Poster: Saskia
heb nu al pioneer en denon gemaild.. ik ga nog wel even zoeken![]()
en als er dus mensen zijn die de oude pioneer kalender kwijt willen ik wil hem graag..
Poster: Convert
Hé geen illigale praktijken bespreken op dit forum :P
Hé geen illigale praktijken bespreken op dit forum :P
Poster: SnoeyHet was duidelijk als grapje bedoeld, je had dus echt niet zoveel moeite hoeven steken in het typen van dat bericht :P
Illegaal??
Ten eerste ben ik nog nooit tegenhouden door de beveiliging tegengehouden, dit geld voor het verwijderen en voor het naar buiten brengen van de posters.
Ten tweede waren het geen eigendommen van de lokatie zelf en ook geen eigendom van de goodieshops etc.
Ten derde word dit soort promotiemateriaal na het evenement verwijderd door derde die niks met de organisatie of lokatie te maken hebben.
Dus ik weet niet waarom jij dit illegaal noemt??
Heb een x zoveel merken een mail gestuurd: Pioneer, Denon, Reloop, ortofon noem ze maar op maar heb uiteindelijk van Pioneer en Denon STICKERS gekregen en had ook gevraagd om posters maar die heb ik van geen 1 van beide gekregen.
Dus bespaar je de moeite :P
Poster: Saskia
heb nu al pioneer en denon gemaild.. ik ga nog wel even zoeken![]()
en als er dus mensen zijn die de oude pioneer kalender kwijt willen ik wil hem graag..
Poster: Steev
Het was duidelijk als grapje bedoeld, je had dus echt niet zoveel moeite hoeven steken in het typen van dat bericht :P
Poster: Basrose
ja dit is lastig... soms kom je ze tegen... Bij de expo heb ik wel eens iets gezien... verder weet ik niet of ze dit in platenzaken verkopen... volgens mij heeft midtown ook wel iets van posters.. vraag me alleen niet wat voor
Heb een x zoveel merken een mail gestuurd: Pioneer, Denon, Reloop, ortofon noem ze maar op maar heb uiteindelijk van Pioneer en Denon STICKERS gekregen en had ook gevraagd om posters maar die heb ik van geen 1 van beide gekregen.
Dus bespaar je de moeite :P