Poster: nickbn
Ik zou ook wel eens willen weten hoe het voelt om op echt grote feestjes (500 tot 800 man) te draaien, maar ik hoef zeker niet het jetset leventje van een top-DJ te hebben, eentje waarbij ik elk weekend volgeboekt staom te draaien in een of andere tent weetikveelwaar. Tuurlijk lijkt het reizen me geweldig, maar om straks geen tijd meer te hebben om zelf sweekends eens naar een feestje te gaan tussen het publiek lijkt me 3 keer niks
Poster: CaSE
Snap niet dat mensen hier zo gericht zijn op bezoekers aantallen, probeer eerst maar eens een horeca zaak waar 50 man binnen is op z'n kop te krijgen. Kun je dan eens gaan kijken naar grotere dingen, want als dat lukt is 800 man geen probleem meer.
Poster: CaSE
Snap niet dat mensen hier zo gericht zijn op bezoekers aantallen, probeer eerst maar eens een horeca zaak waar 50 man binnen is op z'n kop te krijgen. Kun je dan eens gaan kijken naar grotere dingen, want als dat lukt is 800 man geen probleem meer.
Poster: Jorrit
Ik zou het eerder omdraaien. Als je kan draaien voor 50 man, is 800 geen probleem meer. Mijn ervaring is dat 9 van de 10 keer dat juist een grote zaal onwijs makkelijk los te draaien is.
Poster: Tomazos
heb me doelen van afgelope jaren allemaal gehaald..
(o.a buitenland draaien, feesten van minimaal 2000 tot 3000 mensen, en de Hele week (lees 6 a 7 dagen per week) draaien)
Poster: djmamo
je moet met het draaien in het buitenland wel erg oppassen wat je doet, en wat ze je beloven.
lonen voor een dj zijn niet hoog en vaak moet je nog andere klusjes erbij doen als je gedraait hebt.
vaak willen ze ook nog wel een slaap plaats voor je regelen, maar dat zijn geen 2 sterren plaatsen over het algemeen.
erg oppassen met in het buitenland draaien.
en ik heb nog wel een doel voor jullie : doel