[GZ] Dj- Posters (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Saskia    posted on 09-12-2008 18:49
Goeiedag allemaal,

Voordat ik de opmerking over de search knop krijg haha:P,
die heb ik gebruikt maar de meeste topics zijn zo oud dat de sites het
niet meer doen..
Heeft iemand een idee waar ik dj-posters zou kunnen krijgen want zou zoiets toch
wel mooi vinden om boven mijn booth te hangen of op mijn kamer of de deur.
Dus als iemand een poster heeft liggen, of weet waar ze te krijgen zijn hartstikke bedankt!

Groetjes, Saskia
User edit by Saskia on 09-12-2008 @ 18:52:20 (6%)

What do you think about [GZ] Dj- Posters ??

Vote :   

4Tastic    posted on 09-12-2008 19:09
heb je de search knop gebuikt? :P haha

Kan je helaas niet aan DJ posters helpen.
http://www.djsander.nl
Basrose    posted on 09-12-2008 19:09
ja dit is lastig... soms kom je ze tegen... Bij de expo heb ik wel eens iets gezien... verder weet ik niet of ze dit in platenzaken verkopen... volgens mij heeft midtown ook wel iets van posters.. vraag me alleen niet wat voor Happy, laughing
Denvo    posted on 09-12-2008 19:10
Bij de Media Markt verkopen ze een poster met;
Danger Keep out, Maximum Noise output. Enter at your own risk

en nog wat dingen erbij.
ArTy    posted on 09-12-2008 19:17
Mail anders even wat merken.. Grote kans dat je ze wat opsturen. .Stickers/posters of hang lekker de pioneer kalender op.. Eventueel een oude als je niet aan de nieuwe kan komen.. Zat mense die hem dan weggooien, terwijl de foto's gewoon tof zijn.
Saskia    posted on 09-12-2008 19:21
heb nu al pioneer en denon gemaild.. ik ga nog wel even zoeken Happy, laughing
en als er dus mensen zijn die de oude pioneer kalender kwijt willen ik wil hem graag..
View    posted on 09-12-2008 19:48
vraag het in een dichtbijzijnde platenwinkel.
Stefjuuh    posted on 09-12-2008 19:51
Poster: Saskia

en als er dus mensen zijn die de oude pioneer kalender kwijt willen ik wil hem graag..

Pioneer laat je de posters e.d. via hun dealers bestellen, dat is wat ik ruim een jaar terug te horen kreeg!
Convert    posted on 09-12-2008 19:55
Heb een x zoveel merken een mail gestuurd: Pioneer, Denon, Reloop, ortofon noem ze maar op maar heb uiteindelijk van Pioneer en Denon STICKERS gekregen en had ook gevraagd om posters maar die heb ik van geen 1 van beide gekregen.
Dus bespaar je de moeite :P
Snoey    posted on 09-12-2008 21:39
Op de officiele website van Tiësto kan je bij de mergandise afdeling posters bestellen. En als je naar concerten van Dj's gaat of naar de grote dance evenementen, dan kan je vaak als je weg gaat ergens een gave poster weg kapen van de muur. Heb ik zelf ook wel eens gedaan. 
www.soundcloud.com/ten-hooven
Convert    posted on 09-12-2008 22:53
Hé geen illigale praktijken bespreken op dit forum :P
Steev    posted on 09-12-2008 23:23
Poster: Convert

Kapen en kopen lijken zo erg op elkaar, dat mag worden beschouwd als legaal :P
Snoey    posted on 10-12-2008 00:08

Illegaal? 
Ten eerste ben ik nog nooit tegenhouden door de beveiliging tegengehouden, dit geld voor het verwijderen en voor het naar buiten brengen van de posters.
Ten tweede waren het geen eigendommen van de lokatie zelf en ook geen eigendom van de goodieshops etc.
Ten derde word dit soort promotiemateriaal na het evenement verwijderd door derde die niks met de organisatie of lokatie te maken hebben.

Dus ik weet niet waarom jij dit illegaal noemt? 
www.soundcloud.com/ten-hooven
Steev    posted on 10-12-2008 08:08
Poster: Snoey

Illegaal??
Ten eerste ben ik nog nooit tegenhouden door de beveiliging tegengehouden, dit geld voor het verwijderen en voor het naar buiten brengen van de posters.
Ten tweede waren het geen eigendommen van de lokatie zelf en ook geen eigendom van de goodieshops etc.
Ten derde word dit soort promotiemateriaal na het evenement verwijderd door derde die niks met de organisatie of lokatie te maken hebben.

Dus ik weet niet waarom jij dit illegaal noemt??
  Het was duidelijk als grapje bedoeld, je had dus echt niet zoveel moeite hoeven steken in het typen van dat bericht :P
WalterRavensberg    posted on 10-12-2008 08:26
maak een brute poster van jezelf in actie met photoshop of zo....
Arii    posted on 10-12-2008 08:47
Als je ergens een afbeelding van hoge kwaliteit vind, en ook nog eens die vet is... dan zou ik die lekker op een A3 of A2tje laten drukken!
dondanielo    posted on 10-12-2008 11:53
ik had laatst een mooie graphic met photoshop geknutseld en die toen op een poster laten printen, kan je hier best wel goedkoop laten doen..
als je er zelf een wil laten maken kijk je anders ff op google voor een foto, of kan je hier nog een topic openen :P
dacuba    posted on 10-12-2008 13:28
Saskia, heb je mijn PM gelezen?
Dj_Fantasy    posted on 10-12-2008 13:55
Heb een x zoveel merken een mail gestuurd: Pioneer, Denon, Reloop, ortofon noem ze maar op maar heb uiteindelijk van Pioneer en Denon STICKERS gekregen en had ook gevraagd om posters maar die heb ik van geen 1 van beide gekregen.

Ik heb ook ooit eens naar denon gemaild, en kreeg er een mooie Denon Dj poster bij, die ook in het prijzenpakket heeft gezeten vorige DJR Hardstyle Dj Contest, dus nog een reden voor mee te doenWinking my eye.

Poster: Saskia

Ik heb nog een oude kalender dubbel, dus als je hem wilt hebben pm dan even je adres door, mits jij wel de kostenbetaald voor post!

dj2dj.nl
Saskia    posted on 10-12-2008 14:12
je hebt pm ! Winking my eye
Convert    posted on 10-12-2008 16:55
Poster: Steev
Het was duidelijk als grapje bedoeld, je had dus echt niet zoveel moeite hoeven steken in het typen van dat bericht :P

Jij snapt het Winking my eye
djvnzza    posted on 10-12-2008 18:50
Poster: Basrose
ja dit is lastig... soms kom je ze tegen... Bij de expo heb ik wel eens iets gezien... verder weet ik niet of ze dit in platenzaken verkopen... volgens mij heeft midtown ook wel iets van posters.. vraag me alleen niet wat voor Happy, laughing

midtown is meer hardcore/hardstyle enzo, meer de hardere stylen...
justjustin    posted on 11-12-2008 09:49
vandaag wel een fotoboek en een echte foto van armin binnen gekregen van zijn nieuwe cd...die gemaakt zijn met de lg renoir...
Saskia    posted on 11-12-2008 12:02

pioneer stuurde me als reactie dat ze me wel posters en stickers opstuurden..
brecht    posted on 11-12-2008 12:08
Gewoon naar dichtsbijzijnde DJ SHOP, zij hebben wel materiaal & posters om hun materiaal te promoten etc.
Vraag het eens aan hen.
JollyJunkie    posted on 11-12-2008 14:09
1,2,3,4,5,6,7

Alstu, kijk maar of der wat leuks tussen zit Winking my eye

138 Users online: 61 Guests (77 Unknown)
Pages generated today : 26.480
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.362.011