Poster: PaulBrugel
Leuk topic!
Heb me zelf denk ik 10 jaar geleden een doel gesteld, en dat heb ik bereikt.. maar wel op muzikaal gebied natuurlijk. Daarom ben ik heilig van overtuigd dat als je iets wil bereiken dat dat ook lukt als je er voor de volledige 100 procent achterzet en geef nooit op! Waar ik altijd van gedroomd hebt, is uitgekomen. Heeft me wel 96 enveloppen gekost, 450 demo CD's, 500 afwijzingen, 10x proefdraaien, etc etc.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik er ben, en dat ik het gemaakt heb want dat is natuurlijk absoluut niet het geval.
Eigen audiostudio hebben, mixcompilaties maken, een single maken, vinyl uitbrengen & draaien in een discotheek. Ik droomde er alijd van een mix CD te maken die je in de winkel kan kopen. En die droom is uitgekomen. En natuurlijk een klein beetje bekend zijn, dat ze je naam kennen.
Poster: IllusionNiet echt veel house of latinhouse avonden. Alhoewel ik begreep dat Lucky Charmes wel trok dit weekend. Maar daar resident zijn lijkt me wel leuk
The docx (hoe je het ook schrijft) of Diana ook niet?. Nooit geweest hoor, ga er binnenkort wel even kijken. Heb wat contact met gasten daar
Eigen audiostudio hebben, mixcompilaties maken, een single maken, vinyl uitbrengen & draaien in een discotheek. Ik droomde er alijd van een mix CD te maken die je in de winkel kan kopen. En die droom is uitgekomen. En natuurlijk een klein beetje bekend zijn, dat ze je naam kennen.
Poster: Jorrit
Een toonaangevende speler worden in het organiseren van feesten...
Doorbreken als DJ lijkt me leuk, maar tot op zekere hoogte. Het formaat Erick E bijvoorbeeld, gewoon nationaal veel leuke klussen, sporadisch internationaal een klusje, leuke plaatjes maken, leuk verdienen...
Als ik kijk naar de agenda van Laidback Luke bijvoorbeeld, dat zie ik denk ik niet zitten.
Doorbreken als DJ lijkt me leuk, maar tot op zekere hoogte. Het formaat Erick E bijvoorbeeld, gewoon nationaal veel leuke klussen, sporadisch internationaal een klusje, leuke plaatjes maken, leuk verdienen...
Als ik kijk naar de agenda van Laidback Luke bijvoorbeeld, dat zie ik denk ik niet zitten.
Poster: Stefjuuh
Idd, werkscheme LL wordt je volgens mij helemaal misselijk van!
Poster: Snoey
Moet je het het schema van LL vergelijken met die van Deadmau5 of Armin of Thijs :P?
Poster: brecht
haha, Mannen en vrouwen hé.
Poster: Snoey
Ik sta liever voor 700 vrouw :D
Poster: 4Tastic
Dat lijkt me idd ook wel wat! :p liefs ook lekkere vrouwen, moet ik nog oppassen dat ik niet te afgeleid word tijdens me set :s
Poster: justjustin
laidback luke is wel extreem maar zou dat zeker wel willen
Poster: RenéKuppens
dat is nou niet het volk waar je graag voor draait
althans ik nietalleen maar reggeaton r&B :P