Ik zoek een Hardstyle nummer waarin de volgende lyrics zitten: Iets van: Less is so easy en iets van falling through the night. Hoorde het afgelopen zaterdag in Lucky en was benieuwd naar dat nummer.
Iemand enig idee toevallig ? Alvast bedankt!!
What do you think about Hardstyle Nummer ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Nee dat is hem niet ! Toch bedankt... Het was een vrouwenstem iig.. en het was wel wat zachte Hardstyle moest ik zeggen... Het was het begin van een Hardstyle sessie, maar ik vond het wel wat soft :p Toch moet ik hem dan maar onder hardstyle plaatsen
Ik zal het proberen :d! Het is dus een hardstyle nummer waarin de vocals zitten - Less is so easy - Falling throught the night. (Tenminste dat is wat ik dacht te horen) Het was een vrouwenstem
Hmmm nee, Ben namelijk niet erg thuis in de hardstyle.. En dit is alles wat ik meekreeg Zou dus niet weten waar het op moet lijken of iets dergelijks
This is an old Topic
No new postings for 6.119 days. Post CommentThat would be 204 months or a whopping 16.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.