke, is dat je opvalt. Het draagt nix bij aan hoe goed je bent. Kijk naar Darkraver vroeger. Hij viel op door zijn uiterlijk tijdens het draaien, maar goed was ie niet.
Ik vind het dus eigenlijk een beetje onzin, maar hoe gekker je er uitziet, hoe meer bekendheid je krijgt.
Poster: RoyK
Die telefoon van Lektroluv is trouwens ook wel geniaal!
Poster: justjustin
zeker dat verzin je ook niet hahaha...
ben trouwens ook benieuwd wat deadmua5 onder zn muishoofd gebruikt
Het voordeel van het dragen van maskers en dergelijke, is dat je opvalt. Het draagt nix bij aan hoe goed je bent. Kijk naar Darkraver vroeger. Hij viel op door zijn uiterlijk tijdens het draaien, maar goed was ie niet.
Ik vind het dus eigenlijk een beetje onzin, maar hoe gekker je er uitziet, hoe meer bekendheid je krijgt.
Poster: RenéKuppens
mijn eigen kop trekt al genoeg bekeiksen dat kmt niet doordat hij zo lekker vorm gegeven is haha!
Poster: DjXMatC
mijn kenmerk :
Ik ben jong en klein
(ze zeggen altijd :"Ey die kleine daar die kan da wel vies goeh eh " 
Poster: DjVictorF
Jij vind jezelf wel heel wat
Poster: DjXMatC
mijn kenmerk :
Ik ben jong en klein
(ze zeggen altijd :"Ey die kleine daar die kan da wel goeh eh " 
Poster: RoyK
Die telefoon van Lektroluv is trouwens ook wel geniaal!