Draaien met Oud & Nieuw (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Stephanie    posted on 14-12-2008 18:08
Met alle feesten die gegeven worden met Oud & Nieuw ben ik benieuwd wat jullie gaan doen?
Draaien of vuurwerk knallen en feest vieren?

Zelf kies ik altijd voor draaien maar dan wel op een locatie waar m'n partner en hond (die is als de dood voor vuurwerk) mee naar toe kunnen......dit jaar dus back to back met Dennis Verheugd in de Waerdse Tempel. Hondje fijn in de kleedkamer, Jacque aan de champagne en Dennis & ik lekker draaien.

What do you think about Draaien met Oud & Nieuw ??

Vote :   

Djdre    posted on 15-12-2008 13:07
Geen aanbiedingen gehad ben ook een onbekende zielCoolik ga lekker feesten met vrienden in de tent in mijdrecht waar onze moderator DJ Jorrit B gaat draaien samen met funk*d en alvaro en residents
Stefjuuh    posted on 15-12-2008 13:49
Poster: Stephanie

Ook niet echt vervelend?Cool

Ik kom waarschijnlijk nog wel even langs, voor ik wegga!Winking my eye Moet je wel Pyramid draaien hea!Winking my eye

@ DJdre: Leuk, weer een member dichtbij!^^
DJADMIN    posted on 15-12-2008 14:16
Dit jaar sla ik over, enkele aanbiedingen gehad, maar ga het gezellig met mijn vrouwtje vieren Happy, laughing
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
justjustin    posted on 15-12-2008 14:52
Lekker draaien!!

Eerst bij een vriend...dan vuurwerk knallen daarna snel door naar een Café waar ik moet draaien (iets groter dan gemiddeld) , en die Gig word goed vergoed!

Convert    posted on 15-12-2008 15:22
Poster: tairip

Haha dat is iets uit Groningen/ Drenthe. Het is een zoete koek (die jullie opgerold kennen als rolletjes alleen dan is deze niet opgerold maar plat) en daar word dan spek in gebakken.

Ik ga gezellig met vrienden en een krat Grolsch mijn uiteinde vieren.

Nee nu haal je 2 dingen door elkaar Tairip Winking my eye wat zij als Rolletjes kennen zijn bij ons plat en die heten dus KNIEPERTJES :P

Die ga ik ook wel eten :P maar spekdikken is weer wat anders met spek en metworst :P

Rolletjes:

Kniepertjes:

Spekdikken:

Metworst:

Zo dat was een stukje groningse cultuur Cool
User edit by Convert on 15-12-2008 @ 15:23:20 (8%)
erikselhorst    posted on 15-12-2008 15:25
Poster: Laidback

ze willen v??r de kerst nog open heb ik gehoord..
het 1nige wat ik op het moment weet is welk portiers bedrijf er gaat staan..
en dat er vrijdag nacht geluid uit het pand kwam, alle lichten stonden ook aan..

mag alleen wel hopen dat ze al het houtwerk er direct uit kraken.. 1 grote smerige rotte hout lucht daar binnen nu.. (met dank aan de WET-T-Shirt party @ laatste avond.. zowat de hele R&B zaal was nat en doordrenkt Cool..

ON=Topic..

ik ga thuis een paar plaatjes draaien, met wat vrienden / Vriendinnen een paar flessen Bubbels en andere alcoholische heerlijkheden naar binnenwerken en niet te vergeten.. heerlijk snacken..
heb nog geen kaarten voor clubs dus ook nog niet zeker of we gaan stappen.. wat ik wel weet is dat het hoe dan ook super gezellig zal worden! :D
  Gaat weer open onder de naam Vergane Glorie toch? Erg grappig. Ik werk in Vergane Glorie Zwolle (waar ik met oud en nieuw ook gewoon werk), waar alle Vergane Glories ooit van af zijn gaan stammen... Worden we zowaar, min of meer, collega's.
Gagarin12    posted on 15-12-2008 16:10
zo moeilijk kan dat toch niet zijn, draaien met oud & nieuw. Zolang het oud maar niet gedatteerd is en het nieuw enigszins begrijpbaar.

Gagarin

bovendien zien die sepkpannenkoeken er niet te eten uit en denk dat je met cultuur eerder gastronomie bedoelt, want de term 'cultuur' is toch wat te algemeen om boven enkel eten te plaatsen.

User edit by Gagarin12 on 15-12-2008 @ 16:12:49 (100%)
Ferrox    posted on 15-12-2008 16:19
Poster: Gagarin12
zo moeilijk kan dat toch niet zijn, draaien met oud & nieuw. Zolang het oud maar niet gedatteerd is en het nieuw enigszins begrijpbaar.

Gagarin

bovendien zien die sepkpannenkoeken er niet te eten uit en denk dat je met cultuur eerder gastronomie bedoelt, want de term 'cultuur' is toch wat te algemeen om boven enkel eten te plaatsen.

Neem me niet kwalijk,

Maar waar heb je het in hemelsnaam over WOWConfused
justjustin    posted on 15-12-2008 16:23
Poster: Ferrox

Neem me niet kwalijk,

Maar waar heb je het in hemelsnaam over WOWConfused

je bent niet de enige ferrox....
Sandr    posted on 15-12-2008 16:27
Wat ik eruit op kan maken:

Een feest draaien met oud en nieuw moet heel makkelijk zijn. Je draait oude platen (oud) en nieuwe platen (nieuw) en dan heb je een oud en nieuw feest.

Je moet er dan wel voor zorgen dat je oude muziek niet te gedatteerd is (niks van voor de jaren '60 lijkt me dan) en het nieuw enigzins begrijpbaar is (niet te onbekend of underground)

Vrij vertaald vanuit het Gagarin12's...

Ik hoop uiteraard dat dit een grapje is, en dat verwacht ik ook wel Winking my eye
Anders zie je de zaken wel erg zwart wit

En met de laatste 2 zinnen wordt duidelijk gemaakt dat cultuur veel en veel verder reikt dan alleen maar voedsel. En die spekpannenkoeken lijken hem niet zo lekker.
Play that funky music white boy....
Laidback    posted on 15-12-2008 16:32
Poster: erikselhorst
Gaat weer open onder de naam Vergane Glorie toch? Erg grappig. Ik werk in Vergane Glorie Zwolle (waar ik met oud en nieuw ook gewoon werk), waar alle Vergane Glories ooit van af zijn gaan stammen... Worden we zowaar, min of meer, collega's.

het klopt indd!

ik snap alleen 1 zinnetje niet in het krantenbericht

GEEN R&B en HOUSE .. nu kan ik R&B nog voorstellen.. maaaaar.

een eindje verderop staat dat er wel top40 gedraaid gaat worden en er een skihut sfeer zal hangen..

zal een heelijke sfeer worden zonder house.. een tent die ik zeker even ontwijk als ik ga stappen.. alleen maar Jantje smit en Hazes in een toko waar 1450 man in gaat.. wens ze suc6! daarnaast is 75% van de top40 toch wel house nu....

.. sorry voor de Offtopic ..
Dj_Fantasy    posted on 15-12-2008 17:21
Mijn tante en nonkel (die toevallig ook mijn buren zijn) zijn ondertussen 12,5 jaar getrouwd en gaan dit vieren..
JAWEL! bij Oud & Nieuw, dus dan ga ik lekker draaien van s'morgens vroeg 31 dec tot laat 1 jan samen met nog een vriend!

Gaat echt wel gaaf worden, vooral omdat ik ook in die week mijn nieuwe set krijg met time-code vinyl, wordt dus een super week voor mij!

dj2dj.nl
Stefjuuh    posted on 15-12-2008 17:37
Poster: Laidback

het klopt indd!

ik snap alleen 1 zinnetje niet in het krantenbericht

GEEN R&B en HOUSE .. nu kan ik R&B nog voorstellen.. maaaaar.

een eindje verderop staat dat er wel top40 gedraaid gaat worden en er een skihut sfeer zal hangen..

zal een heelijke sfeer worden zonder house.. een tent die ik zeker even ontwijk als ik ga stappen.. alleen maar Jantje smit en Hazes in een toko waar 1450 man in gaat.. wens ze suc6! daarnaast is 75% van de top40 toch wel house nu....

.. sorry voor de Offtopic ..

Ze zullen vast doelen op de welbekende "bliepjes-house" en die vieze variant.. Ze gaan alleen maar voor bekende commerciele muziek, maar dan verpakken ze het in een andere manier..
erikselhorst    posted on 15-12-2008 19:43
Poster: Stefjuuh

Ze zullen vast doelen op de welbekende "bliepjes-house" en die vieze variant.. Ze gaan alleen maar voor bekende commerciele muziek, maar dan verpakken ze het in een andere manier..
  Die toko stond niet heel lekker bekend toch? Veel ruzies e.d.? Dan snap ik niet dat ze nu juíst skihut en andere "dronkenmans platen" gaan draaien. Als er iets ruzies opwekt, is het wel van die mee-lal-muziek (no offence voor de ski-hutters onder ons natuurlijk!). Ik ben er zelf nooit geweest, maar het concept "grootste kroeg van Nederland" was opzich een mooie... dus hopen dat het dit keer wél aanslaat. Al was het alleen maar om de goede naam die wij als Vergane Glorie Zwolle hebben, te behouden (en owja... wij draaien wel house Thumbs Up) Goed, on topic maar weer! Zijn ze met oud & nieuw open? Winking my eye
User edit by erikselhorst on 15-12-2008 @ 19:44:40 (7%)
Ferrox    posted on 15-12-2008 20:06
Poster: Sandr
Wat ik eruit op kan maken:

Een feest draaien met oud en nieuw moet heel makkelijk zijn. Je draait oude platen (oud) en nieuwe platen (nieuw) en dan heb je een oud en nieuw feest.

Je moet er dan wel voor zorgen dat je oude muziek niet te gedatteerd is (niks van voor de jaren '60 lijkt me dan) en het nieuw enigzins begrijpbaar is (niet te onbekend of underground)

Vrij vertaald vanuit het Gagarin12's...

Ik hoop uiteraard dat dit een grapje is, en dat verwacht ik ook wel Winking my eye
Anders zie je de zaken wel erg zwart wit

En met de laatste 2 zinnen wordt duidelijk gemaakt dat cultuur veel en veel verder reikt dan alleen maar voedsel. En die spekpannenkoeken lijken hem niet zo lekker.
 Asumptions, Asumptions, it's a world killer Winking my eye
Prozei    posted on 15-12-2008 21:24
Poster: Convert

Kniepertjes:

Zo dat was een stukje groningse cultuur Cool

wat ze in groningen 1x per jaar eten met oud en nieuw.
eten wij hier standaard bij de koffie en noemen het dan een goudse stroopwafel
Roalin    posted on 15-12-2008 21:26
Niet één keer per jaar, vooral in winter/najaar.

En dat is geen stroopwafel, er zit geen stroop tussen en is knapperig
(jah, kom ook uit het Noorden!)

Edit:
Ik zal ook nog even antwoorden op de ts-vraag:
Niet draaien i.i.g. wil wel...
Beetje dom vuurwerk afsteken en gezellig doen!
User edit by Roalin on 15-12-2008 @ 21:28:10 (80%)
Convert    posted on 15-12-2008 22:01
Poster: Prozei

wat ze in groningen 1x per jaar eten met oud en nieuw.
eten wij hier standaard bij de koffie en noemen het dan een goudse stroopwafel

Tis indd helemaal geen Stroopwafel tis gwoon een platte rolletje alleen dan veel zoeter :P
Saskia    posted on 21-12-2008 14:40
Ben gisteren gevraagd om op een feestje te draaien van vrienden dus dat ga ik wel doen denk ik Happy, laughing..
Heb alleen geen ervaring met de pioneer gear die er waarschijnlijk is dus dat kan wel eens moeilijk worden denk ik..
Snoey    posted on 21-12-2008 15:01
Dan moet je er een uurtje eerder heen gaan, dan kan je het uitgebreid testen.

Iemand ervaring met het gooien van vuurwerk naar het publiek? Lijkt mij wel leuk een rotjes op de dansvloer te gooien als special effect.
www.soundcloud.com/ten-hooven
User edit by Snoey on 21-12-2008 @ 15:02:09 (1%)
BassCracker    posted on 21-12-2008 15:03
kijken hoe snel je rotjes terug krijgt. Beetje met vuurwerk op mensen liggen gooien idioot..
RiX    posted on 21-12-2008 15:04
@ Saskia: je kan op deze site de manuals van Pio gear checken en verder zijn de play, cue en jogwheel opties vaak bekend, toch?

@ Snoey: grapje zeker... vuurwerk steek je nooit, maar dan ook nooit binnen af, tenzij het door een prof. bedrijf wordt gedaan, bijv langs een catwalk oid.
Stefjuuh    posted on 21-12-2008 15:31
Poster: Saskia
Ben gisteren gevraagd om op een feestje te draaien van vrienden dus dat ga ik wel doen denk ik Happy, laughing..
Heb alleen geen ervaring met de pioneer gear die er waarschijnlijk is dus dat kan wel eens moeilijk worden denk ik..

Gewoon even wat eerder gaan.. Het werkt allemaal best goed op gevoel af, maar het is toch prettig om het zeker te weten. (Hij gaat bijv. direct stutteren als je op pauze drukt in CDJ mode, moest ik nogal aan wennen)
RoyK    posted on 21-12-2008 16:31
Poster: Jorrit
Ik draai in 'De Tent' in Mijdrecht, tent voor 2.500 man, het jongerenfeest tijdens oud en nieuw in deze omgeving... :d

Niet verkeerd! Draai je dan vanalles wat of je eigen genre
dj-nick    posted on 21-12-2008 16:54
Dit is een van de feesten waar ik draai, benieuwd wat de opkomst wordt:

NYE CAPELLE

301 Users online: 240 Guests (61 Unknown)
Pages generated today : 18.102
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.767.574