Doelen in de Dj Carriere (2/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

brecht    posted on 11-12-2008 12:11
Hallo,

Nu wil ik wel eens willen weten wat jullie in te toekomst willen bereiken... Ik mag binnenkort op eerste fuif draaien (500-800 man). Men eerste debuut op dat niveau. Wat willen jullie binnenkort bereiken?

MVG, Brecht

What do you think about Doelen in de Dj Carriere ??

Vote :   

PaulBrugel    posted on 12-12-2008 08:32
Leuk topic!

Heb me zelf denk ik 10 jaar geleden een doel gesteld, en dat heb ik bereikt.. maar wel op muzikaal gebied  natuurlijk. Daarom ben ik heilig van overtuigd dat als je iets wil bereiken dat dat ook lukt als je er voor de volledige 100 procent achterzet en geef nooit op! Waar ik altijd van gedroomd hebt, is uitgekomen. Heeft me wel 96 enveloppen gekost, 450 demo CD's, 500 afwijzingen, 10x proefdraaien, etc etc. 

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik er ben, en dat ik het gemaakt heb want dat is natuurlijk absoluut niet het geval.
User edit by PaulBrugel on 12-12-2008 @ 08:37:04 (23%)
ccc    posted on 12-12-2008 08:52
Poster: PaulBrugel
Leuk topic!

Heb me zelf denk ik 10 jaar geleden een doel gesteld, en dat heb ik bereikt.. maar wel op muzikaal gebied  natuurlijk. Daarom ben ik heilig van overtuigd dat als je iets wil bereiken dat dat ook lukt als je er voor de volledige 100 procent achterzet en geef nooit op! Waar ik altijd van gedroomd hebt, is uitgekomen. Heeft me wel 96 enveloppen gekost, 450 demo CD's, 500 afwijzingen, 10x proefdraaien, etc etc. 

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik er ben, en dat ik het gemaakt heb want dat is natuurlijk absoluut niet het geval.

En wat was je doel dan? Cool
PaulBrugel    posted on 12-12-2008 09:34
Eigen audiostudio hebben, mixcompilaties maken, een single maken, vinyl uitbrengen & draaien in een discotheek. Ik droomde er alijd van een mix CD te maken die je in de winkel kan kopen. En die droom is uitgekomen. En natuurlijk een klein beetje bekend zijn, dat ze je naam kennen.
User edit by PaulBrugel on 12-12-2008 @ 09:36:52 (50%)
justjustin    posted on 12-12-2008 09:58
Eigen audiostudio hebben, mixcompilaties maken, een single maken, vinyl uitbrengen & draaien in een discotheek. Ik droomde er alijd van een mix CD te maken die je in de winkel kan kopen. En die droom is uitgekomen. En natuurlijk een klein beetje bekend zijn, dat ze je naam kennen.

Helemaal mijn ding ook ja!

zoiets als dit!

heerlijk in  mijn bureau stoel zitten en dat hou ik de hele dag/nacht uit hoor Winking my eye...
User edit by justjustin on 12-12-2008 @ 09:58:52 (1%)
Ywe    posted on 12-12-2008 10:07
Poster: Illusion

The docx (hoe je het ook schrijft) of Diana ook niet?. Nooit geweest hoor, ga er binnenkort wel even kijken. Heb wat contact met gasten daar
  Niet echt veel house of latinhouse avonden. Alhoewel ik begreep dat Lucky Charmes wel trok dit weekend. Maar daar resident zijn lijkt me wel leuk
ccc    posted on 12-12-2008 10:38

Ik heb even je website bekeken en dat is zo te zien inderdaad gelukt. Aantal compilatie cd's ken ik wel. Cool
JazzyMax    posted on 12-12-2008 10:56
Rock werchter afsluiten zoals 2 many dj's een paar jaar geleden.
70.000 man op en neer zien gaan...
Gaat waarschijnlijk nooit lukken, maar we mogen wel dromen, he

Jorrit    posted on 12-12-2008 15:34
Een toonaangevende speler worden in het organiseren van feesten...

Doorbreken als DJ lijkt me leuk, maar tot op zekere hoogte. Het formaat Erick E bijvoorbeeld, gewoon nationaal veel leuke klussen, sporadisch internationaal een klusje, leuke plaatjes maken, leuk verdienen...

Als ik kijk naar de agenda van Laidback Luke bijvoorbeeld, dat zie ik denk ik niet zitten.
justjustin    posted on 12-12-2008 15:46
Poster: Jorrit

Doorbreken als DJ lijkt me leuk, maar tot op zekere hoogte. Het formaat Erick E bijvoorbeeld, gewoon nationaal veel leuke klussen, sporadisch internationaal een klusje, leuke plaatjes maken, leuk verdienen...

Als ik kijk naar de agenda van Laidback Luke bijvoorbeeld, dat zie ik denk ik niet zitten.

laidback luke is wel extreem maar zou dat zeker wel willenWinking my eye
Ywe    posted on 12-12-2008 16:25

Ja zoiets heb ik ook. Alhoewel ik dan echt de bigshot wil worden in evenementenproducties! Dus dat jij naar mij toestapt met een concept en ik dr een vette lichtshow bij ontwerp enzo. Eind januari al een mooie klus gekregen van een eindejaarstudente dans waar ik mee bezig ga. En afgelopen onderwijsbeurs in groningen was super :D Nou verder ontwikkelen en groot worden Winking my eye
Stefjuuh    posted on 12-12-2008 16:58

Idd, werkscheme LL wordt je volgens mij helemaal misselijk van!
JollyJunkie    posted on 12-12-2008 17:01
Poster: Stefjuuh

Idd, werkscheme LL wordt je volgens mij helemaal misselijk van!

Lijkt mij ook, maar wat wil je als je zo goed bent Happy, laughing

Alleen altijd alleen maar draaien lijkt mij ook niet leuk.
Snoey    posted on 12-12-2008 19:07
Moet je het het schema van LL vergelijken met die van Deadmau5 of Armin of Thijs :P 
www.soundcloud.com/ten-hooven
Stefjuuh    posted on 12-12-2008 19:34
Poster: Snoey
Moet je het het schema van LL vergelijken met die van Deadmau5 of Armin of Thijs :P?

Inderdaad, zag een keer een filmpje, als Armin even het vliegtuig in stapt.. Hij gaat dan niet relaxen, nee dan maakt hij zijn radioshow! Vraag me toch ns af wanneer hij slaapt, volgens mij, als het even tegenzit gewoon 3 dagen niet!
brecht    posted on 12-12-2008 21:56
Wordt leuk onderwerp hier... Leuk om te weten wat jullie allemaam willen bereiken.
Ik heb vandaag te weten gekomen dat ikw aarschijnlijk mag draaien op Honderd dagen van onze Stad.
Voor 700 man eens de boel laten ontploffen. Zie ik wel zitten!
Snoey    posted on 12-12-2008 22:00
Ik sta liever voor 700 vrouw :D
brecht    posted on 12-12-2008 22:06
haha, Mannen en vrouwen hé.
Snoey    posted on 12-12-2008 22:24
Poster: brecht
haha, Mannen en vrouwen hé.

Ja ja, daar geloof ik dus heeeeeelemaal niks van.
4Tastic    posted on 13-12-2008 00:57
Poster: Snoey
Ik sta liever voor 700 vrouw :D

Dat lijkt me idd ook wel wat! :p liefs ook lekkere vrouwen, moet ik nog oppassen dat ik niet te afgeleid word tijdens me set :s
http://www.djsander.nl
RenéKuppens    posted on 13-12-2008 07:58
Poster: 4Tastic

Dat lijkt me idd ook wel wat! :p liefs ook lekkere vrouwen, moet ik nog oppassen dat ik niet te afgeleid word tijdens me set :s

dat is nou niet het volk waar je graag voor draait Winking my eye
althans ik niet Winking my eye alleen maar reggeaton r&B :P
RenéKuppens    posted on 13-12-2008 08:00
Poster: justjustin

laidback luke is wel extreem maar zou dat zeker wel willenWinking my eye

denk ook eens aan de mindere kanten.
Echte vrienden zijn er hoogstes 10.
Je bent nooit met de feestdagen thuis.
Vaak draai je zelfs door de weeks.
En zoals luke heeft vrouw en kinderen vind knap hoe hij het allemaal gedraaid krijgt..

maar goed het heeft natuurlijk ook z'n voordelen Winking my eye
dacuba    posted on 13-12-2008 12:48
Ik wil dat iedereen waar ik in de toekomst voor moet draaien zich amuseert door mijn muziek. Hoe meer man, hoe leuker, maar zolang iedereen zegt "die DJ was echt geweldig" heb ik mijn doel bereikt.
ArTy    posted on 13-12-2008 13:17
Mijn doel is om resident te worden in een leuke tent.. Groot of klein maakt me niet uit als de sfeer er maar leuk is.. Liefst in een hardstyle area ofzo want daar gaat het tenminste altijd los..  Bij house merk ik toch dat het allemaal wat stroever op gang komt, maar voor house is dan ook weer een veel groter publiek.. 

Al met al, ik wil gewoon resident worden in een club Cool
Snoey    posted on 13-12-2008 16:18
Poster: RenéKuppens

dat is nou niet het volk waar je graag voor draait Winking my eye
althans ik niet Winking my eye alleen maar reggeaton r&B :P

Als er mooie billen zijn dan wil ik alleen maar reggaeton draaien :D En die muziek valt ook nog eens prima te mixen.
ArCee    posted on 13-12-2008 19:54
  • Mijn doel? TFM groot en populair maken en tegelijkertijd proberen om voor opkomende deejays, via TFM, een soort kickstart te zijn voor hun dj carriere. Omdat ik al van alles heb meegemaakt en ervaren heb in het verleden, feesten organiseren, zelf draaien etc, en ook nog eens richting 45 ga vind ik het een strak plan om mijn, eventuele, ervaring te gebruiken om de volgende lichting deejays op weg te helpen en ze desgewenst met raad en daad bij te staan.
User edit by ArCee on 14-12-2008 @ 11:44:47 (100%)

303 Users online: 252 Guests (51 Unknown)
Pages generated today : 8.291
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.757.763