Poster: Look
KRK's zijn op dit moment erg populair, ook omdat ze supergeluid hebben.Voor een gemiddeld setje KRK's bedaal je toch al zeker 400 euro.
Poster: Look
KRK's zijn op dit moment erg populair, ook omdat ze supergeluid hebben.Voor een gemiddeld setje KRK's bedaal je toch al zeker 400 euro.
Poster: 4TasticPoster: Look
Ik vind 400 euro nog geen mega bedrag voor een setje goede monitors maar dat kan aan mij liggen :p
Koop aub geen dap/beringher of iets in die richting ga je geheid spijt van krijgen!
nee ik ook niet dat wil ik best uitgeven valt me nog mee eigenlijk als het goede kwaliteit levert.
Poster: 4Tastic
Ik vind 400 euro nog geen mega bedrag voor een setje goede monitors maar dat kan aan mij liggen :p
Koop aub geen dap/beringher of iets in die richting ga je geheid spijt van krijgen!
Poster: Ambu-Lans
Harmon 'Kardon' speakers
Poster: Lightzone
behringer heeft anders wel hele goede monitors maargoed..
Hij geeft aan dat het wat mag kosten en dat het goede kwaliteit moet zijn.
Dan ga ik geen b-merk behringer aanraden. Is toch echt low-budget.
Poster: Lightzone
als jij die truth serie slecht en goedkoop vind... jou mening
Het zou best kunnen dat beringher monitors heeft met een goede prijs/kwaliteit verhouding, maar als je het ooit wilt verkopen raak je nooit meer kwijt. Dat is mijn ervaring en mijn mening ja!
Poster: DJ-Xtremer
Mening: Als ik iets irritant vind tijdens het draaien is als je geluid word verdeeld door bijvoorbeeld een sub op de grond en de rest op oorhoogte.