Poster: dj-qbic
Fragma - toca me
unzip - porto cervo (franky rizardo rmx)
Roman Flugel - ghets noch
King Amir - Samir's theme
Fragma - toca me
Poster: Snoey
Deze zou ik echt niet in een café draaien, kan je echt een café mee leeg draaien.
En als tip: Ga zelf naar cafe's en schrijf op wat er gedraaid word en hoe mensen daar op reageren. De mensen die daar komen, komen voor de gezelligheid en niet voor 1 soort muziek. Je hebt dus met veel verschillende mensen te maken die allemaal wat anders willen horen, dus met alleen elektro is de kans op een geslaagd optreden vrij klein.
Poster: JasperVC
BedanktMaar die eerste vind ik niet :p
Deze zou ik echt niet in een café draaien, kan je echt een café mee leeg draaien.
Poster: Sandr
Hoe kan je dat nou zeggen? Dat ligt toch aan het publiek, niet omdat het een cafe is?
Met put your hands up for detroit kan je ook een cafe leegdraaien...
Ik zeg, alles meenemen en aan de hand van je publiek bepalen wat ze wel en niet willen horen... Als ze iets niet trekken merk je het snel genoeg en moet je gewoon zorgen dat je hem snel eruit mixt!
Je kan ook eens zoeken naar Ralvero - Party People (instrumental); vind ik zelf ook wel een lekker plaatje
Poster: JazzyMax
google eens de "greatest switch" van Studio Brussel 3 cd's vol dance en electro classics
Poster: Twizz
wel via beatport oid he..
niet dat ik anders verw8 van een dj......
niet egt elektro maar tog:
Dj Kicks - Booka Shade
en
Back To Mine - Röyksopp