Doelen in de Dj Carriere (3/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

brecht    posted on 11-12-2008 12:11
Hallo,

Nu wil ik wel eens willen weten wat jullie in te toekomst willen bereiken... Ik mag binnenkort op eerste fuif draaien (500-800 man). Men eerste debuut op dat niveau. Wat willen jullie binnenkort bereiken?

MVG, Brecht

What do you think about Doelen in de Dj Carriere ??

Vote :   

JollyJunkie    posted on 12-01-2009 19:50
Loveparade afsluiten

Vind ik zo'n geweldig feest!
Kevlar    posted on 12-01-2009 20:53
Eerst en vooral wil ik het mixen beter onder de knie krijgen. Dan es kijken om mee te doen aan een of andere contest of ergens op een klein feestje es te mogen draaien Happy, laughing
Bart_    posted on 12-01-2009 21:47
Ik wil eigelijk niet veel bereiken.
Zolang ik maar een beetje kan mixen, en vooral m'n platenkeuze goed kies, vindt ik 't goed.
Overigens mogen er wel meerdere klusjes komen bij de drive-in.
En een keertje op een tentfeestje draaien lijkt me ook wel chill.
Enja; ik wil ooit die machtige pioneer DJ-set hier thuis hebben staan... Da's ook een doel voor me Winking my eye
djvnzza    posted on 13-01-2009 09:46
Mijn doel met draaien is om mijn droom waar te maken:
Zorgen dat de producties met kwaliteit omhoog schieten en dat mensen plezier hebben op wat ik in elkaar draai.
Natuurlijk is een beetje famous niet verkeerd...Winking my eye
XMatiC    posted on 15-01-2009 16:29
Op een groot feest draaien (met een Ft met een grote artiest oFzo ??)
www.youtube.com/LennertDJ
nickbn    posted on 15-01-2009 18:30
Ik zou ook wel eens willen weten hoe het voelt om op echt grote feestjes (500 tot 800 man) te draaien, maar ik hoef zeker niet het jetset leventje van een top-DJ te hebben, eentje waarbij ik elk weekend volgeboekt staom te draaien in een of andere tent weetikveelwaar. Tuurlijk lijkt het reizen me geweldig, maar om straks geen tijd meer te hebben om zelf sweekends eens naar een feestje te gaan tussen het publiek lijkt me 3 keer niks
Sandr    posted on 15-01-2009 18:53
Poster: nickbn
Ik zou ook wel eens willen weten hoe het voelt om op echt grote feestjes (500 tot 800 man) te draaien, maar ik hoef zeker niet het jetset leventje van een top-DJ te hebben, eentje waarbij ik elk weekend volgeboekt staom te draaien in een of andere tent weetikveelwaar. Tuurlijk lijkt het reizen me geweldig, maar om straks geen tijd meer te hebben om zelf sweekends eens naar een feestje te gaan tussen het publiek lijkt me 3 keer niks

Met alle respect maar in en "middelgrote" discotheek gaat al snel 800 man.. In mijn ogen is een feestje pas groot als je over getallen boven de 2000 ofzo gaat spreken...

En ookal wordt je beroemd, het aantal boekingen heb je zelf in de hand... (zolang je het maar goed regelt met je boekingskantoor)
Play that funky music white boy....
MoXeGy    posted on 15-01-2009 19:22
Dit jaar wil ik me eigen meer gaan promoten etc, de jaren hiervoor waren als voorbereiding voor een goede basis. Ook wil ik dit jaar een "echte" studio maken. een studio mengpaneel erbij etc, voor het produceren.

Volgend jaar stel ik weer een nieuw doel Happy, laughing
Djdre    posted on 18-01-2009 15:04
Doel is doorbreken lijkt me onwijs vet en langszaam produceren. mijn droom is om op nighttime superheroes , Dirty Dutch en Sensation white en sneakerz enz te draaien, maar ja de meeste dromen zijn bedrogCool
MCO    posted on 18-01-2009 21:30
Natuurlijk op sneakerz en andere grotere festivals draaien, een Essential Mix bij Pete Tong opnemen, residenties in de zomer in de dikste clubs van Ibiza en in andere landen natuurlijk. En dan nog tijd hebben om succesvolle nummers te produceren haha
Meer fantasie natuurlijk, maar het zou vet zijn als het ook uit zou komenCool
altamira    posted on 19-01-2009 00:34
Residenties in de zomer zijn ook voor de onbekende dj's wel weggelegd hoor... je moet een uiteraard goed kunnen draaien, niet teveel willen verdienen en zo gek zijn om 2 maanden lang ergens elke avond te willen draaien. 

En raar dat mensen zich zo blindstaren op aantallen bezoekers..zorg maar eerst dat je een zaal van 100 man los kan laten gaan, dan lukt dat bij 800 ongetwijfeld ook Smile having fun

tek-zotic    posted on 19-01-2009 20:42
wat ik zou willen bereiken:
Resident in een harddance discotheek
of regelmatig geboekt worden voor verschillende discotheken
een eigen plaatje uitbrengen

droom:
op bassleader (Jump/hardtek ), reverze (Jump/hardtek) of I love techno ( Hardtechno ) draaien
CaSE    posted on 29-01-2009 17:06
Mijn doel in mijn DJ Carriere is op de eerste plaats heel veel plezier maken!

Snap niet dat mensen hier zo gericht zijn op bezoekers aantallen, probeer eerst maar eens een horeca zaak waar 50 man binnen is op z'n kop te krijgen. Kun je dan eens gaan kijken naar grotere dingen, want als dat lukt is 800 man geen probleem meer.

Anyway, terug naar de doelen.

Mijn doel is heel veel plezier maken, veel leren en uiteindelijk resident zijn bij een toon aangevende discotheek of roadshow.
Bart1981    posted on 30-01-2009 03:03
Mijn doel, heb het te druk om elk weekend ergens te kunnen staan. Als ik bijv 1x per maand ergens zou kunnen draaien in een club oid, ben ik tevreden. Lijkt me een mooi streven in ieder geval Happy, laughing
Jorrit    posted on 30-01-2009 10:07
Poster: CaSE
Snap niet dat mensen hier zo gericht zijn op bezoekers aantallen, probeer eerst maar eens een horeca zaak waar 50 man binnen is op z'n kop te krijgen. Kun je dan eens gaan kijken naar grotere dingen, want als dat lukt is 800 man geen probleem meer.

Ik zou het eerder omdraaien. Als je kan draaien voor 50 man, is 800 geen probleem meer. Mijn ervaring is dat 9 van de 10 keer dat juist een grote zaal onwijs makkelijk los te draaien is.
RoyBeware    posted on 30-01-2009 10:57
Leuk topic om te lezen haha.

Ik ga gewoon lekker door met mijn radio show.
Wil het nog flink verbeteren. Ook wil ik me bezig gaan houden met producing.
Natuurlijk mezelf promoten wat betreft boekingen altijd leuk.

Sandr    posted on 30-01-2009 14:46
Poster: CaSE

Ik zeg ook niet dat bezoekersaantallen een pre is. Maar ik heb beide situaties meegemaakt: In kroegjes gedraaid voor 50 man, maar ook in een middelgrote discotheek voor 800 tot 1000 man. En het is waar dat het vaak moeilijker is om die 50 man los te laten gaan dan die 1000 man.

Maar het ging om doelen en niet om kwaliteiten, ik vind (weet niet hoe andere er over denken) het een grotere kick als er 1000 man helemaal uit hun dak gaan dan dat er 50 man uit hun dak gaan...

Play that funky music white boy....
CaSE    posted on 30-01-2009 15:28
Poster: Jorrit

Ik zou het eerder omdraaien. Als je kan draaien voor 50 man, is 800 geen probleem meer. Mijn ervaring is dat 9 van de 10 keer dat juist een grote zaal onwijs makkelijk los te draaien is.

Dat zeg ik toch ook Jorrit, goed lezen! Cool
GD    posted on 30-01-2009 15:33
Residency in een vette clubSmile having fun
Mixt-Ape    posted on 30-01-2009 15:47
Gewoon af en toe in een club draaien en me er mee vermaken!
Tomazos    posted on 30-01-2009 16:14
heb me doelen van afgelope jaren allemaal gehaald..
(o.a buitenland draaien, feesten van minimaal 2000 tot 3000 mensen, en de Hele week (lees 6 a 7 dagen per week) draaien)

maar ik wil nogsteeds 1 zomer nummer uitbrengen.. ideeen e.d alles ligt er al.. heb me nog niet echt bezig gehouden hoe ik dit uit zou moeten brengen (via berkmusic e.d) aangezien ik zelf absoluut niet kan produceren.

weet niet hoe dit in ze werk gaat.. eerst dat even uitvogelen
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Bartjens    posted on 30-01-2009 16:19
Poster: Tomazos
heb me doelen van afgelope jaren allemaal gehaald..
(o.a buitenland draaien, feesten van minimaal 2000 tot 3000 mensen, en de Hele week (lees 6 a 7 dagen per week) draaien)

Hoe regel je dat je in het buitenland komt te draaien? Gwoon connecties?
www.djbrowbeat.com
Tomazos    posted on 30-01-2009 16:25
idd,

wat je ook kan doen als je voor het eerst wil gaan, gewoon googlen naar: dj buitenland gezocht ofzo..

mijn tip: doe alleen zaken met nederlandse opdracht geversHappy, laughing

die weten hoe het hier in NL is, dus die laten je ook niet 24/7 werken bij wijze van:P, en die spanjaarden willen ook nogwelles geen loon betalen.

vandaar mijn tip.. ga in 1e instantie opzoek naar nederlandse opdracht gevers in spanje, google bijv even op: arena blanes Winking my eye (ik heb er nooit gedraaid, maar weet wel dat ze personeel zoeken)
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
djmamo    posted on 30-01-2009 16:39
je moet met het draaien in het buitenland wel erg oppassen wat je doet, en wat ze je beloven.

lonen voor een dj zijn niet hoog en vaak moet je nog andere klusjes erbij doen als je gedraait hebt.

vaak willen ze ook nog wel een slaap plaats voor je regelen, maar dat zijn geen 2 sterren plaatsen over het algemeen.

erg oppassen met in het buitenland draaien.

en ik heb nog wel een doel voor jullie : doel
www.moonentertainment.nl
Ambu-Lans    posted on 30-01-2009 20:24
Poster: djmamo
je moet met het draaien in het buitenland wel erg oppassen wat je doet, en wat ze je beloven.

lonen voor een dj zijn niet hoog en vaak moet je nog andere klusjes erbij doen als je gedraait hebt.

vaak willen ze ook nog wel een slaap plaats voor je regelen, maar dat zijn geen 2 sterren plaatsen over het algemeen.

erg oppassen met in het buitenland draaien.

en ik heb nog wel een doel voor jullie : doel

Mijn doel was om in 2009 een eerste gig te hebben. Dit is in januari al gelukt. Ik heb samen met een vriend voor 110 man van een nederlands bedrijf een feest gedraaid. En nu komt 't: de gig was bij het meer van Geneve in Frankrijk, werden ingevlogen en we sliepen in een 4-sterren hotel met uitzicht. Wel handig als degene die het organiseert een vriendin van je is Cool.
Pioneer 400-400-400

306 Users online: 249 Guests (57 Unknown)
Pages generated today : 8.336
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.757.808