Wat is het stil op DJResource (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ambu-Lans    posted on 13-12-2008 00:05
Hi moderators/members,

Ik ben nu als Ambu-Lans een klein jaar met veel plezier actief op deze site en besef me net Cool dat ik bij het openen van DJR.eu geen muziek hoor. Het is toch music waar het hier om gaat.

Wat zou het mooi zijn om (bijv. alleen voor members hoorbaar) per genre (bijv. gekoppeld aan je inlog):
 - de laatste nieuwe platen of een uurtje golden oldies te horen en/of
 - een livemix van een van de DJR-members te horen en/of
 - registratie van een besloten feest
 - en/of........misschien heeft iemand nog meer ideeen

Ik snap dat we aan wat regeltjes gebonden zullen zijn, maar misschien is het mogelijk om hier wat van te maken.

Lijkt mij vet!! wat vinden jullie?

Ambu-Lans
Pioneer 400-400-400

What do you think about Wat is het stil op DJResource ??

Vote :   

NielsR    posted on 13-12-2008 00:27
Het haatelijkste ooit als je zon site opent en begint muziek te spelen, ik kan het er echt van krijgen want normaal ben ik dan mijn eigen muziek aan het luistere en dan komt er zo ineens wat muziek op de site.
En hoe wil je dat gaan doen met allerlei auteursrechten in acht te nemen.
Voorstel in de vuilbak zou ik zo maar zeggen.
4Tastic    posted on 13-12-2008 00:36
Poster: NielsR
Voorstel in de vuilbak zou ik zo maar zeggen.

Nou nou meteen in de vuilnisbak!?
Misschien niet echt een goed plan om het meteen te laten horen als je de website open. Maar dat je makkelijk op een spellertje kan klikken ofzo lijkt me een leuk en niet te moeilijk plan.
http://www.djsander.nl
Ambu-Lans    posted on 13-12-2008 00:44
@4Tastic: zoiets bedoel ik ja, je zou 't als DJR-member moeten kunnen (voor-)instellen. Aan of Uit Cool, genrekeuze,........enz. Het moet in ieder geval niet worden opgedrongen.
Pioneer 400-400-400
Snoey    posted on 13-12-2008 07:13
Kridietcrisis? 
www.soundcloud.com/ten-hooven
bambamstudio    posted on 13-12-2008 07:14
GEEN muziek op websites, precies wat Niels zegt.....erg irritant
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Dyno    posted on 13-12-2008 08:35
Inderdaad, ik bepaal zelf wel welke muziek ik horen wil.

Het eerste dat iemand doet die op een site komt waar muziek afgespeeld wordt, is het zoeken naar de knop om het uit te zetten. Niet doen dus.

We zitten hier met veel mensen die allemaal hun eigen stijl hebben. Die zitten bijvoorbeeld niet te wachten op een (in mijn geval) hardcore/hardstyle mix als ze DJR openen in hun browser.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Stefjuuh    posted on 13-12-2008 09:12
In een hoekje op de main-page een link naar de player van Totaalfm.com maken?!
bambamstudio    posted on 13-12-2008 09:32
Ook al iemand nagedacht over de Buma? Je mag niet zomaar muziek in het openbaar ten gehoren brengen, DJR zal hier voor Buma moeten betalen en dat zijn geen kleine bedragen.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
justjustin    posted on 13-12-2008 10:10
djr koppelen aan Totaalfm...en dan een button met muziek aan of uit....
Dyno    posted on 13-12-2008 10:14
Totaalfm heeft 0,nix met DJR te maken, dus waarom zou dat gebeuren?
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Basrose    posted on 13-12-2008 10:18
Als je muziek wil horen open je toch een extra browsertabblad en ga je naar een internetradio... kan je nog kiezen ook.

Denk dat het zoizo te veel rompslomp is om dat in de site te inplementeren. En net wat bambam zegt De buma zal wel het grootste probleem zijn.

Denk dat het niet eens een optie is.
justjustin    posted on 13-12-2008 10:19
Poster: Dyno

gewoon een leuke streaming die je er aan kan koppelen...
anders zou lead een streaming moeten maken zelf..
JollyJunkie    posted on 13-12-2008 10:30
Ik vind het linkje naar TotaalFM wel een leuk idee,
Alleen dan inderdaad liever niet dat hij gelijk gaat spelen.
Maar als je dat er gewoon opzet en het begint niet gelijk te spelen dan is het toch je eigen keuze of je wilt dat ie gaat spelen, kan je in ieder geval weinig last van hebben lijkt mij.
Boyd    posted on 13-12-2008 10:33
Een extra kopje radio toevoegen, met diverse internet radio stations!

En waar je dan ook feedback op kan geven!
gilan    posted on 13-12-2008 11:13
is hier eigenlijk al een form met show your skills ofzoiets
want bij mij doen de grijzen balken het niet in de zijkand
met dj-booth en form en topic en my profile enzo
gelukkig ken ik wel de belangerijkste waar ze zitten want de powerlink doet het wel;s
aleen staan geen balken met letters voor:s
maargoed
Ambu-Lans    posted on 13-12-2008 11:38
Poster: JollyJunkie
Ik vind het linkje naar TotaalFM wel een leuk idee,
Alleen dan inderdaad liever niet dat hij gelijk gaat spelen.
Maar als je dat er gewoon opzet en het begint niet gelijk te spelen dan is het toch je eigen keuze of je wilt dat ie gaat spelen, kan je in ieder geval weinig last van hebben lijkt mij.

@JJ: misschien een goed idee TotaalFM en inderdaad, zo had ik het bedoeld, de keus is aan de member of ie er gebruik van wil maken of niet.
Trouwens, BUMA-rechten lijkt me inderdaad niet reeel, maar we maken met elkaar toch zat (mix-)muziek? Iemand nog een (beter) idee?
Pioneer 400-400-400
User edit by Ambu-Lans on 13-12-2008 @ 11:40:20 (4%)
RiX    posted on 13-12-2008 11:38
@ Jolly, dat lijkt mij ook wel wat. www.hedkandi.com begint bijvoorbeeld wel direct te spelen, maar ja, dat is een label... Toch hebben ze dat met een leuke player in de header van site verwerkt. Bovendien kan je op 'stand alone player' klikken en heb een player in apart venstertje...

Maar of dat wat is voor een forum?
Xitrate    posted on 13-12-2008 11:46
Denk niet dat een radio wat is voor een forum, of je moet al met frames gaan werken wat ontzettend irritant is. Uit eigen ervaring weet ik dat ik een paar pagina's per minuut doorlees dus elke keer als ik naar een andere pagina ga zou ik dan opnieuw de radio aan moeten zetten. Niet aan te raden dus. Stand alone kan natuurlijk wel..
View    posted on 13-12-2008 12:19
Ik zou het allen goed vinden als standalone, gewoon toegevoegd aan het menu. Maar ik zou er geen radio van maken, aangezien dat heel veel werk is :p Eerder een plaats waar iedereen zijn mixes/producties duidelijk opgezet kunnen worden en ja dus zelf kan bepalen wat je hoort.
djmaarten    posted on 13-12-2008 16:57
zou je niet iets vets kunnen makken van die naald en dat platen speler ding boven aan de djrs site?
User edit by djmaarten on 13-12-2008 @ 16:58:04 (2%)
RoyBeware    posted on 13-12-2008 21:10
Poster: bambamstudio
Ook al iemand nagedacht over de Buma? Je mag niet zomaar muziek in het openbaar ten gehoren brengen, DJR zal hier voor Buma moeten betalen en dat zijn geen kleine bedragen.

Klopt idd.

En als iedereen muziek gaat luisteren via DJResource kost dat nog heel veel ruimte om alle nummer op te slaan. Bovendien vreet dat bandbreette, dus uiteindelijk moet je upgraden naar een hoger hostingpakket.
Dus meer kosten... Van mij hoeft het niet, omdat ik 9 van de 10x de radio of zelf muziek heb aan staan.
Tizio    posted on 14-12-2008 10:32
Ik dacht qua posts hier :P Want dat is opzich wel zo, laatste tijd toh wat minder posts..
Maar alsjeblieft, géén muziek, ik denk dat we allen toch wel genoeg leuke nummers kunnen vinden?
Dat wat View zegt vind ik wel een goed idee, makkelijk overzicht van alle vette tracks van je mede djr'ers..
Of tips naar nieuwe tracks, leuk!
Convert    posted on 14-12-2008 11:11
Mij lijkt het ook helemaal niks, als ik ook op een site kom waar ik ineens muziek hoor vind ik o zo irritant het eerste wat ik dan altijd doe is dat stop knopje vinden. En dat zullen meerdere hiero zijn Winking my eye
ArCee    posted on 14-12-2008 11:41
Poster: Dyno

Ach, draaien aardig wat DJR deejays op TFM, link van DJR staat op de site dus misschien iets meer connectie als je denkt op het eerste moment??  
tom-j    posted on 14-12-2008 14:15
Poster: ArCee

Ach, draaien aardig wat DJR deejays op TFM, link van DJR staat op de site dus misschien iets meer connectie als je denkt op het eerste moment??  

idd!

lijkt me best een leuk idee eigenlijk: een tabblad met allemaal links naar verschillende radiostations. zo heeft iedereen wat en kan je nog kiezen ook aa of uitCool!

186 Users online: 10 Guests (176 Unknown)
Pages generated today : 50.675
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.439.049