Poster: Stephanie
Ook niet echt vervelend?
Poster: tairip
Haha dat is iets uit Groningen/ Drenthe. Het is een zoete koek (die jullie opgerold kennen als rolletjes alleen dan is deze niet opgerold maar plat) en daar word dan spek in gebakken.
Ik ga gezellig met vrienden en een krat Grolsch mijn uiteinde vieren.
Poster: LaidbackGaat weer open onder de naam Vergane Glorie toch? Erg grappig. Ik werk in Vergane Glorie Zwolle (waar ik met oud en nieuw ook gewoon werk), waar alle Vergane Glories ooit van af zijn gaan stammen... Worden we zowaar, min of meer, collega's.
ze willen v??r de kerst nog open heb ik gehoord..
het 1nige wat ik op het moment weet is welk portiers bedrijf er gaat staan..
en dat er vrijdag nacht geluid uit het pand kwam, alle lichten stonden ook aan..
mag alleen wel hopen dat ze al het houtwerk er direct uit kraken.. 1 grote smerige rotte hout lucht daar binnen nu.. (met dank aan de WET-T-Shirt party @ laatste avond.. zowat de hele R&B zaal was nat en doordrenkt..
ON=Topic..
ik ga thuis een paar plaatjes draaien, met wat vrienden / Vriendinnen een paar flessen Bubbels en andere alcoholische heerlijkheden naar binnenwerken en niet te vergeten.. heerlijk snacken..
heb nog geen kaarten voor clubs dus ook nog niet zeker of we gaan stappen.. wat ik wel weet is dat het hoe dan ook super gezellig zal worden! :D
Poster: Gagarin12
zo moeilijk kan dat toch niet zijn, draaien met oud & nieuw. Zolang het oud maar niet gedatteerd is en het nieuw enigszins begrijpbaar.
Gagarin
bovendien zien die sepkpannenkoeken er niet te eten uit en denk dat je met cultuur eerder gastronomie bedoelt, want de term 'cultuur' is toch wat te algemeen om boven enkel eten te plaatsen.
Poster: Ferrox
Neem me niet kwalijk,
Maar waar heb je het in hemelsnaam over
Poster: erikselhorst
Gaat weer open onder de naam Vergane Glorie toch? Erg grappig. Ik werk in Vergane Glorie Zwolle (waar ik met oud en nieuw ook gewoon werk), waar alle Vergane Glories ooit van af zijn gaan stammen... Worden we zowaar, min of meer, collega's.
Poster: Laidback
het klopt indd!
ik snap alleen 1 zinnetje niet in het krantenbericht
GEEN R&B en HOUSE .. nu kan ik R&B nog voorstellen.. maaaaar.
een eindje verderop staat dat er wel top40 gedraaid gaat worden en er een skihut sfeer zal hangen..
zal een heelijke sfeer worden zonder house.. een tent die ik zeker even ontwijk als ik ga stappen.. alleen maar Jantje smit en Hazes in een toko waar 1450 man in gaat.. wens ze suc6! daarnaast is 75% van de top40 toch wel house nu....
.. sorry voor de Offtopic ..
Poster: StefjuuhDie toko stond niet heel lekker bekend toch? Veel ruzies e.d.? Dan snap ik niet dat ze nu juíst skihut en andere "dronkenmans platen" gaan draaien. Als er iets ruzies opwekt, is het wel van die mee-lal-muziek (no offence voor de ski-hutters onder ons natuurlijk!). Ik ben er zelf nooit geweest, maar het concept "grootste kroeg van Nederland" was opzich een mooie... dus hopen dat het dit keer wél aanslaat. Al was het alleen maar om de goede naam die wij als Vergane Glorie Zwolle hebben, te behouden (en owja... wij draaien wel house
Ze zullen vast doelen op de welbekende "bliepjes-house" en die vieze variant.. Ze gaan alleen maar voor bekende commerciele muziek, maar dan verpakken ze het in een andere manier..
Poster: SandrAsumptions, Asumptions, it's a world killer
Wat ik eruit op kan maken:
Een feest draaien met oud en nieuw moet heel makkelijk zijn. Je draait oude platen (oud) en nieuwe platen (nieuw) en dan heb je een oud en nieuw feest.
Je moet er dan wel voor zorgen dat je oude muziek niet te gedatteerd is (niks van voor de jaren '60 lijkt me dan) en het nieuw enigzins begrijpbaar is (niet te onbekend of underground)
Vrij vertaald vanuit het Gagarin12's...
Ik hoop uiteraard dat dit een grapje is, en dat verwacht ik ook wel
Anders zie je de zaken wel erg zwart wit
En met de laatste 2 zinnen wordt duidelijk gemaakt dat cultuur veel en veel verder reikt dan alleen maar voedsel. En die spekpannenkoeken lijken hem niet zo lekker.
Poster: Convert
Kniepertjes:
Zo dat was een stukje groningse cultuur
Poster: Prozei
wat ze in groningen 1x per jaar eten met oud en nieuw.
eten wij hier standaard bij de koffie en noemen het dan een goudse stroopwafel
Poster: Saskia
Ben gisteren gevraagd om op een feestje te draaien van vrienden dus dat ga ik wel doen denk ik..
Heb alleen geen ervaring met de pioneer gear die er waarschijnlijk is dus dat kan wel eens moeilijk worden denk ik..
Poster: Jorrit
Ik draai in 'De Tent' in Mijdrecht, tent voor 2.500 man, het jongerenfeest tijdens oud en nieuw in deze omgeving... :d