Draaien met Oud & Nieuw (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Stephanie    posted on 14-12-2008 18:08
Met alle feesten die gegeven worden met Oud & Nieuw ben ik benieuwd wat jullie gaan doen?
Draaien of vuurwerk knallen en feest vieren?

Zelf kies ik altijd voor draaien maar dan wel op een locatie waar m'n partner en hond (die is als de dood voor vuurwerk) mee naar toe kunnen......dit jaar dus back to back met Dennis Verheugd in de Waerdse Tempel. Hondje fijn in de kleedkamer, Jacque aan de champagne en Dennis & ik lekker draaien.

What do you think about Draaien met Oud & Nieuw ??

Vote :   

Renzis    posted on 14-12-2008 18:10
Ik moest vorig jaar met oud en nieuw optreden in de cityhall/club arena in Utrecht (tegenwoordig nachtburgemeester). Maar vond het toch minder als gewoon thuis met vrienden vieren.

Vandaar dit jaar, gewoon lekker thuis.

Mensen die wel moeten draaien (stephanie) succes!!
Snoey    posted on 14-12-2008 18:14
Ik ga draaien, ik zie het altijd als een 13e maand bonus :D 
www.soundcloud.com/ten-hooven
ArTy    posted on 14-12-2008 18:15
Zou wel willen draaien maar ben helaas nergens voor gevraagd.. Ben nog een onbekende ziel he Winking my eye

Dus het word waarschijnlijk eerst thuis vieren en dan later een keer uit gaan denk ik.. Ook leuk
OneSixty    posted on 14-12-2008 18:16
zou leuk zijn om dan te draaien :p maar helaas niet :p

gewoon met wat vrienden chillen en een nachtje door doen :D
Convert    posted on 14-12-2008 18:23
Ben tot nu toe nog niet geboekt voor die dag, dus dat wordt gwoon vuurwerk knalle en bier zuipe :P

Owja en olliebolle en spekdikke eten! Cool
User edit by Convert on 14-12-2008 @ 18:24:04 (42%)
tom-j    posted on 14-12-2008 18:38
Poster: Convert

SPEKDIKKE eten! Cool

Wat:pConfused??
tairip    posted on 14-12-2008 18:42
Poster: tom-j

Wat:pConfused??

Haha dat is iets uit Groningen/ Drenthe. Het is een zoete koek (die jullie opgerold kennen als rolletjes alleen dan is deze niet opgerold maar plat) en daar word dan spek in gebakken.

Ik ga gezellig met vrienden en een krat Grolsch mijn uiteinde vieren.
djjw    posted on 14-12-2008 18:43
Ik moet ook draaien..
Vanaf 1 uur, de sluitingstijd is niet bekend...
Ik ben dus benieuwd, het zal toch gauw een uurtje of 6 a 7 worden!
Hoewel het 2 jaar geleden half 11 was, hoop ik eerlijk gezegd daar niet op !

btw moet ik ook 2 en 3 januari weer draaien!
dj-nick    posted on 14-12-2008 19:02
Sta met Baggi Begovic en Randy Katana te draaien dus wordt wel leuk nachie.
Dyno    posted on 14-12-2008 19:24
In al die jaren nog nooit op oud & nieuw gedraaid. Cool

Ik weet dit jaar nog niet eens wat ik ga doen.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
RenéKuppens    posted on 14-12-2008 20:00
Energy Budel
3 Gezusters Eindhoven

dus ik ben zoet die avond
Snoey    posted on 14-12-2008 20:17
Poster: ArTy
Zou wel willen draaien maar ben helaas nergens voor gevraagd.. Ben nog een onbekende ziel he Winking my eye

Dus het word waarschijnlijk eerst thuis vieren en dan later een keer uit gaan denk ik.. Ook leuk

Mooi moment om ergens te beginnen als all-round Dj. Veel zaken kunnen vaak geen Dj regelen met oud en nieuw, simpel weg dat Dj's vaak vrij willen met oud en nieuw of omdat ze teveel geld vragen. 
De eerste dat ik in een bar/discotheek draaide was ook met oud en nieuw. 
www.soundcloud.com/ten-hooven
4Tastic    posted on 14-12-2008 20:33
Poster: Snoey
Poster: ArTy
Mooi moment om ergens te beginnen als all-round Dj. Veel zaken kunnen vaak geen Dj regelen met oud en nieuw, simpel weg dat Dj's vaak vrij willen met oud en nieuw of omdat ze teveel geld vragen. 
De eerste dat ik in een bar/discotheek draaide was ook met oud en nieuw. 

Goeie tip!

Ik ben lekker met vrienden een nacht aan het doorhalen. Word erg gezellig! (hoop ik :p)
http://www.djsander.nl
Stefjuuh    posted on 14-12-2008 21:24
Zou wel willen, maar zit in egypte..
Stephanie    posted on 14-12-2008 21:47
Poster: Stefjuuh
Zou wel willen, maar zit in egypte..

Ook niet echt vervelend Cool
Ywe    posted on 14-12-2008 22:03
Eerst met poesjes op schoot thuis alle jaarmixen kijken/luisteren en de overzichten en dan zie ik wel

Ik ben gevraagd of ik wilde draaien in de sporthal in de wijk hier, echt een groot feest waar veel mensen uit de omgeving op af komen, maar daar moet ik nog bevestiging krijgen. Als ik niet hoef te draaien in een discotheek ga ik ook niet stappen denk ik Happy, laughing

Ik zie wel hoe ik er dan over denk! 
kardon    posted on 14-12-2008 23:40

ben 2 keer geboekt op nieuwjaarsnacht.
in een club in winterswijk en dan nog op een groot evenement daar.

stefanie alles goed?ik hoorde dat ce la vie weer de deuren opent?

groetjes
gilan    posted on 15-12-2008 00:09
bij mij word het een combie
ga namelijk vuurwerk afsteken draaien vuurwerk afsteken draaien vuurwerk afsteken en dan bij vrienden ouwehoeren en dan slapen opstaan draaien en zogaat het door maar ik alleen thuis draaien met vrienden verder niet in een club ofzoCool
Laidback    posted on 15-12-2008 02:08
Poster: kardon

ben 2 keer geboekt op nieuwjaarsnacht.
in een club in winterswijk en dan nog op een groot evenement daar.

stefanie alles goed?
ik hoorde dat ce la vie weer de deuren opent?

groetjes

ze willen vóór de kerst nog open heb ik gehoord..
het 1nige wat ik op het moment weet is welk portiers bedrijf er gaat staan..
en dat er vrijdag nacht geluid uit het pand kwam, alle lichten stonden ook aan..

mag alleen wel hopen dat ze al het houtwerk er direct uit kraken.. 1 grote smerige rotte hout lucht daar binnen nu.. (met dank aan de WET-T-Shirt party @ laatste avond.. zowat de hele R&B zaal was nat en doordrenkt Cool..

ON=Topic..

ik ga thuis een paar plaatjes draaien, met wat vrienden / Vriendinnen een paar flessen Bubbels en andere alcoholische heerlijkheden naar binnenwerken en niet te vergeten.. heerlijk snacken..
heb nog geen kaarten voor clubs dus ook nog niet zeker of we gaan stappen.. wat ik wel weet is dat het hoe dan ook super gezellig zal worden! :D
User edit by Laidback on 15-12-2008 @ 02:10:26 (51%)
PaulBrugel    posted on 15-12-2008 08:56
Ik ben geboekt voor een optreden Ik draai in de Kelder van 00h30 tot aan het gaatje vrees ik... dan 3 januari weer! Maar dan ergens anders. Dus geen vuurwerk afsteken, maar plaatjes draaien (Vuurwerk afsteken in Belgie is ook niet echt aan te raden, daar moet je een vergunning voor aanvragen. Toen ik ernet woonde vond ik het al zo raar dat er niemand stond te knallen om 0H00, straat was leeg)

En wat anders, goede voornemens of doen we daar niet aan?
User edit by PaulBrugel on 15-12-2008 @ 08:57:07 (15%)
Ferrox    posted on 15-12-2008 09:24
Ik heb een stuk of 4 aanbiedingen gehad, maar geen van allen aangenomen
Het leverde een aardig bedrag op maar mijn vriendin wordt anders boos :P

Wat ik wel ga doen weet ik nog niet. Iig niet draaien. (wat ik overigens niet zo heel jammer vindt)
Sandr    posted on 15-12-2008 10:01
Ik heb me residentie, en ik vind dat het ook je plicht is om ook zulke avonden te draaien als je resident bent.

Ik zou eerst samen met een ander de avond delen, dan zou ik pas om 2 uur beginnen. Leek me ideaal, lekker feest vieren met vrienden en vervolgens nog draaien. Helaas kon die andere achteraf niet en sta ik nu van 11 tot het niet gezellig meer is te draaien.

Voordeel is de oud en nieuw bonus die daarop zit Winking my eye
Play that funky music white boy....
PaulBrugel    posted on 15-12-2008 11:33
Poster: Sandr
Ik heb me residentie, en ik vind dat het ook je plicht is om ook zulke avonden te draaien als je resident bent.

Ik zou eerst samen met een ander de avond delen, dan zou ik pas om 2 uur beginnen. Leek me ideaal, lekker feest vieren met vrienden en vervolgens nog draaien. Helaas kon die andere achteraf niet en sta ik nu van 11 tot het niet gezellig meer is te draaien.

Voordeel is de oud en nieuw bonus die daarop zit Winking my eye

Ik ken het Cool
Stephanie    posted on 15-12-2008 11:56
Poster: kardon
stefanie alles goed?ik hoorde dat ce la vie weer de deuren opent?

Off-topic: alles lekker! Heb het ook gehoord van C'est La Vie, maar wij waren al een paar maanden voordat ze dichtgingen daar weg Winking my eye Dus de kans is klein (zeker met de drukke agenda) dat we er weer voor aan de slag gaan.
Jorrit    posted on 15-12-2008 12:46
Ik draai in 'De Tent' in Mijdrecht, tent voor 2.500 man, het jongerenfeest tijdens oud en nieuw in deze omgeving... :d

443 Users online: 285 Guests (158 Unknown)
Pages generated today : 25.613
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.775.085