Poster: Tekinq-W
anti-ruis kabels zitten .
Poster: Tekinq-W
Ik geef het voor keur aan het merk Profigold zijn prijzig maar zeer hoge kwaliteit.
Hoe langer de kabel hoe meer weerstand , hoe meer contactpunten hoe meer weerstand en kans op storing.
ik zou ook altijd zorgen dat er in je kabels anti-ruis kabels zitten die voorkomen dat spullen gaan storen op elkaar.
Poster: Bart1981
Zo duur vind ik ze nog niet hoor. Als ik ze vergelijk met bijv 5m rca's die in je veel auto's neerlegt van achter naar voren, zijn deze nog goedkoop.
Poster: Lead
Ja, dat scheelt heeeeel veel. Tenminste, als je speakers het verschil weer kunnen geven.
Toen ik het voor de eerste keer naast elkaar hoorde was ik gelijk klaar, geen analoge kabels meer als digitaal ook mogelijk is.
Zeker doen dus !
Poster: Tekhead
Dat is Bullshit Lead, Digitale kabels en optische kabels is enkel interessant ( en dan nog) als je grootte afstanden met overbruggen, en dan moeten idd je speakers het nog kunnen weergeven, maar in PA is dat minder voorkomendEen RCA kabel is niet een min en plus kabel, maar links en rechter kanaal, maar dit wist jij zelf ook wel
Poster: Lead
...Tenminste, als je speakers het verschil weer kunnen geven...
Poster: DPro![]()
anti-ruis kabels?? sorry maar deze hebben we helaas niet in 't verhuur assortiment.Wel geballanceerde en ongeballanceerde kabels
p.s. mag ik een luistertestje van je?? of van de verkoper die je deze heeft verkochtgaan we ff luisteren welke beter klinkt.. wedje dat je 't niet hoort als ik een kabel van 1 euro pak of eentje van 100 ?
en van je cd speler naar je mixer heeft maar 2 contactpunten. Het begin en het einde namelijk
Poster: Luni-B
tja toch bestaan de anti-ruis kabels , ik neem aan dat je dat luistertestje niet tegen mij hebt?... en wedje leggen dat je mijn zon toutje van 1 euro minder kwaliteit heb dan 1 van 60 euro... mensne die dat niet geloven met alle respect is gewoon lijp!
tja toch bestaan de anti-ruis kabels , ik neem aan dat je dat luistertestje niet tegen mij hebt?... en wedje leggen dat je mijn zon toutje van 1 euro minder kwaliteit heb dan 1 van 60 euro... mensne die dat niet geloven met alle respect is gewoon lijp!
dan zal je moeten lezen welk merk ik bedoel , ik werk er ook elke dag mee , oke geef toe meer voor Video dan voor audio , doorgaands verkoop ik het merk zoals ik al 2 keer zij! :P PROFIGOLD micromel.
overigens hoor je mij ook niet zeggen over STERKstroom kabels.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.