Nou mensen,
Jullie snappen mijn probleem al, denk ik.
Simpel feit: je kan niet alles met alles mixen.
Ik heb een paar genres waar ik redelijk wat mensen op mee kan laten genieten. Dat zijn de volgende 'stijlen':
A) "Chemical" : Chemical Brothers, Underworld, Prodigy (periode voor Mindfields, maar heb Smack my bitch up nog wel op cd-single), Audio Bulleys, Junkie XL
B ) "Hip hop": Gorillaz, Linkin Park (beetje vreemde eend in de bijt, maar okee), Moby (Play), The Streets ... Hoewel deze categorie ongeveer van 80 - 120 gaat, maar okee...
C) "Party/Funny": TNN- Ayaya Cielito, Talk of the Town - Lala Song... Ja, hee ik heet niet voor niks MadSteven... En nou ja, als iemand nog meer ideen heeft in deze categorie, ik hoor het graag...
D) "Hakkuh": Ook weer zo'n brede categorie bpm wise, maar laten we dit rave/hardcore/techno noemen. Daar zitten dus platen van Dune, Perplexer, maar ook Darkraver, Dominator (ach uitvoerend artiest kennen jullie wel) en Mark Oh - Tears don't lie (--> Lala song

) bij
E) "Mellow": Da's de categorie lekker melllow muziek

Dus tja, eh, dat is een collectie waaronder vallen: Livin' Joy, Rene et Gaston, Rollo Goes Camping - Get off your high horse (EVER SEEN A DJ DANCE?

) en zo
Kijk, de categorie F) "Alto" bestaat onderhand uit Franz Ferdinand, Kaiser Chiefs, Green Day, System of A Down en Queens of the stone Age en daar kan ik wel heen via Linkin Park of terug via prodigy en zo... En eh, ik weet wel hoe ik daar van plaat naar plaat ga: volg je gevoel en start de plaat op tijd in
Mijn belofte om werkelijk ska en hip hop te gaan remixen, komt nog wel, hoor, maar voorlopig zit ik wat gebonden aan de mogelijkheden van mijn apparatuur (+- 16 % zonder pitchlock lukt niet alles zo geweldig mee).
Dus de vraag... Hoe mix je dat allemaal nou met elkaar?
En hoe vinden jullie genoemde platen trouwens? Alles wat ik noemde heb ik ook origineel en heb nog heel veel van categorie D) en E)
Laatste vraag: gooien jullie ook wel eens rare platen zoals die uit categoie C) erdoorheen of alleen met carnaval? En dan nog: wat dan?