Poster: Phenix
Ik heb zelf de Denon DN-S1000 en vindt het een zeer goede speler voor het geld, een paar leuke effecten, makkelijk loopjes maken en trimmen en de mogelijkhied tot 2 Hotcue's. Voor het geld zijn het mooie dingen. Misschien is het jogwheel wennen en de dubbele functies, maar na een paar uurtjes ermee werken had ik ze bijna allemaal wel door.
Poster: Roovz
Ja precies, ik wil een goed werkend jogwheel en dan kan ik beter voor de CDJ 100's gaan? Want die klik spreekt me totaal niet aan, en als ik toch al effecten op mijn mixer hebt hoef ik dat niet óók op mijn cd spelers.... En aangezien CDJ niet heel veel effecten heeft is het een leuk spelertje!
Poster: Adrien1989
Dat probleem heb ik zelf nooit ervaren met de DNS1000's, eigenlijk ook nooit eerder van gehoord.
Poster: Snoey
Ik draaide toen 7 dagen in de week sets van minimaal 4 uur per avondMischien dat die spelers niet gemaakt zijn voor dat werk. Als jij ze ook net zo vaak achter elkaar gebruikt dan ik toen zal ik waarschijnlijk wel pech hebben gehad
![]()
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.